כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

פרסום בפייסבוק – איך לנצח את המדיה?

כרמיאלי טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 13.11.17 , 16:59ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


היום פרסום בפייסבוק של דף עסקי, זה הדבר הכי קל שאשפר לעשות עם הכלים שפייסבוק נותן לך לעשות. אבל יש עדיין כמה דקויות שאדם שהוא לא מומחה של פרסום בפייסבוק לא יבחין בהם, ולכן כדאי שמסע של פרסום בפייסבוק יעשה איש פרסום של משרד פרסום דיגיטלי, איש שיווק בפייסבוק ועוד.
היתרון הגדול של פרסום בפייסבוק, הוא שבכל רגע נתון אפשר להתמקד ולפלח את מה שקורה ולמדוד את ההצלחה של זה. תוכלו לבדוק האם במסגרת פרסום בפייסבוק הצלחתם להגיע עם המודעה שלכם לקהל היעד הנכון, האם המודעה נכונה או שצריך לשנות אותה. לשנות את הטקסט או להוסיף ויזואל. כל אלה אמורים ללמד אתכם על מידת ההצלחה של פרסום בפייסבוק.
 

איך מכינים תשתית לצורך פרסום בפייסבוק?

ראשית אתם חייבים שהדף העסקי שלכם ימצא חן בעיני הגולשים וגם בעיני עצמו. כדאי להשקיע בתמונת קאוור גדולה ומעוצבת, כולל הכתובת של העסק, מספר הטלפון וכתובת האתר. צריך להיות שם גם תוכן שיווקי אבל גם פוסטים שיגרמו לגולשים להעיר הערות, להגיב וכו' ולהיות חלק מטראפיק של הדף.
 

עשו רימרקטינג

כשיש לכם תנועה של גולשים בדף או באתר, ואספתם כתובות מייל ומספרי טלפון , כולל איזה שהוא פילוח של תחביבים, נטיות לב ועוד, תוכלו לכוון בצורה יותר נכונה כל קמפיין פרסום בפייסבוק שתהיה לו הצלחה.
זה לא חוכמה להעלות קמפיין פרסום בפייסבוק, אבל זה כן חוכמה להעלות קמפיין פרסום חכם, כזה שיביא תוצאות.
הכיוון הכי מוצלח של פרסום בפייסבוק, צריך להיות של לקוחות שאתם יודעים עליהם שהם צריכים או יכולים לרכוש את המוצר שאתם רוצים להציע להם בגלל קשרים עסקיים קודמים שהיו להם.  יותר קל להציע משהו למישהו שכבר רוצה משהו, מאשר למישהו שלא רוצה משהו בכלל... 

פרסום בפייסבוק- דרשו מעורבות

פרסום בפייסבוק אשר דורש מעורבות של גולשים, הוא הדרך הכי טובה לגרום להם להיות חלק מהפרסום עצמו. כאשר גולשים אחרים מגיבים להם, זה כבר יותר תנועה שהיא נכונה וחיובית למסע פרסום בפייסבוק. אתם יכולים להיות אפילו פרובוקטיבים ולייצר באזז שלילי כדי לגרום לאנשים להתעניין בנושא מסע הפרסום שלכם, אבל הבאזז השלילי צריך להוביל לבאזז החיובי. וזה מה שיגרום לאנשים להשתתף. כלומר אם אתם רוצים למכור חטיף חדש, אז תנו דוגמה לחטיף נורא ואיום (בלי לציין את שמו) אבל ספרו להם מה הם יכולים להפסיד אם הם יטעמו את ההוא ולא את זה שלכם.
ככה זה עובד פרסום בפייסבוק זה לא משחק ילדים