כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי - שיטור עירוני: 28/2/2016-5/3/2016

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 10.03.16 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
אירועי השבוע של השיטור העירוני.28/2
- במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני הבחין הכוח בניידות משטרה בתחנה המרכזית. הכוח התקרב למקום והתברר כי ישנו חפץ חשוד. הכוח נתן סיוע למשטרה עד בוא החבלן שפוצץ את החפץ, הכל היה תקין.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על כיתוב של "מוות לערבים" על מדרכה בעיר. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. במקביל נפתח גם אירוע במוקד 100 ולמקום הגיע זיהוי פלילי. הטיפול הועבר למשטרה להמשך חקירה ונפתחה קריאה במוקד העירוני לניקוי המדרכה.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על קולות של כלי עבודה הנוקשים על ברזל בשעת לילה מאוחרת. המודיעה הבחינה בשני גברים המנסים להוריד גדר מברזל המפרידה בין בניינים. בעלה של המודיעה צעק לשניים והם ברחו מהמקום ועזבו את הברזל. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. נגבתה עדות מהמודיעה ובוצעו חיפושים רגליים ודרך המצלמות אחר השניים, המשך טיפול משטרתי.
 
1/3
- במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני הבחין הכוח ברכב הנוסע כנגד כיוון התנועה ברחוב חד סטרי. הרכב נעצר ונבדק במסוף המשטרתי, הכל תקין. מדובר בנהגת, טענה כי לא הבחינה בתמרור בכניסה לרחוב והתנצלה. הנהגת הוזהרה ושוחררה.
 
- במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני הבחין הכוח באדם חשוד, תושב חוץ שלטענתו ממתין לבחורה. הבחור נבדק במסוף ונרשם לו דוח בדוקאי. נתבקש לעזוב את המקום.
 
2/3
- במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני הבחין הכוח ברכב שבוקעת ממנו מוזיקה רועשת מאוד. הרכב נעצר לבדיקה, מדובר באדם מוכר בעל עבר, ניידת של בילוש הגיעה למקום והוא עוכב לתחנה על ידם.
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על שני ילדים שנתקעו במעלית. כוחות שיטור וכיבוי הגיעו למקום. השניים חולצו בריאים ושלמים.
 
3/3
- במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני באחת החורשות בעיר הבחין הכוח בשני תושבי חוץ מוכרים. ליד השניים היה מונח בקבוק וודקה ולטענתם לא שייך להם. פרטי השניים נרשמו ובקבוק הוודקה נלקח ונשפך.
 
4/3
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על תאונת דרכים בשכונת רבין. כוח שיטור עירוני משטרה ומד"א הגיעו למקום. מדובר ברכב שהתנגש בעץ. העץ נפל על עובר אורח שהיה במקום ופצע אותו קלות. עובר האורח התפנה לקבלת טיפול במיון "טרם" עוד לפני הגעת הכוחות למקום. הרכב הפוגע אותר מס' מטרים ממקום האירוע, פרטיו נרשמו והועברו לכל הגורמים הרלוונטיים להמשך טיפול.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על רעש חזק המגיע מקבוצת צעירים סמוך לגן משחקים. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. אכן ישבו מס' צעירים, כאשר לאחד מהם ניתן דוח על רעש, אחד עוכב לתחנה מאחר ולא היה עליו אמצעי זיהוי, כל השאר הוזהרו ופונו מהמקום.
 
5/3
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על אישה שנפלה בביתה ואיננה מצליחה לקום. כוח השיטור העירוני בשיתוף כוחות המשטרה והכיבוי נכנסו לביתה של האישה דרך החלון. האישה פונתה לבית החולים בנהריה במצב קל.
 
- דווח במוקד הביטחון על קטטה באחד הרחובות בעיר. כוחות השיטור בשיתוף כוחות המשטרה הגיעו למקום והרגיעו את האנשים. לאחר בירור, התברר כי מספר אנשים המתקוטטים עזבו טרם הגעת הכוחות. אחד מהאנשים פונו לטרם לקבלת טיפול אך בהמשך פונה לבית החולים בחיפה. החשודים אותרו לאחר זמן קצת ע"י כוחות המשטרה והובאו לתחנה להמשך טיפול.
 
- דווח במוקד הביטחון על אנשים שצועקים בשעות הלילה מתחת לחלונות. כוחות השיטור העירוני הגיע למקום, מדובר בקטטה שהחלה. כוחות השיטור העירוני נוספים הגיעו למקום, כל הרוחות נרגעו במקום וכולם עזבו את המקום.   
 
כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115.
אולי יעניין אותך גם