כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי- שיטור עירוני 23-29.8.2015

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 03.09.15 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מה קרה השבוע בשיטור העירוני?

23/8
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (2 פקחים) נשמע קול פיצוץ המגיע מקרבת אחד מבתי הספר. הפקחים הגיעו למקום האירוע וכל הנערים שהיו מעורבים ברחו מהמקום, הכוח החל מידית בסריקות. הנערים אותרו ונלקחו פרטיהם להמשך טיפול.

- התקבל דיווח על אישה המאיימת להתאבד עקב מצבה הבריאותי. כוח השיטור העירוני (2 פקחים) הגיעו למקום בשיתוף עובדת סוציאלית, בנה של האישה הגיע למקום והיא הועברה לטיפולה של העובדת הסוציאלית.

- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני ( 2 פקחים) זיהו ערמת רהיטים מחוץ לבית כאשר מהמזרן החל לעלות עשן. כוח הכיבוי בשיתוף ניידות השיטור העירוני כיבו את האש.

24/8
- עובר אורח עצר את כוח השיטור העירוני (פקח+ שוטר) ודיווח על תיק חשוד בין השיחים. ניידת נוספת של השיטור ( 2 פקחים) הגיע למקום לסייע בסגירות המעבר למקום. החבלן טיפל בחפץ - הכל היה תקין.

26/8
- התקבל דיווח על תאונה באחד הצמתים בעיר. כוח שיטור עירוני (פקח+ שוטר) הגיעו למקום, מדובר ברכב אשר פגע באישה במעבר החצייה. האישה פונתה לבית החולים להמשך טיפול.

- התקבל דיווח על נערים המבעירים אש במקום ציבורי. כוח שיטור עירוני ( פקח ושוטר) הגיעו למקום, הנערים הוזהרו וכיבו מיידית את המדורה.

- התקבל דיווח על דליקה בבית באחד הרחובות בעיר. למקום הגיעו מד"א כוחות הצלה וכוח שיטור עירוני ( פקח ושוטר), מדובר בקצר במזגן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש.

- בסיור שגרתי של כוח שיטור עירוני ( 2 פקחים) זוהה רכב הנוסע בכביש ראשי בעיר וממנו בוקעת מוזיקה בעוצמה בלתי סבירה. הרכב נעצר, נבדק ע"י הפקחים בשיתוף כוח שיטור עירוני נוסף (פקח+ שוטר). הנהג הוזהר בעל פה ע"י הפקחים ושוחרר.

 
-         בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני ( 2 פקחים) זוהה רכב חשוד היוצא מאחד החניונים. הרכב עוכב בצד הכביש אך לא עצר , כמעט דרס את אחד הפקחים ולבסוף נעצר. למקום הגיע כוח שיטור עירוני נוסף ( פקח ושוטר), הנהג עוכב לתחנה למשך טיפול.
 
27/8
-         התקבל דיווח על ילדה כבת- 10 חודשים שנחנקה מגוף זר. כוח שיטור עירוני ( 2פקחים) שאחד הפקחים הינו חובש הגיעו למקום. הפעוטה טופלה במקום ופונתה באמבולנס להמשך טיפול.
 
-         במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני ( 2 פקחים) זוהו 2 בגירים עם קטינים כאשר ברשותם אלכוהול. למקום הגיע כוח שיטור עירוני (2 שוטרים) לסייע, נרשמו 2 דוחות על השלכת פסולת ובהמשך המעורבים עוכבו לתחנה.
 
-         התקבל דיווח על נערים עם אופניים חשמליים המטרידים בנות במקום מרכזי בעיר. כוחות השיטור העירוני ( 3 פקחים ושוטר) החלו מידית בסריקות, הנערים אותרו, פרטיהם נלקחו להמשך טיפול.
 
28/8

-         התקבל דיווח בשעות הלילה על אדם הדופק בדלתות ומעיר את דרי הבניין. כוח השיטור העירוני (3 פקחים ושוטר) הגיע למקום, מדובר באדם הנמצא תחת השפעת אלכוהול, הפקחים סייעו לו להגיע לבית.

 כמידי שבוע מתוגבר ההשיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115

אולי יעניין אותך גם