כותרת
> C;
1/1
לימודים

'יום המורה' תשע'ט להוקרת רבבות עובדי ההוראה

כרמיאלי לימודיםפורסם: 29.11.18 , 08:25ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


מחוז הצפון מציין היום את 'יום המורה' ומחבק בחום ובאהבה את אלפי עובדי ההוראה שמרביצים תורה , חינוך , ערכים ומוסר בתלמידים , 24/7/360 .
לרגל היום המרגש , הפיצה מנהלת המחוז , ד''ר אורנה שמחון , איגרת מיוחדת לכל מורי הצפון , וזו לשונה :
'מערכת החינוך במחוז הצפון ציינה השבוע את יום המורה לכבוד רבבות עובדי ההוראה : מחנכים , מורים וגננות שמרביצים תורה , מוסר וערכים במאות אלפי אלף ילדים דוברי עברית וערבית , מהגיל הרך ועד העל יסודיים , כולל .
היום החשוב הזה קיבל ביטוי בפעילות עניפה במוסדות החינוך , ברשויות, בתקשורת וברשתות החברתיות. זהו יום חגיגי שנועד להוקיר את אנשי החינוך ולהודות להם באהבה ובחום על עבודתם החשובה.
כבעבר, כך גם השנה , התוודענו ליוזמות מבורכות של ראשי רשויות, מנהלי אגפי חינוך, הורים ותלמידים רבים שהביעו את אמונם במערכת החינוך ובמשמעות הציבורית בכל הנוגע לחשיבותו ולמקומו של המורה בעולמם.
יום המורה הוא הזדמנות פז להודות לאנשי החינוך, על הבחירה להיות מורים , מתקני חברה ועולם , ועל העבודה המאומצת לקידום תלמידינו.
תודה לכל אחת ואחד מעובדי ההוראה בצפון , באופן אישי , על הנתינה, על המסירות, על העשייה החינוכית ועל העבודה המשמעותית לאורך כל השנה יום-יום שעה שעה, כדי להפוך את מערכת החינוך במחוז הצפון למערכת ראוי ומצמיחה שטוב להת חלק ממנה.
אני מחזקת את ידי המחנכים , המורים והגננות , מעריכה , מעלה על נס ומוקירה את פועלכם המבורך' .
בצפון כ 26 אלף מחנכים , מורים וגננות המלמדים
כ 340 אלף תלמידים יהודים , מוסלמים , נוצרים , דרוזים , בדואים , צ'רקסים ועלאווים הלומדים ב 2923 גנים ו 790 מוסדות חינוך מציין דובר המחוז , דויד גורלי .