כותרת
> C;
1/1
לימודים

ממשיכים לתת "פוש" לתלמידי כרמיאל

כרמיאלי לימודיםפורסם: 05.06.15 , 10:12ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 עשרות מתנדבי עמותת פוש התאספו השבוע במפעל חברת "וולטה בלטינג טכנולוג'י בע"מ"  שבכרמיאל כדי לסכם שנת פעילות שלישית של התנדבות בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר כרמיאל.
הכנס נערך בחסותה ותמיכתה של הגב' איה לוטן מבעלי מפעל "וולטה" אשר בירכה את הנוכחים, הודתה למתנדבים והסבירה את המניעים שהביאו את וולטה להחלטה לתמוך ולפעול להקמת סניף פוש בכרמיאל.
את פעילות השנה שחלפה סיכמה מייסדת ויו"ר עמותת פוש הגב' אודליה שפיטלני אשר הודתה לעיריית כרמיאל על שיתוף פעולה פורה בתחום החינוך לטובת תלמידי העיר וכן לרכזות עמותת פוש אשר פועלות במסירות והתמדה לגיוס המתנדבים שיבוצם והפעלתם במוסדות החינוך.
בנוסף, נשאו דברים הגב' שולה כהן סגנית ראש העיר כרמיאל ומר מנחם שיכל מנהל מינהל החינוך בכרמיאל, אשר בירכו את המתנדבים והדגישו כי פעילות עמותת פוש הינה מוערכת, מבורכת ובעלת חשיבות רבה וכי הם מייחלים להמשך פעילות פורייה בשנת הלימודים הבאה.
הנוכחים נהנו מהרצאתה של העיתונאית הגב' מור אסאל, שהרצתה בנושא: "מדוע חשוב לעשות בחיים לא רק את מה שאנחנו צריכים - אלא גם את מה שבא לנו".
זאת היתה הזדמנות לאמר תודה למי שלעיתים קרובות "מציל ילד". פעמים רבות המתנדב יוצר מהפך בחייו של ילד המתקשה בלימודיו מסיבות שונות. התלמיד אשר מגיע ממשפחה דלת אמצעים זוכה בעזרה לימודית ממתנדב שכל כולו קשוב, מתמסר ומסייע לו בלבד. כשהתלמיד עולה על דרך המלך גדול הוא הסיפוק לשני הצדדים. הערב נפתח בברכתה של הגב' תמר שובל רכזת המתנדבים של עמותת פוש ברעננה, אשר הודתה למתנדבים על פעילותם לאורך השנה. מר זאב בילסקי, ראש העיר רעננה  נשא דברים וציין לשבח את צוות הרכזות ומתנדבי עמותת פוש, אשר מעניקים לא רק סיוע לימודי לתלמידים, אלא גם מודל אישי לחיקוי. גב' איילת דליות ממינהל החינוך בעיריית רעננה בירכה על שיתופי הפעולה שיצרה עמותת פוש עם חברות מסחריות ברעננה לגיוס מתנדבים נוספים לטובת התלמידים.
גיוס המתנדבים, שיבוצם והפעלתם במוסדות החינוך נעשים ע"י רכזות המתנדבים בכרמיאל, לימור עמנואל ורונית רוזנשטיין אשר עושות עבודת קודש בגיוס שיבוץ ושימור המתנדבים.
בקרב מתנדבי פוש אפשר למצוא צעירים המשרתים בצבא ובאים בערב למרכז הלמידה לעזור לתלמיד או שניים כמו גם פנסיונרים שעברו את גיל ה- 80. המתנדבים נמנים על קשת רחבה של מקצועות אך, המאחד אותם הוא הרצון לעזור לילד הזקוק לעזרה ואין לו מענה אחר.
אם יש לך שעה פנויה בשבוע אנא צור קשר עם רכזת פוש בכרמיאל.
לימור עמנואל: 052-8011636, או במייל  limor@voltabelting.com 
 פרטים על פוש גם באתר www.pushedu.org