כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

ל"ג שמח כרמיאל

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 10.05.18 , 13:25ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


ל"ג בעומר נחגג ועבר בכרמיאל בשלום. בזכות תושבים מקפידים וערניים, היערכות רבת היקף של העירייה בהובלת האגף לבטחון קהילתי ומחלקת גנים ונוף, הסתיימו מדורות ל"ג בעומר ‏ללא נזקים לרכוש וללא אירועים חריגים.
 
כוחות גדולים של השיטור העירוני, מחלקת גינון, פיקוח, חירום, רשות החנייה, עיר ללא אלימות, איכות הסביבה וסיירת הורים עירונית סיירו בליל ל"ג בעומר ברחבי העיר, פיקחו על מילוי הוראות הבטיחות בהבערת אש בשטחים ציבוריים וסילקו סכנות ומפגעים מסוגים שונים.
 
כוחות כיבוי האש וגורמי העירייה הרלוונטיים גיבשו הנחיות מחמירות לאור ההתרעות מפני החשש לשריפות בשל תנאי מזג האוויר החריגים מבחינת החום הכבד, הרוחות המזרחיות והאוויר היבש אשר שררו בערב החג.
 
מיכאל גינקר, מנהל האגף לבטחון קהילתי אשר פיקד על המבצע, ציין כי מרבית המבלים גילו אחריות ואזרחות טובה, אך הכוחות נתקלו גם בחוגגים אשר הפרו את ההוראות הברורות וכלפיהם נדרשת הייתה גישה אסרטיבית ובלתי מתפשרת.     
 
ראש העיר עדי אלדר הדגיש, כי הוא שמח שלמרות לחצים מצד תושבים רבים לבטל לחלוטין את האירועים השנה, החליט לאפשר לחוגגים הצעירים להדליק מדורות, אם כי דרש לבצע זאת בפיקוח הדוק של מרבית הכוחות והחלטתו זו עמדה במבחן המציאות. אלדר בירך את גינקר על ההערכות והתפקוד המקצועי של הכוחות שפעלו בערב החג.