כותרת
> C;
1/1
הבלוגיה
איך לנהל קונפליקט ויכוח או סכסוך בצורה חכמה? (חלק ב')
כולנו מתווכחים ומנהלים קונפליקטים בחיינו. בכל סיטואציה בה יש אינטראקציות עם אחרים קיימת האפשרות לקונפליקטים.  ויכוחים עם עובדים, קולגות, ספקים, ואפילו עם לקוחות במגזין זה מספר כלים וטיפים שיסייעו לכם בנושא. כלי למנהל: האסטרטגיה הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים: שיתוף פעולה שלב 1: היה מודע לתכונות ומאפיינים של  אחרים שמעוררים אצלך תגובות "שליליות" שלב 2: שקיפות- הכרז על כוונותיך, היה בהיר והפחת מתחים אצל האחר
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
איך לנהל קונפליקט ויכוח או סכסוך בצורה חכמה? (חלק א')
כולנו מתווכחים ומנהלים קונפליקטים בחיינו. בכל סיטואציה בה יש אינטראקציות עם אחרים קיימת האפשרות לקונפליקטים.  ויכוחים עם עובדים, קולגות, ספקים, ואפילו עם לקוחות... הנה כמה עובדות מעניינות על קונפליקטים: -קונפליקט הוא בלתי נמנע והוא חלק מהיותנו אנושיים. כאשר אנשים מבקשים לקדם את האינטרסים שלהם, בהכרח תתרחש התנגשות בין האינטרסים. -קונפליקט יכול להיות הרסני או מאפשר צמיחה וחדשנות - קונפליקט איננו בעיה, קונפליקט שמנוהל גרוע הוא בעיה.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
איך לנהל את הזמן שלי בעסק? (חלק ב')
טיפ החודש: תעדוף משימות לניהול הזמן שלי: מטריצת דחוף-חשוב תעדוף המשימות שלנו מושפע משני מרכיבים: חשוב ודחוף "חשוב" -    פעולות שהן חיוניות וקריטיות כדי להגשים מטרות ולהשיג תוצאות "דחוף" -    פעולות שחייבות להתבצע, ללא קשר לחשיבותן ניתן לשבץ את מרכיבים אלו במטריצה הבאה: לא חשוב חשוב ג א דחוף ד ב לא דחוף א. חשוב ודחוף משימות חיוניות וקריטיות שחייבות להתבצע מייד, ואינן ניתנות לדחייה. משימות שיוצבו בראש סדר העדיפויות שלנו, וחייבות בטיפול אישי. למשל: משברים, דדליינים, ישיבות ופגישות
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
איך לנהל את הזמן שלי בעסק? (חלק א')
? כמה פעמים חזרתם מיום עבודה סחוטים ומותשים? ? קרה לכם שרציתם להגיע לכל המשימות שלכם אך לא הצלחתם? ? על מה אתם מבזבזים את זמנכם? "אני מרגיש שאני רודף אחרי הזנב של עצמי. לא מספיק לעשות כלום והשבוע טס!". כך ציין אחד מלקוחותיי במסגרת יעוץ לעסק שלו. מתברר שלא רק הוא, אלא רובינו רוצים להספיק ולנהל את הזמן שלנו אך לא מצליחים. אז איך עושים את זה? עובדה 1: לא ניתן לנהל את הזמן. הזמן שלנו הוא נתון במסגרת של 24 שעות ביממה. לא ניתן לנהל אותו כיון שהוא נתון. אבל ניתן לנהל את המשימות שלנו במסגרת הזמן.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
איזה מנהל/ת אני? (חלק א')
תפיסת תפקיד ניהולית מורכבת מהתנהגויות, שיטות עבודה, צורת חשיבה, אמונות, ערכים אישיים , ניסיון העבר וכיו"ב. מודעות לתפיסת הניהול שלי תתרום לחוזקות שלי בניהול ולהיבטים שיש לשפר אשר ישפיעו על הביצועים העסקיים. כל מנהל מסוגל לבצע את משימותיו באמצעות אנשיו. השגת מטרות העסק תלויה בהקשר זה ביכולת המנהלים להניע את העובדים שלהם. שאלו את עצמכם: 1.       איך אוכל לנהל בצורה אפקטיבית? שתניע את העובדים להשגת מטרות העסק? 2.       האם אני מנהל  אפקטיבי? איזה מן מנהל אני? 3.       איך אהפוך למנהל אפקטיבי  ע...
