כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

כ-110 עולים מאוקראינה, נקלטו בשבוע האחרון בכרמיאל

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 15.03.22 , 11:01ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

כ-110 עולים מאוקראינה, נקלטו בשבוע האחרון בכרמיאל. בעיריית כרמיאל נערכים לגל עלייה גדול ונעשתה פנייה לתושבים בבקשה לארח משפחות עולים (גם בתשלום)

בכרמיאל ממשיכים להיערך לקליטת גל עלייה גדול. מאוקראינה. ראש העיר משה קונינסקי, שקיבל את פניהם של העולים החדשים שהגיעו לעיר, אמר: "כידוע, מיום הקמתה, מובילה כרמיאל בתחום קליטת העליה. אנו ערוכים ומוכנים לקלוט עולים מכל רחבי תבל ובמיוחד עולים שיגיעו מאזורי הקרבות באוקראינה ובכוונתנו, לקבל אותם ברוחב לב ובברכה גדולה".

ראש העיר משה קונינסקי , מינה את סגניתו הממונה על האגף הדמוגרפי והקליטה בעירייה עו"ד אליסה דריקר מן , יוצאת אוקראינה, להוביל את מערך הקליטה בעיר של העולים יוצאי אוקראינה. עו"דדריקר מן מובילה את מערך הקליטה המיוחד יחד מנהל האגף הדמוגרפי בעירייה מיכאל גינקר

משה קונינסקי : "בכרמיאל, קהילה גדולה של כ-5,000. יוצאי אוקראינה, שנקלטו באופן מיטבי וזוכים עד היום למעטפת קהילתית ומקצועית ואני משכנע שהקהילה יחד עם מערך הקליטה המיוחד שהוקם בעירייה,, יסייעו גם לקליטתם המיטבית בעיר של העולים החדשים ".

במסגרת ההיערכות המיוחדת, מבנה מלון כלנית הוותיק בעיר שבבעלות העירייה וששימש עד לפני מספר חודשים כמקום לינה של תלמידי פנימייה, נפתח מחדש ואמור לאכלס אם וכאשר יחל גל העלייה עשרות משפחות עולים מאוקראינה.

קליטת עולים מאוקראינה בכרמיאל (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)
 
אולי יעניין אותך גם