כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

למנף את הכדורגל בכרמיאל

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 15.01.24 , 20:11ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ , הגיע בשבוע האחרון (ד') לביקור בכרמיאל במסגרת כוונתה של ההתאחדות לכדורגל להשקיע בכדורגל שנמצא בפריפריה.

במהלך הביקור שכלל גם סיור במגרש הכדורגל העירוני, קיימו ראש העיר משה קונינסקי ויו"ר ההתאחדות שינו זוארץ פגישת עבודה בעירייה שבה השתתפו: מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין , סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר מן, ראש רשות הספורט בעיר אבי גיסברג , מנכ"ל הפועל כרמיאל עומרי דרור ו פרדי לסרי מהנהלת הקבוצה.

ראש העיר משה קוניסקי , סקר בפני יו"ר ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל את התפתחות הכדורגל בעיר וציין שכיום, פעילים במועדון הכדורגל הפועל כרמיאל, כ-1250 שחקנים והוא מצוי בקצב גדילה והדגיש, "עד לפני 4 שנים לא היו למועדון קבוצות נוער ובוגרים. אנחנו מעוניינים מאוד לפתח את העיר גם מבחינת כדורגל, ילדים שמתעסקים בכדורגל". עוד ציין, כי מחלקת הנוער מונה גם קבוצות נשים שבהן פעילות 100 ילדות ונערות והמתקנים בעיר אינם מספיקים.

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ , סיכם, "יש כאן עיר מדהימה, עיר שמדברת כדורגל ומונה מספר גדול של שחקנים. ההתאחדות לכדורגל תשקיע ותעשה כל שביכולתה כדי לשפר את הקיים בכדורגל שנמצא בפריפריה ואני בטוח שנראה בעתיד הלא רחוק את מועדוני הפריפריה הולכים וגדלים. עם תוכנית נכונה ומתאימה אני מאמין שזה אפשרי."

עוד סוכם, כי בימים הקרובים תתקיים פגישה של ראש רשות הספורט העירונית בכרמיאל אבי גיסברג יחד עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ומנכ"ל התאחדות ניב גולדשטיין במשרד התרבות והספורט בירושלים במטרה לקדם נושאים הקשורים לכדורגל בעיר.

ראש העיר משה קונינסקי הודה ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ולמנכ"ל ניב גולדשטיין על ביקורם ועל נכונותם לבדוק ולסייע איך ניתן למנף את הכדורגל בעיר.

מימין לשמאל:  מנכ"ל הפועל כרמיאל  עומרי דרור, ראש העיר משה קונינסקי, ראש רשות הספורט בעיר אבי גיסברג , פרדי לסרי,  מהנהלת הקבוצה.  מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין , יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ,  סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר מן (צילום: דוברות  עיריית כרמיאל)

אולי יעניין אותך גם