"האחרון להתעייף הוא הראשון לנצח" מעיד יותר מכל על רוחו המופלאה של מקום זה.

· אולם מדהים ביופיו לרכבי פזו סיטרואן
· מוסך מורשה יורו 2000 לרכבי פזו סיטרואן
· מוסך שגב שרות ממומחים ליפניות, קוראניות ושברולט
· מכון רישוי קומפי בדק
· מכוני בדיקת קנייה וכיווני פרונט
ציוד משוכלל, אולמות עבודה מפוארים ומבריקים מניקיון, אולם המתנה מפואר ללקוחות, טפסי תעודות הצטיינות ותעודות מקצוע ותארים בתחום הרכב.
משרים אווירה של מוסד מקצועי רציני ובעל מוניטין.
"העובדים שלנו הם הנכס היקר לנו ביותר ואותם אנו מטפחים לאורך כל השנים" אומר המנכ"ל אורגד "המקום הזה הוא קודם כל בית ומשפחה לכולנו, צוות העובדים הוא כל כך ותיק,נאמן, מקצועי וחדור מוטיבציה, זו עבודה והשקעה של שנים רבות. ואכן, בזכות צוות נפלא זה והעבודה הבלתי פוסקת לשיפור והרצון להתחדש ולהתייעל גורמים לנו כל הזמן לטפס בסולם ההצטיינות בשירות".
סטנדרטים קשוחים של שירות כמו מתן הצעת עבודה ממוחשבת, מפורטת לכל לקוח לפני ביצוע עבודה ואי ביצוע שום פעולה ללא אישור הלקוח לעלותה הם אחד מסטנדרטים אלו.
מחלקת קשרי לקוחות נמצאת בקשר מתמיד עם הלקוחות ומטפלת בכל נושא שעולה הם חלק חשוב מאוד משמירה על רמת השירות, אך הבסיס החשוב ביותר ביותר, הראשוני ביותר של ארגון זה הינו אמינות ויושרה, בנושא זה אין שום פשרות, ראשי הארגון מחדירים זאת לכל אחד מהעובדים עד האחרון שבהם ומי שנכשל בנושא זה מוצא מקומו מחוץ לאירגון מיידית.
"מה שתשמע מאיתנו ביום ראשון תשמע מאיתנו גם ביום שישי. יש שפה אחת, אמת אחת.
על ערכים אלו חונכתי וחנכתי כל חיי וזוהי דמותו של האירגון שאני מנהל".