כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

השפעת הרצאות מעניינות לארגונים על חיי העובדים

כרמיאלי תרבות ופנאיפורסם: 22.03.18 , 13:30ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


ארגונים רבים מחפשים פעמים רבות נושאים מגוונים על מנת לספק הרצאות מעניינות לארגונים ולעובדים.
הרצאות מעניינות לארגונים כוללות היצע בלתי נגמר של מרצים – ביניהם מרצים מהשורה הראשונה, מבוקשים ביותר וכאלה שירתקו את קהל העובדים למשך זמן רב.
הרצאות מעניינות לארגונים יכולים לכלול הרצאה הנותנת הרגשה שהכל אפשרי, שאנחנו יכולים לעשות דברים יותר ממה שאנחנו חושבים. הרצאה מעניינת תשאיר נושאי שיחה לעובדים בארגונים הרבה אחרי ההרצאה, משהו שישאר עם העובדים וערך מוסף לארגון.

תוכן מעצים

הרצאות מעניינות לארגונים כוללות הרבה פעמים תוכן מעצים, תוכן שיש בו משהו מעבר. תוכן כזה יטע בעובדים בארגון תחושת שייכות, רצון לפרוץ גבולות וחשיבה חיובית שתישאר בהם לימים רבים.
יום כיף, תאריך לציון בארגון או בכלל – יכולים להיות פלטפורמה מצויינת להזמנת הרצאות מעניינות לארגונים. כדאי ליידע מנהלות רווחה, מנהלות משאבי אנוש, ומנהלים בכלל מתוך הארגון לשים זרקור ויתר תשומת לב על תכנים שיניעו את העובדים לפעולה, לקחת את ההזדמנות שמביאות איתן הרצאות מעניינות לארגונים ולמנף אותה להבאת ערך חשוב לא רק לחיי הארגון אלא הביתה, לחיי העובדים עצמם.

השפעת הרצאות מעניינות לארגונים על חיי העובדים

מעבר ליציאה מהשגרה, לכיף, אשר יום כזה נותן לארגון, ערך מוסף טוב ועמוק יצור מכנה משותף רחב בין העובדים, ייתן להם תחושת שייכות ויצור קבוצת שווים השותפים לחוויה מעוררת. כדאי לבדוק, טרם קביעת ההרצאה, את תחומי העניין של הקהל, גילאי הנוכחים ורלוונטיות הנושא אליהם.
על מנת לשמר את המומנטום של הרצאות מעניינות בארגונים, מומלץ לשלב כל הרצאה עם שיח מרצה, או לשבץ מספר הרצאות סביב אותו ערך בזמן לא רחוק זו מזו – כך ניתן להעצים את אפקט כל הרצאה ולהגביר את הערך שלה כשיואר מנקודות מבט שונות.
מלבד כל המוזכר לעיל, הרצאות מעניינות לארגונים יכולות ממש לשנות תפיסות חיים לעובדים, תמיד כדאי להתבסס על המלצות מצופים ומשתתפים מהרצאות, ולדעת שבנוגע לנושא זה – כדרי להסתמך על חכמת ההמונים.

סוגי הרצאות מעניינות לארגונים

הרצאות מעניינות לארגונים קיימות בנושאים מגוונים כמו למשל:
חשיבה חיובית, התפתחות אישית, הבחירה בטוב, רפואה,
התמודדות עם סיפור חיים מורכב, זוגיות, הומור, החלמה ממחלה, נשיות, טיולים,
העצמה נשית, רוחניות, סטיילינג, שיווק, הנעת עובדים, ספורט, מוטיבציה ועוד...
כל הרצאה כזו יכולה להשתלב עם ערכי הארגון, הטמעה של תהליכים או תפיסות בארגון וכדאי לחשוב לעומק לפני הזמנת הרצאות מעניינות לארגונים, בעיקר ארגונים גדולים בהם קיים מגוון אנושי רחב ומעניין.
לפרטים נוספים פנו לאפרת דודיאן הרצאות חשיבה חיובית efratdavidian.com