כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

צוות כחול על המיתוסים בדרך אל ההנאה

כרמיאלי תרבות ופנאיפורסם: 04.06.15 , 13:14ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
ממש לא מה שחשבתם!


יש הרבה דברים שמשפיעים על החשק שלנו ועל היכולת ליהנות. קבלו חמישה מיתוסים ששווה לנתץ בדרך אל ההנאה.
מאת: אריק סגל וסיגל צוקר
לא סתם אומרים, שאיבר המין החשוב ביותר שלנו הוא הראש, כל מה שקיים אצלנו בראש משפיע עלינו. אם אני כועסת, או טרודה, החשק שלי בהתאם. אם כשגדלתי שמעתי כל מיני אמירות על מיניות שנכנסו לי לראש - הם נמצאות בראש שלי.
אמונות מוטעות מתחום האירוטיקה והסקס מונעות את היכולת לחוות הנאה אמיתית ונחשבות כגורם מרכזי ומפריע ליצירת אינטימיות טובה החיונית כל כך בכל מערכת יחסים. קבלו 5 מיתוסים, שלא מעט מחקרים הוכיחו ששווה לנפץ.
כדי שהסקס יהיה מדהים, היא צריכה להיות במצב רוח מתאים
היה לה יום זוועתי בעבודה או שהיא פשוט לא  מרגישה "סקסית". בינתיים, אתה גבר "מסכן" וחרמן, מנסה את המיטב כדי לפתות אותה. לימדו אותנו שכשהיא מרגישה ככה, המצב אבוד, אין סיכוי שתצליח ל"הדליק" אותה, אבל זו טעות.
ראשית, לעיתים אינטנסיביות החיים מביאה לכך שלא תמיד בזוגיות אפשר להגיע ל"מצב הרוח" המתאים, כך שאם תמתינו ל"רגע" המתאים" יתכן וזה לא יגיע כלל, או לא בתדירות מתאימה. הכי כדאי ומומלץ - ליצור את הרגע המתאים ולהבין, שסקס לא יכול מדהים בכל פעם, לפעמים המטרה היא לייצר את האינטימיות החשובה.
עוד משהו שכדאי לדעת: נשים, בד"כ, צריכות קודם את החום והרומנטיקה, צריכות להרגיש נחשקות, סקסיות, תתחיל בלהעניק לה את ההרגשה הזו, רצוי לפני שנכנסים למיטה. היא לא חושבת שהיא תוכל להתגרות מספיק? תמשיך בלבטל את הספקות שלה לגבי האפשרות שהיא תתגרה. כאשר אתה נוגע בה, תאר בפניה פנטזיה שבה היא המגורה והיוזמת מביניכם. (אם/כאשר) היא תאהב את הפנטזיה או הסצנה שלך ותתמקד יותר בתחושות שהמגעים שלך עושים לגופה. מהר מאד העוררות הפיזית תתגבר על העכבות המנטליות. פנק אותה, זה אפשרי וגם אם לא תצליח, אל תהיה מתוסכל, הרעיון הוא לשבור את המיתוס כדי שבפעם הבאה כבר תחשבו שזה אפשרי.
החליטו: לא מחכים לרגע ה"מתאים". למצב רוח ה"מתאים". לחשק שיבוא. אפשר להביא אותו, אם רק רוצים ומבינים עד כמה האינטימיות חשובה למערכת היחסים. אז מה אם זה לא ספונטני, לפחות זה יקרה.
בכל מקרה, חשוב שתדע, יכול להיות שהיא תתעקש שהיא זקוקה ל"מצב הרוח המתאים". אם זה לא יגיע מעצמו, זה הזמן להבין שקיימת בעייה באינטימיות שכדאי להתייחס אליה ולעיתים אפילו בסיוע גורם מקצועי.
התנוחה המיסיונרית משעממת
כדי להיות מאהב מדהים אין צורך ביותר מדי תנוחות אקרובטיות. אפשר לגוון כל תנוחה. נכון, אולי התנוחה המיסיונרית לא נחשבת פראית ומסעירה, אבל יש בה כמה יתרונות ובונוסים. היא מאפשרת קשר עין וקירבה גופנית מחבקת ואינטימית. היא מאפשרת חוויה מתמסרת של בת הזוג, מאחר ואתה, הגבר, עושה את רוב ה"עבודה", היא יכולה להתמסר יותר לתוך החוויה. קל מאד להכניס לתוכה כמה שיפורים שיהפכו אותה בקלות למלהיבה ויאפשרו לכם ליהנות ממגוון תחושות שונות. כדי לעשות אהבה ולזכות בתחושות חדשות, לא צריך להיות אקרובטים ולהחליף 101 תנוחות כמו בקאמה סוטרא, מספיק לעשות שינוי קל, הגבהה, מצג רגליים שונה, או פשוט - לא במיטה. עדיין תיהנו מאינטימיות נהדרת ומקשר עין ותזכו ליהנות מחוויה שונה במקצת.
