כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

כרמיאל הצדיעה לתושבים הוותיקים

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 01.11.17 , 11:18ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


כמדי שנה קיימה עיריית כרמיאל את שבוע האזרח הוותיק, יוזמה של האו"ם, אשר הכריז על ה-1 באוקטובר כיום האזרח הוותיק הבין-לאומי, במגמה להעלות על נס את תרומתם של האזרחים הוותיקים לחברה, להגביר את המודעות לצרכים של ציבור זה ולקדם את רווחתו.
 
המנהל לשירותים חברתיים של עיריית כרמיאל יזם במהלך השבוע מגוון אירועים לתושבים הותיקים בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, מנהל הקליטה, קופות החולים בעיר, המרכז הרפואי לגליל נהריה, עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל, רשת המתנ"סים, נעמ"ת, האגודה למלחמה בסרטן, חברות סיעוד, עמותת בראט, 'יד שרה', ארגוני עולים, מועדוני עולים, נציגים ויזמים של שיטות טיפול, ריפוי אלטרנטיבי ופנאי.
 
הפנינג הפתיחה נערך במעמד ראש העיר, עדי אלדר, ששוחח עם הגמלאים. בהמשך השבוע נהנו מאות תושבים וותיקים מהרצאות בנושאי בריאות, בטיחות וסוגיות המעסיקות את בנות ובני גיל הזהב. בעקבות שיתוף הפעולה של המינהל לשירותים חברתיים עם הגורמים הרבים התקיימו עשרות מפגשים, סדנאות ופעילויות ובהן תחרויות שחמט, פטנג, טניס שולחן וריקודי עם, לצד מופעים מרכזיים. לשיאו הגיע השבוע במופע של להקת 'חלב ודבש' אשר חתם את האירועים בהיכל התרבות בהשתתפות למעלה מ-500 תושבים וותיקים.
 
"ציבור התושבים הוותיקים בכרמיאל מונה מעל 8,000 תושבים", סיכם ראש העיר, עדי אלדר. "זו קבוצה גדולה ומשמעותית הראויה להערכה והוקרה של כל עיר בכל מקום, על פועלה ותרומתה המשמעותית לחברה ולקהילה לאורך השנים".