כותרת
> C;
1/1
בחירות בכרמיאל

יו"ר ועד ההורים העירוני בכרמיאל ענת בראונשטיין תומכת במשה קונינסקי לראשות העיר

כרמיאלי בחירות בכרמיאלפורסם: 16.10.18 , 10:10ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: יח"צ עצמיצילום תמונות: יח"צ עצמי


יו"ר ועד ההורים העירוני בכרמיאל ענת בראונשטיין, "החלטתי כי אני תומכת במשה קונינסקי לראשות העיר, כי הוא אדם שלחם מהאופוזיציה בהחלטות שאחרים הרימו יד בהניף יד, לחם על אי העלאת הארנונה ולחם על ביטוח עבור מתנדבי העיר שאנו ההורים המתנדבים של העיר חשופים ללא ביטוח".
בראונשטיין הוסיפה ואמרה, "גם אני כחלק ממפלגת יש עתיד וממוביליה החלטתי כי בדרך המוניציפלית אני שמה בצד את בחירתי הארצית והולכת עם מה שטוב לעיר שלי כרמיאל, ומה שטוב לעיר שלי הוא משה קונינסקי"

יו"ר ועד ההורים העירוני בכרמיאל ענת בראונשטיין, פרסמה השבוע גילוי דעת שבו הביעה את תמיכה  במשה קונינסקי לראשות העיר:
"אחרי עשרים שנה של התנדבות בוועדי הורים, בגנים, בבתי הספר ובעשייה חברתית למען הקהילה בכרמיאל החלטתי כי הגיע הזמן לומר את אשר על ליבי.
הבחירות השנה מעצבות את כרמיאל בכך שהיא יוצאת לדרך חדשה, צעירה ומרעננת עם התעוררות בנושאים מגוונים ומאתגרים.
במשך שנותיי כפעילה בעיר במגוון תפקידים התנדבותיים, נוכחתי בישיבות ובהנהלות בעירייה ובמתנ"ס.
לאור העובדות שאני מכירה, התנהלות תקציבים מחלקתיים סקטוריאליים ועוד החלטות שנויות במחלוקת שהתקבלו בעיר, אשר רבים לא מודעים להם.
כמו החלטה על סגירת קבוצת הכדורגל הייצוגית היחידה של העיר שהייתה בליגה א ועכשיו כדי להקימה מחדש נחזור לליגה ג. החלטתי כי אני תומכת במשה קונינסקי לראשות העיר.
אדם שלחם מהאופוזיציה בהחלטות שאחרים הרימו יד בהניף יד. לחם על אי העלאת הארנונה, לחם על ביטוח עבור מתנדבי העיר שאנו ההורים המתנדבים של העיר חשופים ללא ביטוח.
גם אני כחלק ממפלגת יש עתיד וממוביליה החלטתי כי בדרך המוניציפלית אני שמה בצד את בחירתי הארצית והולכת עם מה שטוב לעיר שלי כרמיאל, ומה שטוב לעיר שלי הוא משה קונינסקי.
אני מאמינה בניסיון של משה קונינסקי, אדם שניהל פרויקטים ואנשים עם תקציבים גדולים יודע כיצד מתנהלים וכיצד מאצילים סמכויות ויבצע חלוקה וסדרי עדיפויות על פי צרכי העיר.
אני מאמינה בדרך של משה קונינסקי כעיר מסורתית עם שמירה על צביון חילוני.
אני מאמינה בעיר שלנו, וחייבים שהשינוי הזה יקרה בעיר שלנו, ולכן אני מאמינה כי רק משה קונינסקי יכול לבצע את השינוי.
הייתי חברה במשך 20 שנה בוועדי הורים שונים והתנדבתי בגופים שונים בעיר, שימשתי כיו"ר הנהגת ההורים של בית ספר אופק ויו"ר הנהגת ההורים באורט כרמים במשך 7 השנים האחרונות, סגן יו"ר עירוני במשך כ-4 שנים, ויו"ר הנהגה עירונית במשך השנתיים האחרונות.
חברה בדירקטוריון המתנ"ס כנציגת מועצת הורים עירונית, חברה בוועדות השונות בעירייה: וועדות חינוך, וועדת סמים ואלכוהול, ועוד ועדות מגוונות.
ליוויתי את רקדני כרמי מחול במשך שנים, בייחוד בפסטיבל המחולות ודואגת ללהקות. אין אני מתכוונת לשנות את דרך חיי, המוטו שלי הוא: "התנדבות היא דרך חיים".
גם אחרי הבחירות אני אמשיך לתת ממרצי ופועלי לקהילה, היכן שאוכל להתנדב ולסייע מניסיוני. אהבתי לעיר היא אהבה ללא תנאים.

אולי יעניין אותך גם