כותרת
> C;
1/1
עסקים

5 כלים של פרסום בפייסבוק שמביאים תוצאות

כרמיאלי עסקיםפורסם: 31.03.22 , 10:08ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

מי לא מכיר את פייסבוק? הפלטפורמה ששומרת על כוחה מזה שנים רבות, נחשבת כיום ובצדק אחת הזירות החשובות ביותר שבעלי העסקים מחויבים להראות בהן נוכחות. אבל איך עושים פרסום בפייסבוק ומשתמשים בכל האמצעים שהפלטפורמה מעמידה לרשותנו? בדיוק בשביל זה, יצרנו את המאמר שלפניך.

פרסום בפייסבוק באמצעות כלים מתקדמים

בעקרון, עומדות בפנינו שתי אופציות של פרסום בפייסבוק ­– פרסום אורגני המתבסס על טקסטים, מערכת יחסים עם הלקוחות ועוד, ופרסום ממומן שמשמעותו פרסום לפי תשלום. כלומר, העלאת מודעות בתשלום שיטרגטו גולשים בהתאם לקריטריונים שהעסק קובע. באופן טבעי, זה יהיה התוכן שיופץ מהר יותר ועל כן חשוב מאוד לא לוותר על האפשרות הנפלאה הזו. בנוסף, ישנם מספר כלים שפייסבוק מציעה לפרסום ממומן:

  • Boost post – סביר שזהו הכלי הנפוץ ביותר לפרסום ממומן. בלחיצת כפתור אחת ניתן להגדיל את תפוצת הפוסט בתשלום, להגדיל את החשיפה לעדכונים, הצעות מיוחדות ואירועים. הכפתור הקטן הזה נחשב למגדיל מעורבות מאוד, אך כדאי לדעת שאופציות המיקוד שלו די מוגבלות.
  • בוטים – אלו תוכנות בינה מלאכותית שאנו משתמשים בהם בעיקר לצ'אטים, בכדי לגבות את השירות הלקוחות האנושי. כרגע, לפחות למתן מענה ראשוני ללקוחות שמתעניינים. שווה להשתמש בה, שכן כך תוודאו שכל לקוח מזדמן יקבל שירות ראוי, לפחות עד שתוכלו להתפנות אליו בעצמכם.
  • Ads manager – זהו כלי לניהול המודעות בפייסבוק, באמצעותו ניתן ליצור מודעות בפייסבוק וגם באינסטגרם, בהתאם לסוגי הקמפיינים השונים. כן כן, ניתן לבחור את מטרת הקמפיין (קליקים, תנועה לאתר, מעורבות ועוד), לפלח את קהל היעד ולבחור את אופציית התשלום על המודעה.
  • Custom audience - באמצעות כלי זה, ניתן להעלות רשימת פרטי קשר של לקוחות. במה זה עוזר בדיוק? ובכן, זה מאפשר ליצור מודעות המכוונות ספציפית אליהם! שיווק מדויק ככל האפשר, מביא לתוצאות טובות.
  • Re-targeting – מה עם מי שביקרו באתר שלכם או בעמוד ברשת החברתית אבל לא ביצעו רכישה? הכלי הנהדר הזה יאפשר לכם לפנות בדיוק לגולשים הללו ולנסות 'לפתות' אותם שוב, באמצעות הנחה או הטבה ייחודית רק להם, ואפילו בהתאמה אישית. כי למה לוותר על לקוחות פוטנציאליים כשאפשר לעשות הכל כדי להגיע אליהם?! פרסום בפייסבוק המבוסס על האופציה הזו, מאפשר בסך הכל לכסות את השטח כמה שאפשר.

לא לוותר על שום אמצעי

ברור לכל כי פרסום בפייסבוק הוא לא משהו שניתן לוותר עליו. עם זאת, לא כולם יודעים איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק כמו שצריך, וסתם לזרוק כסף בלי באמת להבין מה אנחנו עושים, זה לא פתרון. אז מה כן? לפנות לגורם מקצועי שמכיר את התחום מקרוב, ויוכל לנווט את הספינה באופן הכי מדויק והכי נכון לעסק ולקהל היעד שהוא מכוון אליו. רק כך, ניתן יהיה לראות תוצאות מהירות בשטח.