החליטו: אפשר לגוון את תנוחת האהבה שנדמית לפעמים הכי משמימה, קראו כאן מגוון הצעות לשיפור התנוחה: http://www.blue4fun.co.il/?categoryId=25139&itemId=97569
צריך להתנהג איתה בעדינות
נכון, ה"אוצרות" שלה יקרים (גם שלך, אגב), אבל חרף התפיסה שרוב הנשים הן יצורים שבריריים, הן לא כל כך שבריריות כמו שאתה חושב ושווה בהחלט לבדוק ולהתנסות.
יש נשים רגישות באופן מיוחד אבל רוב הנשים רוצות שתתנהג איתן כמו "גבר". שתנווט, שתיזום, שתדליק אותה, שתכסה לה את העיניים, שתיקח שליטה, שתהייה אהממממ.... גבר. נשים מתלוננות הרבה פעמים שגברים מפחדים להחזיק אותן או לענג ממש חזק. רוב הנשים נמשכות אל החלק הגברי שלך, ומעדיפות שאת החלק היותר נשי, תשמור מחוץ למיטה. גם כאן, כמו בכל רגע נתון, צריך להבין שלא כל הנשים עשויות כמיקשה אחת ויכול להיות שבת זוגך דווקא לא תאהב, היה קשוב לה.
החליטו: על ערב מיוחד, שבו תכסה את עיניה ותיתן לה להרגיש את עוצמות התשוקה שלך, תוך כדי שאתה מוביל אותה ומשחרר אותה להתענג כל הדרך.
היא לא יכולה להגיע לאורגזמה מ"קוויקי"
סקס ארוך מושקע מוביל ללילה של עינוגים, אבל לא תמיד זה מסתדר ולא תמיד יש זמן. לפעמים, קוויקי יכול להיות נהדר, גם בשבילה. אסור לזלזל ולהתעלם מהיתרונות של "קוויקי". כאשר היא מגורה, היא לא חייבת הרבה זמן כדי להגיע לאורגזמה. בדרך כלל כאשר היא מתקרבת לשיא, אתה צריך להגביר את האינטנסיביות של ה"תרגילים" הבטוחים. כלומר, במקום לנסות לגוון ולהחליף תנוחות וקצב, פשוט תמשיך בטכניקה הבטוחה שתמיד עובדת, תמשיך לגרות אותה באותה תנוחה ובקצב קבוע כאשר אתה מגביר לאט לאט את העוצמה והאינטנסיביות. אתם תגיעו ל"וואו" תוך זמן קצר.
החליטו: קוויקי יכול להיות הזדמנות להיזכר בפעם... כשלא יכולתם להתאפק. קוויקי יכול להיות בכל מיני מקומות, בכל מיני שעות והוא יכול להשאיר אתכם עם חיוך רחב לכל היום.
ברגע שתכניסו אביזר מין למיטה, לא תוכלו בלעדיו
צעצוע במיטה הוא תוספת מבורכת, אפשר לחוות איתו חוויות חדשות, שניכם יכולים להתענג עליו, הוא שובר שיגרה מצויין ומפתח את התקשורת האינטימית. אתם תשתעבדו לאביזר מין רק אם אתם עצמכם תאמינו שזה הדבר היחידי שעוזר לך או לבת הזוג שלך להגיע לאורגזמה. כדי שזה לא יקרה, השתמשו בצעצוע כמו בצעצוע, רק לפעמים, כחלק מהרפרטואר, ובכל מקרה תזכרו שזה לא הדבר העיקרי, זה רק הדובדבן שעל הקצפת, לא הקצפת ובטח לא העוגה. כל עוד תזכרו שהגוף ואיברי המין שלכם הם המנה העיקרית והצעצועים הם רק התוספות, אין סכנה שתתמכרו להם. באחריות!
החליטו: לעשות אהבה זה לא "עוד מטלה". זה אחד הדברים הנהדרים שמחברים אתכם ותורמים ליציבות של הזוגיות שלכם - תיהנו, תצחקו, תחדשו ותהיו פתוחים להעצים את העונג, הריגוש וההנאה. ביקור משותף בחנות סקס יכול להיות נהדר לזוגיות שלכם.
מוזמנים לתאם לכם סיור זוגי חווייתי אצלנו - 04-9080313.
על הכותבים: סיגל צוקר, סקסולוגית ואריק סגל, עו"ס -  "כחול", המרכז למיניות וזוגיות וחנות סקס בכרמיאל http://www.blue4fun.co.il

צוות כחול מזמין אתכם להוסיף עניין וחשק לחיים!
לילות לבנים ב"כחול" - סיורים זוגיים פרטיים בממלכת התשוקה והאהבה
לפרטים המלאים>>

לאתר של כחול>>

 

אולי יעניין אותך גם