כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

עדי אלדר פורש

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 13.11.18 , 09:38ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


"תמיד תישאר בליבה של כרמיאל"
באירוע הוקרה ופרידה מרגש מראש העיר היוצא הודתה העיר לי שעמד בראשה בשלושים השנים האחרונות. אלדר: "בורכתי בכם"
 
ביום רביעי האחרון נערך אירוע הוקרה של העיר כרמיאל ממי שכיהן בשלושים השנים האחרונות כראש העירייה שלה, עדי אלדר. היה זה ערב מרגש של הוקרה ותודה לראש העיר בהשתתפות מאות מתושבי העיר ובנוכחות ראש העיר הנבחר משה קונינסקי ורעייתו סוזי.
 
האירוע התקיים בהיכל התרבות בהנחיית דובר העירייה אלי שדה, שביטא ברגש רב - "תמיד תישאר בליבה של כרמיאל" - את תחושות האהבה והחיבור של עובדי ותושבי העיר לעדי. לאחר דברי הפתיחה העביר שדה את המיקרופון ליוסי אלפי, אשר תיאר בהומור שלושה עשורים של עשייה ציבורית ענפה.
הערב נפתח בברכה של יושב ראש קרן קיימת לישראל, דניאל עטר, ברכה של משה ונגר, בנו של ראש העירייה הראשון של כרמיאל, ברוך ונגר, וברכה מצולמת של יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז'י) הרצוג, והמשיך לערב של פסטיבל מספרי סיפורים בו השתתפו שולה כהן, סגנית ראש העיר הפורשת; חנה כובל, מנכ"לית העירייה לשעבר; לביאה שליו פישר; דוברת העירייה לשעבר; שלום כרמי, ראש הלשכה היוצא; איציק כהן, יו"ר יד לבנים כרמיאל; ארז נבון, בנו של יצחק נבון; ומשה אלקסלסי, לשעבר ראש מועצת גן יבנה. החברים גוללו אחד אחרי השניה שלל סיפורים שחשפו רבדים שונים בעשייתו הענפה ובאישיותו של אלדר.

במהלך האירוע עלתה לברך ניצה בקל, אשר שכלה את בנה אלון בקל ז"ל בפיגוע, ודיברה על היחס החם והרגיש שקיבלה מאלדר במילים שלא הותירו עין יבשה בקהל.
לקראת סיום הערב הזמין אלפי את סוניה, רעייתו של עדי, ושניים מבניהם, ניר ואיתי, לעלות לבמה עם נשותיהם ילנה ואלינור ובנותיהם ולשתף את הקהל במשמעות המשפחתית של התפקיד המחייב, מהו הסוד לזוגיות המוצלחת ולשמוע חוויות על החיים עם אבא ראש עיר. הערב הסתיים בשיר פרידה תוך כדי שנכדתו התינוקת של עדי ישנה בחיקו. את הערב ליוו בשירה שרי אלפי ונורית הירש אשר הגיעה למופע במיוחד.
עדי עצמו אמר עם סיום הערב: "בורכתי בחיי בתפקידי עשייה משמעותיים עבור ציבור רב של אנשים אוהבים, כרמיאל ומחוצה לה. אני נרגש מהמעמד ויודע כי ראש העיר הנבחר משה קונינסקי יצעיד את העיר להישגים רבים בעתיד".