העין האנושית היא המצלמה של הגוף התמונה הראשונית שאנחנו קולטים משודרת למח. המח מנתח את התמונה ואז מעביר לנו תחושה, תחושה של משהו טוב כייפי תחושה של פחד. תחושה של משהו שנרצה להתנסות בו או לחוות, זיכרון מהעבר.
השיפוט הראשוני שלנו מתבצע בעזרת מראה עיניים.
אנחנו גם נוהגים להעתיק פרטי לבוש או סגנון שראינו אצל מישהו מפורסם. למעשה כל חברה מקדמת את מוצריה בעזרת פרסומות אפילו חברות ותיקות כמו למשל חברת קוקה קולה שקיימת שנים רבות עדיין משקיעה המון בפרסום וכל שנה מוציאה מגוון סרטוני פרסומת וסרטונים תדמיתיים שמפורסמים בכל מקום ובכל מדיה - כדי תמיד להישאר בתודעה להציג את העדיפות שלה על פני המתחרים, והיא אכן תמיד מראה שהיא מספר אחת בתחומה.
ואם כבר דיברנו על שיווק ומיתוג: בשנות ה80 של המאה הקודמת, החליטה חברת קוקה קולה להפסיק את הפרסומות שלה בטלוויזיה בארצות הברית מפני שחשה שהמעמד שלה כמובילה בשוק הוא מבוצר היטב ובלתי ניתן לתחרות. לאחר שנה בדקו בחברת קוקה קולה את הנתונים, וגילו שחברת "פפסי קולה" שפרסמה סרטוני פרסומות בכל הערוצים –גזלה כ-20 אחוז מההכנסות של קוקה קולה!!
איך סרטון תדמית יכול לקדם את העסק שלי?
הפקת סרטון תדמית תראה ללקוח הפוטנציאלי של העסק שלכם ותחשוף ללקוחות פוטנציאלים שקשורים לאותו מוצר שהעסק שלכם בחר לפרסם,
הסרטון יראה את היתרון שלכם על פני המתחרים, סרטון תדמית יישאר אתכם שנים רבות קדימה ויציג אתכם למעשה זהו החזית של העסק שלכם, כמו שעוברים ליד חנות ורואים את חלון הראווה, איך שנתרשם ממנו יקבע אם בכלל נקבע האם להיכנס לחנות?
אותו הדבר לגבי סרטון תדמית או סרטון פרסומת טוב. אם הוא עשוי בצורה מקצועית ויסקרן אותנו יקבע אם נמשיך לצפות בו ולפנות לבעל העסק שמציג אותו
המאמר באדיבות ירדן גת סרטי תדמית: https://www.yardengatt.com/