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
מהו אימון (קואצ'ינג) ולמה מנהלים "משוגעים" עליו?
מנהלים, עצמאים, ובעלי עסקים מתמודדים עם אתגרים רבים. אימון אישי-ניהולי מסייע להם להתמודד עם אתגרים אלו ע"י בניית אסטרטגיה ותכנית פעולה מיטבית, למימוש היעדים שירצו להשיג בטווח הקצר והארוך. בחו"ל ליווי מנהלים הינו מקובל כמעט בכל עסק, וגם בארץ יותר ויותר מנהלים נעזרים בפונקציה זו. לפי האיגוד האמריקאי לקואצ'ינג (ICF) -אימון מקצועי  (קואצי'נג) הוא תהליך מתמשך של יחסים מקצועיים, המניע אנשים להגיע לתוצאות יוצאות מגדר הרגיל בחייהם, במסלולי הקריירה שלהם, בעסקיהם ובארגונים בהם הם פועלים.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
מהו ניהול פרואקטיבי והאם אני מנהל כזה?
בעידן של שינויים וחוסר ודאות נדרשת ממנהלים יכולת לפרואקטיביות. פרואקטיביות =  לקיחת יוזמה וגם את האחריות לגרום לדברים שיתרחשו. למשל: מנהל בארגון שבו הכול מתנהל באופן איטי, דוחים דברים, לא מקבלים החלטות, לא לומדים מטעויות, יכול להאשים את הארגון להיות פאסיבי ולהגיב: "כך הדברים עובדים פה". זהו מנהל מגיב שמסיר מעצמו אחריות לגבי התוצאות העסקיות "זה לא אני זה הם". לעומתו מנהל פרואקטיבי ישפיע, יקבל החלטות, ידרוש עמידה ביעדים ולו"זים. עקרונות לניהול בגישה פרואקטיבית-בדקו עם עצמכם: 1. התמקדות בחשיבה ...
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
מיצוב ושיווק עצמי
הייתם רוצים לגרום לעסק שלכם להמריא? כיצד למצב את עצמכם בקרב הלקוחות ובעלי העניין כמובילים וייחודיים? ניהול עסק, עמידה מול עובדים, לקוחות וספקים אינה משימה פשוטה. עבודה זו מצריכה בין היתר, עבודת שיווק ומיצוב עצמי מתמדת. הנה כמה עקרונות שיסייעו לכם בתחום זה: 1. חיצוניות-  הקפדה על לבוש הולם ומכובד, ניקיון ואסטתיות אופן הדיבור והמותגים שאתם בוחרים ללבוש - כל אלו ממצבים אתכם ומעצבים את הצורה בה אתם נתפסים בעיני אחרים.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
צוותים ועבודת צוות
פורום מצוינות - כלי חזק להצלחה העסקית שלך! מחויבות קשורה באופן חיובי למאמץ בעבודה ולביצוע. עובדים בעלי מחויבות גבוהה עוסקים יותר בהתנהגות אזרחית ומבצעים את עבודתם מעבר להגדרות הפורמליות של התפקיד מה זה פורום מצוינות? ארגונים רבים שרוצים לשפר תהליכים פנימיים במינימום השקעה נעזרים בפלטפורמה זו.  מדובר מפגש קבוע של עובדים מהארגון מתוך מטרה מוגדרת להשגת תוצאות מוגדרות. העובדים יכולים להיות ממחלקות שונות או מאותה מחלקה- תלוי במטרה שרוצים להשיג.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
כיצד תגרמו ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב ולהישאר נאמנים לכם
כיצד תגרמו ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב ולהישאר נאמנים לכם? או: למה הלקוחות שלכם במאה ה21 מצפים מכם? *הידעתם ש 52% מהלקוחות הפסיקו לרכוש מוצרים מארגון מסוים לאחר שחוו חווית שירות גרועה? נתון זה אמור לגרום להנהלות להתעורר ולמקד את הפעילות לא בהכרח בפעילויות שיווק ומכירה אלא בפעילויות שירות ובכללן –לבנות מערכת יחסים עם לקוחות. "הלקוחות של היום הם לא הלקוחות של פעם.." אמר לי מנהל ברשת קמעונאית ידועה. נכון.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
מה הקשר בין התכנית "בוס בהסוואה" למכירות שלך בעסק?
