כותרת
> C;
1/1
חדשות

נעצרו 3 תושבי דיר אל אסד שסחרו בסמים מסוכנים מסוגים שונים

כרמיאלי חדשותפורסם: 02.04.18 , 17:06ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
דוברות המשטרה (צפון):
 
במבצע יזום של שוטרי משטרת ישראל נעצרו 3 תושבי דיר אל אסד שסחרו בסמים מסוכנים מסוגים שונים(גראס, חשיש ואקסטזי) ואתמול הוגשו נגדם כתבי אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים .
 
במהלך החודשים האחרונים בתחנת המשטרה במג'ד אל כרום התנהלה חקירה סמויה כנגד תחנת סמים מסוכנים אשר פעלה בעיקר מבית עסק לממכר נרגילות בבעלותו של הנאשם חאלד סנעאללה בן ה-23. 
 
במסגרת  החקירה עלה כי הנאשם הפעיל 2 בלדרים גם הם תושבי הכפר שסחרו עבורו בסמים מסוכנים האחד בן 19 והשני קטין בן 17. 
 
הנאשמים נהגו למכור את הסמים המסוכנים לכל דורש בעיקר לתושבי הכפרים  בסביבה כאשר הלקוחות היו מגיעים לבית העסק של הנאשם או לביתו או לבתיהם של הבלדרים והכל בתיאום טלפוני  
 
בתאריך ה-21.3.18 ניתן האות ועשרות שוטרים ביצעו  חיפושים בבתיהם של הנאשמים  בחדרו של הקטין נתפס גם מטען חבלה וחבלנים הוזנקו למקום לנטרל את המטען מפני סכנה. 
 
בנוסף נתפס כסף מזומן  ושני רכבים פרטים אשר המשטרה ביקשה לחלט במסגרת הכתב אישום.
 
כנגד חאלד סנעאללה הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים יחד עם כתב אישום המכיל 28 אישומים בגין סחר בסמים מסוכנים וקשירת קשר לביצוע פשע בבית משפט השלום בעכו כנגד הבלדר השני אמיר טאהא בן 19 הוגשה גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט השלום בעכו יחד עם כתב אישום המכיל 8 אישומים בגין סחר בסמים מסוכנים וכנגד הקטין הוגשה גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים יחד עם כתב אישום המכיל 9 אישומים בין היתר סחר בסמים,החזקת מטען חבלה והתעללות בכלב בבית המשפט לנוער בחיפה.
 
שוטרי משטרת ישראל יפעלו בכל המישורים, תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותם במסגרת מאמציהם לסיכול יצור והפצת סמים המהווים סכנה כוללת לשלום הציבור. ופעמים רבות הסמים הללו אף מוצאים את דרכם לבני הנוער ובמקרים מסוימים מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות וחבירה לגורמים עבריינים.
 
מצ"ב תמונות  של מטען החבלה שנתפס והסמים המסוכנים:  קרדיט דוברות המשטרה
אולי יעניין אותך גם