חוות דעת מלקוח של דיטיילינג גרופ וטיפים לשימור האופנוע
לאחרונה התחדשתי באופנוע חדש מהניילון, קוואסקי וורסיס 650.
כמו שחלק מכם מכירים, אני פדנט ולא מתפשר.
למי מכם שמכיר, האופנוע בנוי מחלקי מתכת ופלסטיק.
המתכת צבועה בד"כ בצבע יסוד, עליו צבע סופי ומצופה בלכה.
הפלסטיק, נו, טוב, או שהוא עם צבע או שקוף- משקפים מפוליקרבונט בד"כ.
בנוסף, סעפת הפליטה שבדרך כלל לא בנוייה מהמשובחים שבחומרים.
ו... לכל אחד מהחומרים יש את ההזדקנות שלו.
הלכה נוטה להישרט - אם זה במיכל הדלק שמועד לפורענות של מעיל הרוכב או הברכיים, המשקף נצרב מהשמש והפלסטיקה נשרטת מכל מני דברים.
הבעיה בדרך כלל שזהו תהליך הזדקנות שלא ניתן למנוע - אם זה הבלאי בלכה ולאחר מכן בצבע - שדורש צביעה כללית של האופנוע, דהיית המשקף שדורשת החלפה או ליטוש או סתם סימני "מערבולות" או שריטות על המשקף והפלסטיקה.
הפתרון הוא בעצם ציפוי האופנוע בחומר נוזלי שמתקשה והופך לציפוי קרמי, גמיש, בר-תיקון, ששומר נגד שריטות וקרינת UV.
בנוסף, החומר מתנגד למים כך שהאופנוע מתלכלך הרבה פחות וקל לשטוף אותו.
אם אפילו הצבע ניזוק מהתזה של צבע חיצוני, זפת, בטון או מה שזה יהיה- אפשרי פשוט ללטש את המקום ולצפות שוב בננו-קרמיק
זמן קצר לאחר הקנייה הכנסתי את האופנוע לציפוי בשיטת "ננו טכנולוגיה" בדיטיילינג גרופ, החרמש 9 כרמיאל.
את המקום מנהלים ולדימיר לבצ'ין וחיים לוקש.
לאתר של דיטיילינג גרופ>>
פייסבוק: Detailing Group
האופנוע שהה מספר ימים אצלם, שבמהלך הטיפול:
1. שטיפה מקיפה לאופנוע
2. ליטוש הלכה במקומות שהחלו סימני שריטות
3. ציפוי כל חלקי האופנוע (כן, גם המערכת פליטה...) בשלוש שכבות
4. ציפוי מיכל הדלק ב 10 שכבות !
האופנוע נראה מ-ד-ה-י-ם ! ומה שיותר מדהים מכך שזה הולך להישאר ככה!
כלומר, הציפוי מגן על הכל, עמיד עד 750 מ"צ, ובמידה וכן נשרט (החומר בקשיות 9) אז בביקורת (כל שלושה חודשים) הם פשוט מתקנים את הציפוי באופן מקומי באיזור הפגיעה.
אתמול הייתי באימון "רכיבה חלקה" של אופנוען מאומן וקיבלתי שבחים על המראה של האופנוע.
אעדכן בהמשך איך התרומה של הציפוי לאופנוע.