כותרת
> C;
1/1
חדשות

חוברת שירותים מלידה ועד צבא – יוזמה ראשונה של הוועדה למעמד הילד

כרמיאלי חדשותפורסם: 19.03.15 , 09:32ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 בימים אלה יוצא לאור מידעון ובו ריכוז כל השירותים והפעילויות העירוניים למען ילדים מהגיל הרך , נוער ועד הצבא.
 
הוצאת החוברת במהדורה אינטרנטית ובהדפסה, הינה פרי יוזמה ,של הוועדה למעמד הילד בראשותה של חברת מועצת העיר לימור מזור: "חשוב להפיץ מידעון זה ולהביא לידיעת הקהל הרחב את מגוון הפעילויות והשירותים הניתנים בעיר לילדים ובני נוער ע"י גופים שונים. תושבים רבים אינם מודעים להיקף ולמגוון הפעילויות הנרחבים בעיר, וחשוב שמידע זה יהיה נחלת הכלל".
 
עדי אלדר, שתמך ביוזמה זו ציין שהמגוון האדיר של הפעילויות והשירותים משקפים את החשיבה הרבה שהעירייה  משקיעה  בפיתוח וחדשנות בתחום שירותי הפנאי בכל הגילאים, וכן את האמונה שעיסוק בפעילויות ערכיות, תרבותיות, ספורט אומנות ועוד הינם תהליכים חיוניים בתהליכי ההתפתחות של ילדים ובני נוער .
 
בפתיח לחוברת כותב ראש העיר עדי אלדר: "בחוברת המובאת כאן לפניכם, תוכלו למצוא ריכוז של על הפעילויות הלא פורמליות מהגיל הרך ועד גיל 18 בעיר, וכן פעילויות ייחודיות להורים צעירים.
 
אנו משקיעים משאבים וחשיבה רבה בפיתוח וחדשנות בתחום שירותי הפנאי בכל הגילאים, מתוך אמונה שעיסוק בפעילויות ספורט, תרבות, אומנות, ופעילויות ערכיות – הינם חיוניים בתהליכי התפתחות של ילדים ובני נוער.
 
זוהי סנונית ראשונה של הוועדה העירונית למעמד הילד, בראשותה של חברת מועצת העיר לימוד מזור, ואני מברך יוזמה זו שנועדה להנגיש את המידע לכל בתי אב, ולהפיץ את המגוון העשיר והרחב הקיים בעיר לרווחת ילדים ובני נוער החל משלבי הגיל הרך ועד לגיוס לצבא.
 
כל שנותר הוא, לבוא ולהצטרף ולקחת חלק בפעילויות במרכזים הקהילתיים ובכל המוקדים ברחבי
 
חברת המועצה לימור מוזר המשמשת גם כיו"ר הוועדה לשלום הילד: "לכבוד הוא לי, לעמוד בראש הוועדה למעמד הילד, מטרה ראויה וערכית שהתגייסתי אליה כחברת מועצת עיר מתוך שליחות ואמונה בדאגה לשלומם של ילדנו בעיר.
 
נושא זה קרוב לליבי, והתנדבתי לקבל לידיי אחריות על התחום, ולפעול למען קידום מצב הנוער והילדים בעיר.
 
כפעילות ראשונה שלי במסגרת הנושא – חשבתי שיהיה נכון להפיץ מידעון זה ולהביא לידיעת הקהל הרחב את מגוון הפעילויות והשירותים הניתנים לבני הנוער על ידי הגופים העירוניים בעיר.
 
אני מזמינה אתכם לעיין בעלון ולקחת חלק בפעילויות הרלוונטיות לגילכם ועניינכם.
 
אכן יש פעילות ענפה לילדים ונוער בעיר, אך כמובן היד תמיד נטויה להוסיף, להעשיר ולשפר....
 
כיו"ר הוועדה, אני מזמינה אתכם להשמיע את קולכם, ולקחת חלק בעיצוב המדיניות ובייזום פעילויות חדשות בעיר.
 
 
את החוברת ניתן לראות באתר האינטרנט של העירייה --> לחץ כאן להיכנס
אולי יעניין אותך גם