בפוסט הקודם נתתי דוגמא למנהל שמציין כי אנשיו יודעים למכור, אבל במבחן התוצאה אין שינוי בהכנסות. בפוסט זה תבינו מהן הסיבות האפשריות לתופעה ובסיום אילו נורות אדומות צריכות להידלק אצלכם על מנת להימנע ממצבים כאלו.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
נשים במשגב בונות תכנית שיווקית לעסק
לפני כ 8 חודשים עברנו מהמרכז למשגב. מתוך המחויבות החברתית שלי לקידום נשים והחיבור הטבעי שלי לעולם העסקי ייסדתי את מיזם נשים ועסקים במשגב והסביבה. מיזם נשים ועסקים במשגב הוא יוזמה קהילתית שמטרתה לתת כלים מעשיים לנשים בעלות עסקים בתחומי ניהול העסק שלהן- שיווק, מכירות, ניהול ועוד.. אנו נפגשות אחת לחודש במפגש מפרה ומעשיר.מדי חודש אני זוכה להכיר נשים חזקות, אמיצות ורציניות. לכל אחת העוצמה שלה. כל אחת מביאה את הייחודיות שלה שבאה לידי ביטוי במוצר או השירות שהיא מציעה.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
איזה מנהל/ת אני? (חלק ב')
הנה ההזדמנות שלכם לבחון מה סגנון הניהול שלכם, או של המנהלים שלכם בעסק. 1.      סגנון אי מנהיגות.  מאפיינים: הימנעות מנקיטת עמדה, קבלת החלטות וביצוע פעולות, כמו גם בעיכוב דברים ואדישות למתרחש. נוכחות המנהל לא תורגש ולא תהייה משמעותית. תגובת העובדים לסגנון זה: אדישות, חוסר הזדהות ומעורבות ונטייה להתמקדות בהשגת יעדים אישיים, אף כאלה המנוגדים ליעדי העסק. 2.       מנהיגות מתגמלת - מנהיגות זו כוללת בתוכה שלושה סעיפים:
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
פורום מצוינות
פורום מצוינות - כלי חזק להצלחה העסקית שלך! מחויבות קשורה באופן חיובי למאמץ בעבודה ולביצוע. עובדים בעלי מחויבות גבוהה עוסקים יותר בהתנהגות אזרחית ומבצעים את עבודתם מעבר להגדרות הפורמליות של התפקיד מה זה פורום מצוינות? ארגונים רבים שרוצים לשפר תהליכים פנימיים במינימום השקעה נעזרים בפלטפורמה זו.  מדובר מפגש קבוע של עובדים מהארגון מתוך מטרה מוגדרת להשגת תוצאות מוגדרות. העובדים יכולים להיות ממחלקות שונות או מאותה מחלקה- תלוי במטרה שרוצים להשיג.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
שינוי - סיכון או סיכוי?
לא פעם שעסקים מבצעים שינויי, ואין זה משנה אם מדובר בהחדרת טכנולוגיה חדשה, שינוי בתהליך העבודה, כניסת מנהלת חדש, מבנה ארגוני או סדנאות והדרכות לעובדים, עולות התנגדויות וחוסר שביעות רצון מצד העובדים.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
מה ל"מבצע סבתא" ולתכנית עבודה בעסק שלך
מה ל"מבצע סבתא" ולתכנית עבודה בעסק שלך? בסרט הפולחן הקומי "מבצע סבתא"  המפקד קרמבו מתכנן את מסע הלווייתה של סבתא חיה ב3 חלקים ..לי עלתה אסוציאציה של כתיבת תכנית עבודה בארגון. לפניך כלים מעשיים לכתיבת תכנית עבודה אפקטיבית. תכנית עבודה תסייע לך- להתמקד במטרות והיעדים שתרצה לקדם בארגון,תספק לך כלי אופרטיבי למדידת הישגים,מבהירה ציפיות ותחומי אחריות של כלל שותפים בארגון,מגבירה שיתוף פעולה בין ממשקים שונים בארגוןהאם תכנית העבודה שלך עונה על 3 שאלות: 1. מה מטרות העסק שלי? לאן אגיע בשנה הקרובה? מה ...
