כותרת
> C;
1/1
חדשות

חברת החשמל ערוכה למזג האוויר הסוער

כרמיאלי חדשותפורסם: 14.01.19 , 10:22ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, קיים הבוקר דיון היערכות של כלל חטיבות החברה.
 
הוכרז מצב כוננות בחטיבת הלקוחות :צוותי העבודה בשטח תוגברו וערוכים לטיפול בכל נזק והפרעה באספקת החשמל, מרכזי השירות 103 תוגברו למתן מענה כולל בעמוד הפייסבוק,
תודלקו ומוכנים לניוד גנרטורים, במות הרמה ומנופים על פי צורך ונמשכות סריקות קווים ועבודות גיזום.
--------------------------------
לאור הצפי למזג אוויר סוער, חברת החשמל תגברה את צוותי השטח שלה, את מוקד שירות הלקוחות 103 ואת המענה לפייסבוק של החברה.
 
עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל קיים הבוקר דיון היערכות למזג האוויר הסוער עם הנהלת החברה, ובהתאם לכך הוחלט על מצב כוננות בחטיבת הלקוחות המטפלת ברשת הולכת וחלוקת החשמל, תיקון נזקים ומפגעים ומוקדי השירות ללקוחות החברה.
 
בחברה שבים ומדגישים, כי אין אפס הפרעות ונזקים ברשת החשמל ובשל הצפי לרוחות חזקות, גשמים, ברד ושלג בצפון ובירושלים יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה, וזאת, על אף ההיערכות הנרחבת.
 
צוותי העבודה בשטח ערוכים ומצויידים לטיפול בכל נזק, הפרעה ופגיעה, תודלקו ומוכנים לניוד כלים כבדים כולל במות הרמה ומנופים, נמשכות סריקות קווים ועבודות גיזום, מרכזי השירות 103 יפעלו במתכונת מתוגברת ויעברו לטפל רק בנזקים והפרעות, על-פי צורך, ותוגבר מערך הפייסבוק של החברה.
 
מחברת החשמל מבקשים מהציבור לגלות ערנות ולדווח מידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. חברת החשמל פועלת לתיקון נזקים והחזרת אספקה סדירה מהר ככל שניתן, יחד עם זאת חשוב לציין, כי לעיתים, בשל אופי הפגיעה ברשת, משך הטיפול עשוי להימשך מספר שעות.  במקרה של פגיעות ברשת הולכת החשמל, קריעת חוטים או כל מפגע אחר, הציבור יכול לפנות לחברה דרך יישומון חברת החשמל, דף הפייסבוק, אתר האינטרנט של החברה, מרכזי השירות 103 ושירות הודעות מסרון למספר 0557000103.
 
 בחברה שבים וקוראים לציבור לשמור על כללי בטיחות:
 
· אין לגעת בחוטי חשמל קרועים עקב סכנת התחשמלות- ולדווח על כך מידית למרכז השירות 103 או למוקד משטרת ישראל 100, או באמצעות האפליקציה של חברת החשמל בטלפון הסלולארי או בעמוד הפייסבוק של החברה.
 
· הציבור מתבקש להסיר ולפנות מגגות או ממרפסות חפצים העלולים לעוף בעקבות משבי רוח חזקים ולפגוע במעופם בקווי חשמל סמוכים.
 
· אם מבחינים בעצים או עמודים שאינם יציבים ועלולים ליפול, או ענפים שעלולים לגעת בחוטי חשמל, יש להודיע למוקד העירוני 106 או למרכזי השירות 103 של חברת החשמל.
 
 
טיפים חיוניים שיעזרו לכם להתכונן:
 
1. הכינו סוללות גיבוי למכשירים מצילי חיים וסוללות טעונות לתאורת חירום ולטלפונים ניידים.
 
2. בדקו שאמצעי החימום בבית תקינים וראויים לשימוש יעיל.
 
אולי יעניין אותך גם