כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

ב'ניצן הורים כרמיאל' מגייסים מתנדבים

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 10.05.17 , 13:14ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


 
במרכז 'ניצן הורים' בשכונת רמת רבין בכרמיאל מרחיבים בימים אלה את מעגל המתנדבות והמתנדבים. התכונות המתבקשות למתנדבים הפוטנציאליים הן לאהוב לעבוד עם ילדים,  יכולת הכלה וסבלנות ובעיקר המון רצון לחיבור וקשר. המתנדבות הפועלות במרכז עובדות עם הילדים בזמן שהוריהם נמצאים במפגש הקבוצתי ובכך מעניקות מאפשרות את קיום הפעילות במקום. ההורים יכולים להתפנות ולהתמסר לתהליך, ולחזק את מיומנויות ההורות שלהם ואת הביטחון בעצמם בזמן שהמתנדבות נמצאות עם הילדים במרכז הפעילות. הן מחבקות, משחקות, יוצרות, מספרות וצוחקות ונותנות לכל ילד וילדה את תשומת הלב שהם זקוקים לה. לכל מתנדבת מותאם סוג הפעילות המתאים לה.
 
מעבר לכך, אחת לשבועיים-שלושה נפגשים במרכז לחשיבה משותפת על הפעילות, על מה צריך לשפר ומה עובד נכון. השנה התקיימו שני מפגשי העשרה. במפגש הראשון צפו המתנדבות בסרט 'כוכבים על פני האדמה', לאחריו נערך דיון ובו חיברו בין עלילת הסרט לעשייה עם הילדים וההורים. במפגש השני התקיימה חגיגת אביב בחוות 'חלב עם הרוח' ליד ידפת, במטרה להעמיק את ההיכרות, הגיבוש ותהליך החיבור למהות העבודה עם הילדים.
 
אחת המתנדבות סיפרה ש'ניצן הורים' עבורה זה ממש בית, מקום בו היא מרגישה שייכת, רצויה ואהובה. מתנדבת אחרת סיפרה שהגיעה למרכז בתקופה הכי קשה בחייה ושההתנדבות והמפגש עם הילדים היו אחד הדברים שסייעו לה לצאת לדרך חדשה. ההתנדבות ב'ניצן הורים' מתקיימת אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים במרכז רמת רבין, כרמיאל.
 
לפרטים נוספים על ההתנדבות אפשר ליצור קשר עם סמדר: 0507235638.