כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

איך לקדם עסקים במדיה חברתית?

כרמיאלי טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 12.05.22 , 09:30ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

בעת בה אנו מדברים על עסקים קטנים המחזיקים בעמודי פייסבוק או לחילופין אינסטגרם במדיה חברתית, תמיד עולה השאלה מה ניתן לעשות על מנת לבלוט ברשתות החברתיות?

ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעידן בו אנו חיים כיום, הפלטפורמות החברתיות מהוות את אחד מכלי השיווק המרכזיים ביותר, בין אם מדובר בעסקים קטנים ובין אם מדובר בעסקים גדולים. כיום, באמצעות קמפיינים ברשתות החברתות ניתן להגדיל את החשיפה באופן משמעותי, לחזק אינטראקציה עם כלל הלקוחות הקיימים וכמו כן, לבלוט יותר אל מול המתחרים בתחום. יחד עם זאת, על מנת ליהנות מהצלחה ממושכת לפרק זמן ארוך, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשבון בעת ביצוע הקמפיין. לכן, במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים עיקריים שחשוב להתייחס אליהם טרם בעת בה אתם מבצעים ניהול מדיה חברתית.

מיקוד לקהל היעד שלכם בקמפיין מדיה חברתית

בעידן הדיגיטלי קיימים יותר ויותר כלים המעניקים לכלל בעלי העסקים הנוכחים ברשת לפלח באופן מדויק את קהל היעד שלהם על מנת לייצר קמפייניים יעודיים עבורם.

מדובר למעשה ביתרון משמעותי בעת בה אנו מדבר על ניהול מדיה חברתית, במיוחד לאור פעולת הפילוח והמיקוד. על כן, פילוח ומיקוד הם לא רק אמצעים שתפקידם להעלות את אחוזי ההצלחה של הקמפיין שלכם ברשתות החברתיות אלא גם להוזיל את עלויותיהם כתוצאה של פנייה מדויקת לקהלים שככל הנראה יתעניינו במוצר שלכם יותר, וכך גם תקבלו לידים איכותיים יותר.


תוכן שיווקי בעל ערך בקמפיין מדיה חברתית

עליכם לברר לעומק מהו התוכן האידיאלי עבור קהל היעד שלכם ולאחר מכן לספק להם אותו. ניכר כי אין כל טעם בלעסוק בניחושים בעת בה אנו מדברים על תוכן.

אי לכך, תוכלו לפנות אל הלקוחות הקיימים ולשאול אותם מהו התוכן שעשוי לעניין אותם ולאחר מכן וודאו כי אתם מבצעים את התוכן המבוקש ביותר, בצורה האיכותית והמקצועית ביותר. דרך נוספת לברר זאת תהיה באמצעות שימוש בכלים מקצועיים אשר יעניקו לכם נתונים חשובים בכל הנוגע לדפוסי הצריכה של הלקוחות שלכם וכמו גם, יעניק לכם מושג או שניים בכל הנוגע לרמת התוכן הנדרשת עבורם בהמשך. על כן, וודאו כי אתם בודקים מהו התוכן עליו הם הקליקו הרבה פעמים, דבר אשר יעניק לכם אינדיקציה מעולה בנוגע לרמת העניין שלהם באותו נושא.



מקסום קמפיין במדיה חברתית עם לוח זמנים מדוייק


ניהול מדיה חברתית עשוי להיות עיסוק מכביד ללא ספק. הצורך בלשמוע ולהשמיע מהווה תעסוקה לא קטנה וכמו כן, קיים משקל רב לניהול זמן אפקטיבי מול שאר מטלות הפרסום שלכם. בחנו את עצמכם ואת ערוצי השיווק בהם אתם מעבירים את הזמן, בדקו כמה הם בהם אפקטיביים עבור הפעילות שלכם והכי חשוב, וודאו כי הם לא פוגעים בשאר מטלות השיווק שלכם.