כותרת
> C;
1/1
ילדודס

חמישה טיפים למסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים

כרמיאלי ילדודספורסם: 23.03.18 , 11:31ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עלולה להפוך לחוויה מתסכלת רק אם לא עושים את זה כמו שצריך. החל מהכנת רשימת אורחים וקבלת אישורי הגעה, דרך התייעצות עם המפעיל ועד קביעת תקציב – הנה המדריך המלא להפקת אירוע מושלם

הרבה הורים מרגישים אחריות רבה לגבי הנושא של הפקת מסיבת יום הולדת לילדים וזה גורם להם לחץ, חרדות ועוגמת נפש. מצד שני, יש כמה דברים שאפשר לעשות בשביל להקל משמעותית על היערכות לקראת המסיבה ולפחות 5 טיפים שניתן לאמץ באופן מיידי. הנה הם לפניכם:

1. קבלו אישורי הגעה

ככל שתדעו מוקדם יותר כמה אורחים, חברים ובני משפחה באמת עומדים להגיע לאירוע, כך תוכלו למנוע אכזבות מיותרות מכל הגורמים המעורבים. אל תתביישו לבקש אישורי הגעה והשתמשו בפלטפורמות כמו וואטסאפ, מיילים או פשוט שיחות טלפון. יידעו את המוזמנים מספיק זמן מראש על תאריך המסיבה ובצעו התאמות ושינויים לפי כמות האנשים שאישרו הגעה.

2. ערבו את הילדים בתהליך קבלת ההחלטות

הטעות הנפוצה היא לנסות לקחת אחריות מלאה על המסיבה ולהזניח את הילדים. בסופו של דבר, הילדים הם אלו שחוגגים יום הולדת והתפקיד שלנו כהורים הוא רק לתמוך ולדאוג להיבט האדמיניסטרטיבי. בגלל זה צריך לערב את הילדים בתהליך קבלת ההחלטות ולברר אם יש נושא שמעניין אותם, פעילות שהם רוצים לקחת בה חלק או אטרקציה מיוחדת.

3. התייעצו עם המפעיל

החלטתם להזמין מפעיל שיהיה אחראי על הפעילויות והאטרקציות? אתם אחראיים להתייעץ ולעדכן אותו בכל הדברים החשובים. בין היתר, החליטו האם אתם רוצים שהמפעיל ייתן לילד שלכם את כל תשומת הלב, או לחילופין יתחשב בכך שהוא ביישן ולא יגזים ביחס אליו. במידה ואתם לא בטוחים לאיזה כיוון ללכת, תוכלו להתייעץ עם המפעיל ולהיעזר בניסיון שלו כדי להפיק אירוע מוצלח ובלתי נשכח.

4. התארגנו מראש על כיבוד להורים ולילדים

הכיבוד שאותו תגישו במסיבת יום ההולדת של הילדים צריך להתאים גם להורים שלהם. השאיפה היא למצוא כיבוד שמתאים לכל הגילאים, כמו למשל מגשי פיצה חמים וטריים. כיום כבר אפשר להזמין פיצה 24 שעות ביממה וזה אומר שאין לכם מה לדאוג גם אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת ליום שישי בבוקר, לשבת בצהריים או סתם לאמצע השבוע. הכי חשוב להתארגן מראש על כיבוד להורים ולילדים ולא לשכוח אף אחד.

5. אל תחרגו מהתקציב

תכנון של מסגרת התקציב ישמש אתכם כסוג של מצפן להפקת האירוע. הוצאה כספית גבוהה לא מבטיחה אירוע מוצלח, בעיקר כאשר לא קובעים סדר עדיפויות ברור. אל תחרגו מהתקציב שקבעתם ואל תחשבו שמדובר במתכון להצלחה. השתמשו בתקציב לפי היכולות שלכם והפיקו אירוע מכל הלב כדי שגם הילדים יידעו מה אתם מרגישים כלפיהם.