כותרת
> C;
1/1
מדורים נוספים

מתי זה הזמן הנכון להשתמש ברול אפ?

כרמיאלי מדורים נוספיםפורסם: 22.09.21 , 12:33ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

כל עסק מכיר כיום את המושג: רול- אפ. מדובר על מוצר חשוב מאוד עבור מגוון צרכים שונים, שרבים מהם קשורים למיתוג, פרסום ושיווק עסקים. אם העסק שלכם עתיד להציג את עצמו בכנס כלשהו או בתערוכה מקצועית שיש בהם פוטנציאל לחשיפה בפני לקוחות חדשים, אם העסק שלכם מחפש דרכים למתג את עצמו ואם אתם מעוניינים למשוך את תשומת הלב של כל אדם שעובר ליד העסק שלכם ובמקרה הצורך גם לכוון אותו לכניסה לעסק, הדפסת רול-אפ היא הבחירה הנכונה עבורכם.

מהו רול-אפ וכיצד כדאי להשתמש בו?

רול אפ מהווה שלט פרסומי נייד וכאן בעצם טמון היתרון המשמעותי שלו - האפשרות להשתמש בשלט המדובר בכל מקום שרק רוצים. ניתן להציב אותו כפרסומת לעסק בצורה קלה ונוחה כאשר הפורמט המקובל הוא אנכי והמידות הסטנדרטיות שלו יהיו: גובה של 200 ס"מ ורוב של 60 ס"מ, 85 ס"מ או 100 ס"מ. את השלט ניתן לגלול והוא מגיע עם סטנד שמחזיק אותו בצורה יציבה כך שהוא לא יפתח אם לא פותחים אותו. כמו כן, הוא מגיע עם תיק נשיאה שרלוונטי לצורך אחסון השלט וזאת כאשר מעוניינים לנייד אותו למקום חדש או עד לפעם הבאה שבה עושים בו שימוש.

יצירת רול אפ איננה יקרה מדי וכך בעצם כל עסק באשר הוא יכול להדפיס שלט פרסומי איכות ואטרקטיבי לקראת אירוע ספציפי, בכדי לכוון לקוחות לבית העסק או בתוך בית העסק או שיהווה חלק ממיתוג העסק.

כיצד יוצרים רול-אפ בצורה מוצלחת?

בכדי שהרול-אפ ימלא את הייעוד שלו וימשוך את תשומת הלב הרלוונטית, חשוב לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר ולהוציא אותו לפועל באופן מקצועי. כיום ישנם מגוון בתי דפוס אשר מציעים הדפסת רול אפ, אך לא כל בית דפוס אכן יעשה את עבודת ההדפסה הטובה ביותר. חשוב לבחור בבית דפוס שיש לו ניסיון ברולאפים, שהוא הדפיס לא מעט מהם עבור לא מעט עסקים בצורה מוצלחת איכותית וכי שיטות ההדפסה שלו ידועות כיעילות ומתקדמות.

בעיצוב הרול-אפ עצמו, חשוב מאוד לשמור על פשטות וזאת בכדי שתשומת הלב של העוברים והשבים תוכל להתמקד במהות השלט. כדאי להיצמד לשניים או שלושה גוונים דומיננטיים וכמובן שכדאי להימנע מעומס צבעים שעלול ליצור עומס ויזואלי. מכיוון שרוב הפעמים מביטים אל מה שמצוי מול העיניים ולא מתחת, חשוב שהחלק העליון של המוצר יכיל את מה שחשוב לכם להעביר באמצעותו. כדאי מאוד לנסח מסרים תמציתיים, קצרים וברורים.

התמונות ברול אפ צריכות להיות כאלה שמבהירות בצורה הטובה ביותר לקהל היעד מדוע הן שם. הן צריכות להעביר את התחושות הרצויות ועל כן, כדאי לבחור בתמונה אחת גדולה ודומיננטית ולכל היותר עוד אחת או שתיים קטנות ורק אם יש להם תרומה לצורך המחשת המסר המבוקש. חשוב להקפיד על חיבור מדויק בין טקסט לתמונה.

באיזה מקרים כדאי להשתמש ברולאפים?

מדובר על אופציה טובה מאוד עבור מיתוג, שיווק ופרסום של כל עסק. כאמור, בשל העובדה שמדובר על איכות גבוהה של מוצר ובד בבד, במחיר סביר, הרי שהוא מהווה אמצעי שכדאי מאוד לכל עסק לבחור בו במסגרת תהליך מיתוג ושיווק העסק שלו. המוצר מתאים לשימוש יומיומי בחזית של העסק כאשר המטרה היא למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. השלט יכול להכיל מידע חשוב על מוצרים שיש רק בעסק, מבצעים מיוחדים ועוד. הוא יכול לשמש גם באירועים ספציפיים כגון: כנס מקצועי אאו תערוכה שהעסק משתתף בהם ויכול להציג את עצמו לקהל גדול. כמו כן, הוא רלוונטי מאוד עבור הכוונה בכנסים שונים ועוד.