כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

הונחה אבן הפינה למפעל חדש שיוקם בכרמיאל - ספיר ספרינט

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 04.10.23 , 08:25ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

המפעל החדש ספיר ספרינט, שבבעלות תושב העיר, רונן גדעוני , ישתרע על שטח של כ-3,600 מ"ר באזור התעשייה של כרמיאל, שהפך בשנים האחרונות ליעד מועדף להקמת מפעלים ומרכזים לוגיסטיים.

ראש העיר משה קונינסקי ברך בטקס הנחת אבן הפינה שהתקיים לפני החג, "רונן הוא קודם כל בשבילי - חבר, בן אדם, איש שמגשים חלומות, המפעל שלך מעסיק ויעסיק עשרות רבות של עובדים שרובם הגדול והמכריע הוא כרמיאלי. אתם מוסיפים רבות לפרנסה בכרמיאל. אני יודע שהתוכנית שלך היא להרחיב עוד את המפעל ולקלוט עוד ועוד אנשים טובים. אתה קולט את כולם, חרדים, עולים חדשים, אנשים שאתה שומע מה שהם צריכים ואתה בא לעזרה".

לפני מספר חודשים, חתם ראש העיר כרמיאל על 3 היתרי בנייה למפעלים שאמורים להוסיף כ- 200 עד כ- 250 מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר: אמתן - מפעל בטחוני שיתפרס על פני כ- 5,500 מ"ר, מפעל שטראוס שיורחב בעוד כ- 1350 מ"ר, מפעל פליינג קרגו, שישמש מרכז לוגיסטי לתעשייה הביטחונית על שטח של כ- 39,000 מ"ר.

לאחרונה, אף נחנך בכרמיאל המפעל החדש של מיקרוקרמיקה לייצור מוצרי קרמיקה לתעשייה הביטחונית והרפואית המשתרע על שטח של כ- 7,000 מ"ר.

מעיריית כרמיאל, נמסר כי, המפעלים החדשים אמורים לספק בתחילה מאות מקומות עבודה ובהמשך אלפי מקומות עבודה, שיחזקו את כלכלת העיר ותהיה להם השפעה מכרעת להישארות הדור הצעיר ולמשיכת משפחות צעירות לעיר ולחיזוק הגליל בכלל וכרמיאל בפרט.

עפ"י התכנון, בעתיד הקרוב, צפויים להתווסף לכרמיאל כ-40,000 מ"ר שטחי תעשייה. נתון שיציב את כרמיאל כאחת הערים המתקדמות ביותר בארץ ובמיוחד בגליל בהשקעה בבניית מקורות תעסוקה לתושבים.

טקס הנחת אבן הפינה למפעל ספיר ספרינט בכרמיאל. ראש העיר משה קונינסקי עם הבעלים של המפעל רונן גדעוני
(צילום: עידן שוחט)
טקס הנחת אבן הפינה למפעל ספיר ספרינט בכרמיאל. 
(צילום: עידן שוחט)

ראש העיר משה קונינסקי מברך בטקס הנחת אבן הפינה למפעל ספיר ספרינט בכרמיאל (צילום: עידן שוחט)

טקס הנחת אבן הפינה למפעל ספיר ספרינט בכרמיאל. 
(צילום: עידן שוחט)
אולי יעניין אותך גם