חברת המועצה לאה פסריוב מהבית היהודי, הציפה בפני גורמי המקצוע בעיה לה היא נחשפת מידי יום. לאה :"בכל חניון ציבורי מקצים מספר מקומות חניה לנכים, זה מבורך! אך אליה וקוץ בה, האם הבחנתם במכונית של נכה
לאה פסריוב מהבית היהודי, הציפה בפני גורמי המקצוע בעיה לה היא נחשפת מידי יום.
לאה :"בכל חניון ציבורי מקצים מספר מקומות חניה לנכים, זה מבורך! אך אליה וקוץ בה, האם הבחנתם במכונית של נכה החונה בחניית נכים ו"גוזלת" שני מקומות חניה או חונה באלכסון?"
ממשיכה ומסבירה חברת המועצה - ולא בגלל חוסר מיומנות של הנהג, הנהג חייב "להתפרס" כך מהסיבות הבאות, הרכב של הנכה גדול במיוחד, כיון שיש בו מעלית, וכדי שהשימוש במעלית זו ייעשה בצורה מיטבית , הדלתות נפתחות, המעלית יוצאת ו..."גוזלת" מקום חנייה.
בעקבות זאת נפגשה לאה פסריוב, עם טל מילמן מנהלת מחלקת תחבורה וכבישים בעיריית כרמיאל , והדגימה בפניה ובפני הצוות שלה את הבעיה, כמו שאומרים "טוב מראה עיניים..."
הצוות פעל בזריזות ובמקצועיות רבה, וכבר חלו שינויים , והראשונים לשינוי הם חניוני העירייה והמשטרה ועל כך יבואו על הברכה.
לאה לא הסתפקה בשינויים אלה והיא נפגשה גם עם שולה מנחם, ראש המינהל לשירותים חברתיים (רווחה), ופרסה בפניה תלונות ובקשות של נזקקים, חד הוריות, נכים וזקנים.
שולה נענתה מיד בצורה מקצועית וביעילות מירבית, פעלה במרץ לטפל בכל הבקשות,
לאה פסריוב:" תודה לגורמי העירייה על שיתוף הפעולה הפורה, על האכפתיות והאוזן הקשבת".