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
כיצד לנהל את מוטיבציות העובדים שלנו?
נתחיל מהסוף - כסף הוא לא התשובה להנעת עובדים.   העלאת משכורות או מתן בונוס מייצרות סיפוק בטווח קצר, אך בטווח הארוך- העובד לא ירגיש מסופק. בואו נעשה סדר:חישבו על העובדים שאתם מנהלים. כמה מהם משקיעים את הנשמה במשימות שלהם? כמה מהם תורמים ליעדי העסק? כמה מהם באים רק להעביר יום עבודה וזהו? כמה מהם אדישים? מתוסכלים?
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
כיצד לכתוב הצעת מחיר אפקטיבית ללקוח?
לכתיבת הצעת מחיר ללקוח יש חלק חשוב בשביעות רצון הלקוח לצד אספקת השירות או המוצר עבורו. אם חיפשת עקרונות לכתיבת הצעת מחיר מנצחת- הבלוג הזה בשבילך! לא פעם יזמים ובעלי עסקים מראים לי הצעות שהם כותבים בתור ספקים, נותני שירות או מוכרי מוצר כזה או אחר. חלק מההצעות טובות מאד אך לרוב ההצעות לוקות בחסר ולא מבהירות בצורה ברורה ללקוח על מה הוא הולך לשלם.. לכך יש השפעה על מכירה בפועל- האם הלקוח יתקדם איתי לסגירה או שימשיך להצעה הברורה והאפקטיבית ביותר עבורו..
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
כיצד להתרגש מהעסק שלך כדי להרוויח יותר?
לפני כחודש ליוויתי שני בעלי עסקים מענף הבניה וענף מוצרי הצריכה ושניהם תפסו את תשומת ליבי... כל אחד מהם ניצב בפני אתגרים עסקיים שונים (שיווק, הגדלת מכירות, ניהול צוות) , כל אחד מהם שונה באופי, בסגנון הניהול ובמיקוד העסקי ובכל זאת היה דבר אחד משותף לשניהם-ההתרגשות. שניהם דיברו על המוצר שלהם בהתלהבות ובתשוקה וראו שהם נהנים מניהול העסק. ההתבוננות בהם גרמה לי לחשוב עד כמה אנחנו, בעלי ובעלות עסקים סביבנו מתלהבים ממה שאנו עושים?במיוחד בשבילך מספר שאלות לבדיקה עצמית: 1. האם יש לך תשוקה בניהול העסק ש...
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
ילד אסור ילד מותר - נוכחות ניהולית
קורה לכם שאינכם יודעים מה העובד שלכם עושה או היכן נמצא? האם אתם באמת יודעים מה עובר עליו? ומה לגבי ניהול עובדים מרחוק? האם אתם מצליחים לנהל אותם לשביעות רצונכם? חשבתם על זה שבזמן שאתם עובדים אתם לא באמת יודעים מה הילדים שלכם עושים והיכן נמצאים? ומה קורה אם אתם מנחים את הילד שלכם לעשות משהו אחד אך בן/בת הזוג שלכם אומרים אחרת בפניו? ככל שיש יותר "חורים שחורים" כאלו הנוכחות ההורית או הניהולית שלכם מצטמצמת משמע- מבחינת הילד- ההורה לא ממש קיים ומבחינת העובד- המנהל חסר השפעה או משמעות כלפיו.
פורסם: 17.01.18 , 15:34ע"י:
רשת לינק
לצפייה בבלוגרים נוספים