כותרת
> C;
1/1
חדשות

רכבת ישראל תחדש החל מהיום, יום רביעי את שירותי קווי הרכבת לתחנת כרמיאל במתכונת חירום

כרמיאלי חדשותפורסם: 25.10.23 , 11:02ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי (עם הווסט הכתום) עם שרת התחבורה מירי רגב והצוות הבכיר של משרדה במפגש עם ראשי רשויות מהצפון (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)

מנכ"ל רכבת ישראל משה זנה , הודיע היום (רביעי) למנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן על כך שבהמשך לפנייתו של ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי לשרת התחבורה מירי רגב ולאחר ביצוע הערכות מצב, רכבת ישראל תחדש החל מיום רביעי, ה-25 באוקטובר את שירות קווי הרכבת לתחנת כרמיאל במתכונת חירום.

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי , שלח מכתב בתחילת השבוע לשרת התחבורה מירי רגב וביקש לחדש את פעילות קווי הרכבת לכרמיאל, שהינה התחנה הצפונית ביותר הנותנת מענה עד מטולה, שפעילותה הופסקה, נסגרה עם פרוץ המלחמה ונותרה תחנת הרכבת היחידה שסגורה בישראל. בכך, נגרמה פגיעה אנושה לתושבי הצפון אשר מצד אחד נדרשים לשמור על שגרת חירום ולנהל חיים באזור ירוק ומצד שני ישנם אזרחים המבקשים לנסוע למרכז ולשמור על חייהם.

שרת התחבורה מירי רגב בישרה היום לראש העיר משה קונינסקי על ההחלטה לחדש את פעילותה של תחנת הרכבת בכרמיאל גם במפגש עם ראשי רשויות מקומיות בצפון..

ראש העיר משה קונינסקי : "אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב עך כך שנענתה במיידי לבקשתי ופעלה לפתיחת תחנת הרכבת בכרמיאל וחידוש פעילות קווי הרכבת ומנעה בכך פגיעה נוספת בתושבי הפריפריה המתמודדים בימים אלו עם המערכה הקשה ביותר שחוותה מדינת ישראל".

משה קונינסקי , הודה גם למנכ"ל רכבת ישראל משה זנה ולמנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן על פתיחת תחנת הרכבת בכרמיאל.

גדי נס

יועץ תקשורת

עיריית כרמיאל

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי (עם הווסט הכתום) עם שרת התחבורה מירי רגב והצוות הבכיר של משרדה במפגש עם ראשי רשויות מהצפון 4

(צילום: דוברות עיריית כרמיאל)