כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי-שיטור עירוני 13-19.12.2015

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 22.12.15 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
אירועי השבוע בשיטור העירוני. 
13/12
- התקבלה קריאה במוקד על אדם השופך מים על ילדים צעירים. כוח השיטור העירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום, מדובר בסכסוך שכנים, הכוח הרגיע את המעורבים והפנה אותם לגישור להמשך טיפול.
 
- התקבלה קריאה במוקד על תאונת דרכים באחת הכניסות לעיר. השיטור הגיע למקום. מדובר בתאונה שבה מעורבים 3 כלי רכב  ו-5 פצועים. הכוח סייע בחסימות ומתן עזרה ראשונה.
 
- התקבלה קריאה במוקד על חשש לחיי האדם. כוח השיטור הגיע למקום. מדובר באדם שמזה  זמן לא עונה לטלפון ולא יוצא מהבית. הכוח דפק בדלת מספר פעמים והאדם פתח בריא ושלם.
 
- במהלך צפייה במצלמות במוקד הביטחון זיהו 2 נערים המסתובבים עם מקלות באחד הפארקים בעיר. הסיור הגיע למקום, מדובר בנערים הטוענים כי יום קודם לכן הותקפו במקום ע"י שועלים והפעם הם באו לטפל בהם. הנערים הוזהרו, המקלות נלקחו מהם והם עזבו את המקום.
 
 
14/12
- דווח על אדם מבוגר מעורפל ומבולבל שנמצא באחד מאזורי הקניות לבדו. כוח השיטור העירוני הגיע למקום, נתנו לאדם טיפול ראשוני , האמבולנס הגיע ופינה אותו להמשך טיפול.
 
 
15/12
- דיווח התקבל על חשש לחיי אדם. כוח השיטור העירוני הגיע והתברר כי מדובר בילדה שלא חשה בטוב בדרך לאוטובוס. הכוח ביצע בדיקות ראשוניות עד להגעת אביה של הילדה.
 
 
16/12
- דווח במוקד הביטחון על 2 אנשים שהתקוטטו בכניסה לאחת החנויות. כוח השיטור העירוני הגיעו למקום, גבו עדות משני האנשים ועיכבו אותם לתחנת המשטרה להמשך טיפול.
 
- בסיור של כוח השיטור העירוני זוהה רכב הנוסע בניגוד לתנועה. הכוח עיכב את הנהג, מדובר באדם מבוגר שהתבלבל קצת. הכוח סייע לו להגיע בבטחה לנתיב הנכון.
 
- רכב צבאי שחלונותיו  פתוחים ויש בו ציוד רב נמצא במקום ציבורי. כוח השיטור בדק את הרכב, לא אותר שום דבר חשוד. הכוח איתר את בעלי הרכב, אשר הגיע לנעול את כל הרכב.
  
17/12
- דווח במוקד הביטחון על ילד נעול בתוך רכב ללא השגחה. השיטור הגיע במהירות למקום בשיתוף כוחות משטרה, מד"א וכיבוי. אביו של הילד אותר והוציא את הילד בבטחה מהרכב. הילד נבדר ע"י כוח מד"א, הכל תקין.
 
-  אנשים נתקעו בתוך מעלית. כוח השיטור העירוני הגיע למקום ובשיתוף כוח הכיבוי האנשים חולצו מהמעלית ללא פגע.
 
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני זוהה כלב הנעול בתוך רכב ללא השגחה. הכוח החל מידית לחפש את הבעלים שאותרו תוך מספר דק'. לבעלים הוסבר על חומרת המעשה והזהירו אותו בעל פה.
 
 
18/12
- במהלך צפייה במצלמות במוקד הביטחון זיהו 3 נערים קטינים ליד אחת הפיצוציות בעיר המבקשים מעוברי אורך שיקנו להם משהו. למקום הגיעה ניידת משטרה הנערים נבדקו ע"י השוטרים והוזהרו בעל פה, כמו כן בעלי הפיצוציות בסביבה הוזהרו כי מכירת אלכוהול\ סיגריות\ ומילוי לוטו לקטינים אסורה בהחלט.
 
- במהלך צפייה במצלמות במוקד הביטחון זוהתה חבורת נערים באחד הפארקים כשברשותם כמות גדולה של אלכוהול. כוח השיטור העירוני הגיע למקום. כאשר הנערים זיהו את הכוח, אחד מהם החביא את הבקבוק בתוך מעילו. המוקדן הנחה  את הכוח וכך הבקבוק אותר. השוטר ביצע שפיכה של כל הבקבוק ולנערים נרשמו דוחות על הלכלוך שהיה במקום.
 
 
19/12
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (2 פקחים) זיהו שוטר המבצע חיפוש על מספר נערים, תוך כדי החיפוש אותר חומר החשוד כסם. השוטרים והפקחים עיכבו את כל הנמצאים לתחנה. תוך כדי הבדיקה בתחנה התברר כי במקום היה הספקת אלכוהול לקטין ואחד הנוכחים הוא שוהה בלתי חוקי.
 
כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115
אולי יעניין אותך גם