כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי - השיטור העירוני: 12/6/2016-18/6/2016

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 20.06.16 , 12:55ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 מה קרה השבוע בשיטור העירוני?12.6 התקבל דיווח במוקד הביטחון על רעש באחת משכונות העיר. כוח השיטור העירוני הגיע למקום,  והבחין בקבוצת נערים שהחלו לברוח. במקום אותרה זולה גדולה וטלפון של אחד הנערים. הנער חזר לקחת את הטלפון והתבקש לקרוא לחבריו. הנערים חזרו וניקו את המקום. הזולה פונתה על ידי מחלקת ניקיון.
 
14.6 התקבל דיווח ממוקד 100 על אדם שנתקע במעלית. כוחות השיטור העירוני, משטרה וכיבוי אש הגיעו למקום. האדם חולץ בריא ושלם.
 
15.6 התקבל דיווח במוקד הביטחון על אישה כבת 40 הנעדרת משעות הבוקר ונוטלת תרופות נגד דיכאון. כוח השיטור העירוני וכוחות משטרה החלו בסריקות אחריה. האישה אותרה בריאה ושלמה בקרבת ביתה.
 
16.6 במצלמות האבטחה נצפו שני נערים היושבים בפארק בעיר, מעשנים, מפצחים גרעינים וזורקים את הקליפות והבדלים על הקרקע. כוח השיטור העירוני הגיע אל המקום. אחד הנערים קיבל דוח על השלכת פסולת והשניים הוזהרו וניקו את הכל. 
 
16.6 במצלמות האבטחה נצפו שני גברים ואישה מפצחים גרעינים ומשליכים קליפות על הקרקע באחד הפארקים בעיר. כוח השיטור העירוני הגיע למקום, השלושה ניקו את הפסולת ונרשמו להם שני דוחות על שהייה בפארק בשעה מאוחרת.
 
17.6 התקבל אירוע ממוקד 100 על כלב מסוכן המפחיד ותוקף אנשים. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. מדובר בבחור צעיר שטייל עם שני הכלבים שלו, שניהם מסוג תוקפני ומסוכן. אחד הכלבים תקף כלב של זוג מבוגר. נלקחו כל הפרטים והועברו לפקח הווטרינרי להמשך טיפול.
 
18.6 התקבל אירוע ממוקד 100 על אדם מבוגר שנפל בביתו ואינו מצליח לקום. כוחות שיטור עירוני, מד"א וכיבוי הגיעו למקום, אך האיש לא הצליח לקום על מנת לפתוח את הדלת, ולכן הוחלט להיכנס דרך החלון. בינתיים הוזעק למקום בנו של המבוגר ונפרצה דלת ביתו. לאחר מכן הועבר האיש להמשך טיפול של מד"א.
 
18.6 התקבל דיווח במוקד הביטחון על אדם מבוגר כבן 80, חולה סכרת הנעדר משעות הצהריים. כוחות שיטור עירוני ומשטרה ביצעו חיפושים אחר האדם ברחבי העיר. לאחר כשעתיים התקשר אזרח לתחנת המשטרה וטען כי ראה את המבוגר, ההולך ונופל על פסי הרכבת החדשים באזור מג'ד אל כרום. למקום הגיעה ניידת משטרה, האדם אותר בריא ושלם ונלקח להמשך טיפול. 
 
***כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות***
 
 
אולי יעניין אותך גם