כותרת
> C;
1/1
אופנה, סטיילינג ואיפור

פרווה - פרש או טרש??

כרמיאלי אופנה, סטיילינג ואיפורפורסם: 16.01.18 , 09:49ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:



 הפרווה הינה פריט הלבוש העתיק ביותר בתולדות האנושות והיא משמשת עד היום כפריט לבוש נחשק ויוקרתי.
הפרווה האמיתית
בעלי החיים חווים סבל עצום בתהליך פשיטת הפרווה מגופם. בשנים האחרונות הפרווה האמיתית מושמצת בצדק ובמדינות מסוימת אף אסרו את הסחר בפרוות אמיתיות בנימוק הן מהצד המוסרי והן מהצד האקולוגי.
הפרווה הסינטטית
הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנו להנות מפרוות סינטטיות, מחממות ואיכותיות אף יותר מהטבעיות. העלויות של הפרווה הסינטטית נמוכות בהרבה וניתן לחדש את ארון הבגדים בפרטי פרווה חדשים ללא חור בכיס. את הפרווה הסינטטית קל יותר לתפור בגזרות שונות והיא מאפשרת לכל אישה ללובשה לפי מבנה הגוף שלה.
כובעי פרווה
כובעי הפרווה מובילים את האופנה בשנתיים האחרונות. כאשר חובשים כובע פרווה כדאי לדאוג לשיער מרושל אך מסודר. בכובע גבוה יש להכניס את כל השיער פנימה ובשיער מפוזר מומלץ להדק את השיער באזור הראש והקרקפת ואת קצות השיער לפזר ברישול.
צעיפי פרווה
צעיפי הפרווה יכולים לשדרג את המראה אך לא לכולן הם מתאימים. לנשים נמוכות, מלאות ובעלות צוואר קצר, צעיפי הפרווה יפגמו במראה הכללי.
מעילי פרווה
הפרווה מרחיבה ומנפחת ולכן מעיל פרווה לא מתאים לבעלות כתפיים רחבות. לנשים בעלות מבנה צר, מעיל הפרווה מחמיא במיוחד ומומלץ ללובשו עם מכנסי סקיני ולעולם לא עם חצאית רחבה.
ווסט פרווה
ווסט קצר יחמיא מאד לנמוכות הקומה ויאריך את החלק התחתון שלהן, מהמותן ועד הרגליים אם יוסיפו מכנסיים ארוכות מתרחבות המכסות עקבים גבוהים. לנשים בעלות חזה קטן, הווסט ירחיב את היקף החזה וימלא את החסר. נשים בעלות בטן גדולה מומלץ להימנע מהווסט, הפרווה תנפח את גודל הבטן ותגרום למראה הריוני.
מגפי פרווה
בעלות הקרסוליים העבים והרגליים הגדולות ייאלצו לוותר על התענוג על מנת לא להגדיל את כפות הרגליים.
צבעים
הפרווה הוא פריט רך אבל דומיננטי. הוא תופס הרבה תשומת לב בעצם היותו פרוותי, ולכן כאשר המראה הכללי צבעוני, מומלץ ללבוש פריט פרווה בצבע נטרלי שלא יאפיל על הצבעוניות הקיימת. לדוגמא: חצאית קפלים צבעונית עם כובע פרווה בגוון אחיד. כאשר הפריט הפרוותי הוא מקושקש ובולט, בחירת הבגד תהיה מעודנת. לדוגמא: ווסט פרוותי אדום או מעיל פרווה מנומר יתאים לבגדים חלקים ובצבעים רכים.
השיער
על מנת שלא יווצר מראה חייתי לא מסודר מומלץ לעצב את השיער בתסרוקת אסופה כשלובשים מעיל/ווסט/צעיף עם פרווה ארוכה. לשיער מפוזר לובשים את הפריטים הללו עם פרווה קצרצרה. למגפיים ולכובע פרוותי דווקא עדיף מראה שיער מפוזר שישתלב יפה עם המראה החייתי.
האיפור
האיפור שמשתלב הכי יפה עם פריטי פרווה הוא המייקאפ החיוור. עניים מעושנות יחמיאו מאד וכדאי להימנע מאייליינר חד. אודם אדום לוהט יתאים רק עם עיניים נקיות לחלוטין.
לסיכום: הפרווה פריט דומיננטי מאד עם קצת תחכום ניתן לשלבו על כל אישה ובכל פריט לבוש, מארנק קטנטן ועד מעיל כבד.

לפייסבוק של מורן

לאתר של מורן 
א
ו חייגו 
072-3925393
 
Photographer: Elad admoni
A Production: Moran bensh
model: Lili Kushrov
model: Alexandra Goodez to MARS 
Styling: Topaz Pinhas
Makeup artist: Moran bensh
Heir artist: Sarah Raviv
video Photographer: Yonathan Shehoah