כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

רעיונות ליצירת סרטונים שיביאו לכם יותר לידים

כרמיאלי טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 17.07.22 , 09:36ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

אם יעדי השיווק העיקריים שלך כוללים גיוס לקוחות ויצירת הכנסות (והם אמורים לכלול את הדברים הללו), אתם עשויים לפרסם הרבה תוכן לחלק התחתון של המשפך השיווקי. מה שאומר שהרבה מהתוכן שלכם יכלול פוסטים פרסומיים של מוצרים או שירותים, הרבה קריאות לפעולה (CTA's) והצעות לזמן מוגבל. תוכן ממוקד מכירות יכול להיות יעיל להשגת יעדי השיווק שלכם. אבל, כדי להמיר לקוחות באופן קבוע אתם צריכים להזרים באופן קבוע לקוחות פוטנציאליים למשך השיווק ולקוחות פוטנציאלים מגיבים בצורה טובה לתוכן שאינו מכירתי אם הם עדיין בשלבים העליונים יותר של משפך השיווק. בעזרת שימוש בתוכן וידאו תוכלו לפרסם לגולשים בכל שלב במשפך עם מספר רעיונות לסרטונים שיקפיצו את החברה שלכם:

  1. הכירו לגולשים את העסק שלכם

וידאו הוא פורמט אידיאלי להצגת העסק שלכם ללקוחות הפוטנציאליים ברחבי הרשת. כדי לעזור למשתמשים להכיר את העסק שלכם, אתם יכולים להציג בסרטון את מה שאתם מוכרים, את הצוות שלכם, את ההישגים של העסק ועוד. החוכמה היא לשמור על הסרטון תמציתי, במיוחד אם יש לכם המון מוצרים או שירותים. כדי לגרום לאנשים להיות מעורבים יותר אתם יכולים לקחת סרטון ארוך ולחלק אותו למספר חלקים ולפרוס את הפרסום שלהם.

  1. תעבירו לגולשים הדרכות ומדריכים דרך וידאו

השראה לאנשים זו דרך מצוינת לגרום להם לחשוב על שימוש במוצרים שלכם. אבל אתם יכולים לקחת את הרעיון קדימה על ידי סרטונים של Step By Step של הדגמות על מוצרים או שירותים שלכם. על ידי הצגת סרטונים כאלו ללקוחות פוטנציאלים אתם מקרבים אותם צעד נוסף להמרה. כדי לפנות אל הגולשים שנמצאים בחלק העליון של משפך השיווק, מומלץ להכין סרטוני הדרכה פשוטים ולא מסובכים.

  1. צרו סרטוני פרומו למוצרים שעתידים לצאת

אתם מתכננים להשיק מוצר או שירות חדש בעסק שלכם? אם אתם מעוניינים לייצר עניין סביב המוצר עוד לפני שהוא יוצא, במקום לקפוץ לתוכן שממוקד מכירות, מומלץ לתת לגולשים הצצה ממה שמצפה להם. אתם יכולים לייצר סרטון פרומו שלם עבור מוצר חדש לפני השקה או אפילו להלעות טיזר קטן בסטורי באינסטגרם. דוגמה מעולה לטיזר שעשו חברה נסטלה - הם שחררו מדיה לרשתות בקשר לגלידה החדשה שפיתחו (קראנץ' פיסטוק המפורסם) ובעצם יצרו עניין סביב המוצר עוד לפני שהוא יצא ובלי שאף אחד טעם אותו.

לסיכום

המאמר נכתב על ידי חברת פיאלקוב דיגיטל וחברת איזיקלאוד, כדי לתת השראה למשווקים ובעלי עסקים שרוצים לייצר תוכן וידאו לקידום העסק אבל לא בטוחים איזה סוג סרטונים כדאי ליצור. במאמר נגענו ב-3 סוגי סרטונים מרכזיים שמומלץ ליצור כדי לקדם את העסק אך יש עוד המון סוגים ואפשרויות בלתי נגמרות.

קרדיט תמונה: פיאלקוב דיגיטל