
מגמה זו הפכה גם לנחלתם של ארגונים חינוכיים המבקשים לשפר תהליכים ארגוניים ולקדם את איכות השירות הניתן ללקוחותיהם, במטרה להביא בסופו של תהליך לקידום הישגיהם של הלומדים במערכת החינוך. בית הספר 'הדקל' נבחר להוביל תהליך של מצוינות ארגונית, במסגרתו פעל הצוות בצוותי שיפור/יישום וקידם בדרך זו את הקשר עם הורי בית הספר, פיתח מודל להפקת לקחים ומעגלי שיח לקבלת החלטות משותפות.
בסיכום מבדק חיצוני שבדק את השפעת התוכנית צוין כי צוות בית הספר הוכיח שרוח המצוינות טבועה בארגון. מנהלת המחוז דר' אורנה שמחון ברכה את מנהלת בית הספר עמית יניב ושיבחה את בית הספר על התהליך והזכייה. גם ראש העיר כרמיאל עדי אלדר בירך את מנהלת בית הספר והצוות על העשייה החינוכית. "ברכות למנהלת בית הספר הגב' עמית יניב, רכזת האיכות גב' אסנת בן יהודה, יושבות ראש הצוותים, הגב' איריס עבו, הגב' שוש זוסמן והגב' רוזה ליבל וכלל צוות בית הספר על ההישג הנפלא", מסר אלדר.
בסיכום מבדק חיצוני שבדק את השפעת התוכנית צוין כי צוות בית הספר הוכיח שרוח המצוינות טבועה בארגון. מנהלת המחוז דר' אורנה שמחון ברכה את מנהלת בית הספר עמית יניב ושיבחה את בית הספר על התהליך והזכייה. גם ראש העיר כרמיאל עדי אלדר בירך את מנהלת בית הספר והצוות על העשייה החינוכית. "ברכות למנהלת בית הספר הגב' עמית יניב, רכזת האיכות גב' אסנת בן יהודה, יושבות ראש הצוותים, הגב' איריס עבו, הגב' שוש זוסמן והגב' רוזה ליבל וכלל צוות בית הספר על ההישג הנפלא", מסר אלדר.