כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

"איפה היהודים נמצאים? בין גדרה לחדרה וזו הבעיה"

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 11.06.24 , 10:39ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי , שהתארח בועידת השלטון המקומי בתל אביב, אמר את הדברים אתמול (ב') בראיון לאראל סג"ל וליאת רון ברדיו 103.

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי : "אני מכהן גם כיו"ר אשכול בית הכרם המאגד גם רשויות ערביות ודרוזיות וכשאני מדבר על ייהוד הגליל זה לא במטרה לזרוק חס וחלילה את הערבים מהגליל. יש כיום 80% רוב ערבי בגליל".

"כרמיאל היא עיר יהודית ציונית ואני מציג את המצגת על העיר בפני כל שר, חבר כנסת ובפני כל בר השפעה ומבחינתי המשוואה צריכה להיות: כרמיאל חזקה וגם מג'דל כרום חזקה", אמר משה קונינסקי והוסיף, "אם הם יהיו חזקים גם ההתיישבות היהודית תהיה חזקה".

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי, הדגיש עוד בדבריו במהלך הראיון: "90% מהאדמות בגליל הן בניהול של רמ"י והם שכחו שהן נמצאות ברשויות מקומיות והם צריכים לתת לנו להשפיע".

עוד אמר בראיון, "מדינת ישראל קבעה מספר יסודות ובהם התיישבות בגליל, כאשר אחד מהיעדים שהצבתי לעצמי עם כניסתי לתפקיד זה להחיות את החזון הזה. אנחנו צריכים לקבל את היכולת להשפיע", הבהיר.

משה קונינסקי, סיפר בראיון על תפקידו כראש עיר, "להיות ראש עיר זה לא להיות פוליטיקאי אלא להיות מנהיג. יש הרבה מנהיגים טובים ואיכותיים בשלטון המקומי, כאלה שזאת לא הייתה ברירת מחדל שלהם. באתי עם תחושת שליחות וזו משימת חיי".

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי (שני מימין) בפאנל בועידת השלטון המקומי (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)
 
אולי יעניין אותך גם