כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי- שיטור עירוני 17-23.5.2015

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 26.05.15 , 08:40ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

 

 

- התקבל דיווח במוקד הביטחון על שריפת פח אשפה באחד הרחובות בעיר. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. הכוח בסיוע תושבי המקום כיבו את השריפה, הפח נשרף כליל. הועברה הודעה למוקד 106.

- התקבל דיווח במוקד הביטחון על נערים מתקוטטים. כוח שיטור עירוני (שני פקחים) הגיע למקום. מדובר במריבה ללא אלימות, הנערים פונו מהמקום.

- התקבל דיווח במוקד הביטחון על שריפה בכפר הילדים. כוחות שיטור עירוני (4 פקחים) הגיעו למקום. מדובר בעצי דקל העולים באש סמוך לצריפים. כוח כיבוי במקום השתלט על האש וכיבה אותה, האירוע הסתיים ללא נפגעים וללא נזק לרכוש.

- בעת צפייה במצלמות האבטחה באתר ההנצחה נצפה זוג בדשא האנדרטה. כוח השיטור העירוני (שני פקחים) הגיע למקום, מדובר בתושב חוץ ותושבת העיר, פונו מהמקום.

- התקבל אירוע ממוקד 100 על חשש לחיי אדם שאיבד את הכרתו. כוחות שיטור עירוני (שוטר ושלושה פקחים) הגיעו למקום. מדובר באדם השרוי בגילופין. נלקח לביתו ע"י הפקחים.

- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (שני פקחים) פנו תושבים לצוות ודיווחו על אדם מבוגר המסתובב ונראה מבולבל. הכוח ביצע חיפושים ואיתר את הנ"ל. לא היה עליו כל אמצעי זיהוי. כוח נוסף (פקח ושוטר) הגיע למקום ולקח את האדם לתחנה לזיהוי והמשך טיפול.

- התקבל דיווח במוקד הביטחון על הקמת רעש מפארק בשעת לילה מאוחרת. כוח שיטור עירוני (שני פקחים) הגיע למקום. נמצאו במקום מס' צעירים עם נרגילה, ניתן להם דוח אזהרה. הנרגילה כובתה והצעירים פונו.

- התקבל דיווח במוקד הביטחון על שרפת קוצים גדולה בשטח של בי"ס בעיר. כוחות שיטור עירוני (פקחים ושוטרים) הגיעו למקום. תלמידי בי"ס פונו למקום מבטחים וכיבוי אש השתלטו על האש וכיבו אותה. מאבטח בי"ס פונה לבי"ח להמשך בדיקות עקב שאיפת עשן.
- התקבל אירוע ממוקד 100 על פעמון אזעקה מרכב שפועל זמן רב. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. בעל הרכב אותר דרך אביו והגיע למקום לנטרל את פעמון האזעקה, ניתן לו דוח.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על הטרדה. בחורה טוענת כי במהלך יומיים בהן ביצעה הליכה באחת השכונות בעיר עקב אחריה רכב ויושביו פנו אליה באופן לא מכובד. כוח השיטור העירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום והחל בחיפוש אחר הרכב הנ"ל. הרכב אותר במקום אחר בעיר, יושביו נבדקו, מדובר בסטודנטים תושבי חוץ הלומדים באורט בראודה, הסטודנטים הוזהרו.
 
- בעת צפייה במצלמות האבטחה בפארק אופירה נצפה זוג מתערטל בציבור. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום, הזוג הוזהר ופונה.
 
- התקבל אירוע ממוקד 100 על ויכוח בין שתי נשים בכתובת מוכרת בעיר. כוחות שיטור עירוני (שוטר ופקחים) הגיעו למקום. עוכבו שתי המעורבות  לתחנה להמשך חקירה. ככל הנראה מדובר בתקיפה.
 
- התקבל אירוע במוקד הביטחון על ילד נכה שאמו לא הגיעה לאסוף אותו מהמוסד החינוכי המיוחד בו לומד. כוחות שיטור עירוני (פקחים) הגיעו לבית האימא ומצאו אותה שרויה בגילופין. האירוע הועבר לעו"ס תורנית רווחה שגם הגיעה למקום והילד באישור האימא הועבר לסבתו המתגוררת מחוץ לעיר. המשך טיפול גורמים רלוונטיים.
 
- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (פקח ושוטר) הבחין הצוות באישה חבולה השרועה סמוך לכיכר. מדובר בתאונת דרכים, כל המעורבים נכחו במקום, גם מד"א ומשטרה. האישה שנפצעה קל פונתה להמשך טיפול רפואי.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על פעוטה כבת שנתיים המסתובבת לבדה באחת השכונות בעיר. כוח שיטור עירוני (שני פקחים) וניידת סיור משטרתית הגיעו למקום ואיתרו את פעוטה שלא תקשרה בשום שפה. בנוסף נוצר קשר עם כל גני הילדים בסביבה אך אף אחד לא ידע במי מדובר. כוח השיטור הסתובב בכל הרחוב והאימא אותרה רק לאחר כשעה. מדובר בתושבת חוץ, נמסר דיווח לעו"ס רווחה תורנית.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על שני נערים המתעללים בכלב. כוחות שיטור עירוני (פקחים ושוטר), פקח ווטרינרי וניידת משטרה הגיעו למקום. הנערים אותרו ביחד עם אמם, מדובר בתושבי חוץ, הכלב הוחרם ובהמשך הועבר לטיפול המחלקה הווטרינרית.

 - התקבל דיווח במוקד הביטחון על מסיבת קריוקי רועשת מבית באחת השכונות בעיר. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. מדובר ביום הולדת של שתי אחיות תלמידות תיכון בנות 15 ובתוך ביתן היו כ120 נערים ונערות בני אותו גיל. במקום היה אלכוהול ורוב הצעירים הקטינים היו שתויים, לא הייתה השגחת מבוגר בבית ובנוסף קיבלו השתיים דוח על רעש. בהמשך הגיע כוח נוסף (שני פקחים) לסייע בפינוי והבחינו בנער בן 15 ובידו בקבוק וודקה. הצעיר נלקח לביתו והבקבוק נשפך ע"י השוטר. מאוחר יותר לאחר שהצעירים פונו מהבית נפתח אירוע במוקד 100 על רעש באותו מקום. כוחות שיטור עירוני (3 פקחים ושוטר) הגיעו למקום. מדובר בקבוצת הצעירים הנ"ל שהלכה ברחובות השכונה ורעשה מאוד. כוח שיטור של שני פקחים אף מנע קטטה שהלכה והתגבשה ובסיוע של כוחות שיטור עירוני ומשטרה פונו אחד אחד לביתו.

 
- בעת צפייה במצלמות האבטחה בבי"ס פסגות נצפו נערים המטפסים מעל לגדר בית הספר בכדי לשחק במגרש. כוח שיטור עירוני (שני פקחים) הגיע למקום, הנערים יצאו מהמגרש בנימוס וללא עיכוב ועקב כך הוחלט לפתוח במיוחד עבורם את אחד המגרשים המוארים בעיר.
 
כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115