כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

יחידת האופניים העירונית נגד ונדליזם ואלימות

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 01.07.15 , 11:03ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 ביום שישי האחרון התקיימה היערכות מיוחדת של כוחות אכיפה בעיר לנוכח יציאת בני הנוער לחופשת הקיץ.
 
בלטה בנוכחותה יחידת האופניים המקומית, על מדיה הזוהרים, פנסי התאורה על אופניהם וציוד הקשר אותם הם נשאו.
 
יחידת האופניים המונה כ - 12 מתנדבים , פועלת בחסות עיריית כרמיאל ותכנית עיר ללא אלימות. היחידה שמה לה למטרה לסייע ככל הניתן בשמירה על הסדר הציבורי,  מניעת הוונדליזם והאלימות וכן צמצום שתיית אלכוהול בקרב בני נוער.
 
המתנדבים יוצאים כשהם רכובים על אופניים ומצוידים באמצעים המבליטים אותם בשעות החשיכה, בערבי חמישי ושישי ומסיירים בפארקים, בגנים הציבוריים ובשטחים סמוכים לכרמיאל, מאתרים תופעות שליליות ומדווחים למוקד הביטחון.
 
פעילות זו מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון הפועלים בעיר כגון השיטור העירוני ומוקד הביטחון. יש לציין גם את שיתוף הפעולה עם סיירת ההורים העירונית, מתוך רצון משותף לאתר קבוצות בני נוער איתן ניתן לפתח שיח מכבד ויחסי אמון. האחראי על פעילות היחידה מטעם עיריית כרמיאל הינו מיכאל גינקר, מנהל האגף לביטחון קהילתי ותכנית עיר ללא אלימות ורכז הסיירת שרון קייזר.
 
עדי אלדר ראש העיר מקדם בברכה את מתנדבי סיירת האופניים על פעילותם החשובה והמאומצת לטובת תושבי העיר וביטחונם וקורא למתנדבים נוספים לקחת חלק בפעילות חשובה זו.
 
רינה גרינברג, מ"מ ראש העיר מציינת כי כל חברי הסיירת הינם אנשים איכותיים, מסורים לרעיון, בעלי ערכים ומוטיבציה, המהווים השראה ומשמשים דוגמא אישית ליתר התושבים.
 
 
רוצה להצטרף ליחידת האופנים?
אנא פנה למוקד הביטחון 04-9085527