כותרת
> C;
1/1
כרמיאל

סיפור: אהבה בלתי אפשרית

כרמיאלי כרמיאלפורסם: 30.09.16 , 07:50ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


אנחנו מגיעים משני עולמות אחרים, אבל יש בינינו חיבור חזק כל כך. אני לא מתיימרת לעמוד בינך ובין האלוהים, אבל החברים שלי אומרים שלעולם לא תתחתן איתי, שאני מבזבזת את הזמן שלי אתך. מה לעשות שאני לא יכולה בלעדיך?        
העולמות שלנו כ"כ שונים. אתה מבית חרדי, בית מצוין, אבא ראש כולל ואימא בעלת חנות בקניון - ואני מבית חילוני, הורים שחיים על ביטוח לאומי; אתה ילד מפונק שגר עד היום עם ההורים - ואני ילדת פנימיות, עצמאית מגיל 14; אתה בן 23 ורווק - ואני בת 27, אימא לשני ילדים מקסימים וגרושה.
החיבור הראשוני שלנו היה כל כך חזק, כזה עמוק. הרגשתי שאתה החצי השני שלי, שאני מוכנה ללכת יחפה בשבילך על גחלים לוהטות. אתה היית בתול וכזה עדין, ואני לראשונה לא זייפתי. והתמכרתי.
אני אישה יפה, נראית בת 20. גם אתה התאהבת, עוד אפילו לפני שידעת כמה האופי שלי נברא במיוחד בשביל להכיל את מה שאתה: אני עושה ממך גבר, מרימה לך את הביטחון העצמי. ואתה עושה אותי ילדה, ממלא אותי בעונג וענן ורוד.
לפעמים יש לנו בעיות עם העולם ממנו אתה בא. בשבילם אנחנו לא מתאימים, ואתה צריך להתחתן עם בתולה בת 18. גם אתה לפעמים חושב שהם צודקים. אנחנו תמיד מתנדנדים בין האהבה הטהורה שלנו, בין רגעים בהם אנחנו צפים והכל מושלם, לבין הפחדים שלך בגלל הדרך שבה חונכת, ואז אתה נסגר ומתנתק, ואני אבודה. ואז שוב אתה אוזר אומץ, ואנחנו שוב ביחד, וחוזר חלילה.
כשאתה איתי בעונג המשותף אנו בעולם אחד של תשוקה טהורה וחיבור אהבה, אדם וחוה ללא אלוהים בתווך, ללא איסורים וחרמות, ללא גיל ורקע, רק אני ואתה בדמעות של עונג מתחברות.
אני לא מתיימרת לעמוד בינך לבין אלוהים. אני מאמינה שאלוהים אוהב אותנו אוהבים. אלוהים שלי הוא לא שונא עדות, הוא לא שופט אנשים לפי מראה חיצוני או כלכלי. אלוהים שלי הוא חומל ואוהב את כולם בצורה שווה, גם אם אני אישה וגם אם יש לי קעקועים. אדרבא: העובדה שהיית בתול, ומאז אתה רק איתי, רק מחזקת את אמונתי שאתה שלי, שאני שלך - ושנועדנו להיות, למרות הפרשי הגילאים.
 
הילדים שלי אוהבים אותך, וגם אתה אותם. אתה כזה טוב איתם. אתה בא ממשפחה גדולה עם הרבה אחים קטנים, ואתה בעצם מלמד אותי להתמודד איתם. אמנם אתה צעיר ממני, אבל העולם הפנימי שלך לא שטחי ורדוד כמו של רוב בני גילך. אני יכולה לדבר אתך על הגרוש המכה ועל דברים כואבים מעברי, ואתה מדהים ומתוק ומרפא.
חבריי אומרים לי שאני מבזבזת את זמני. שאתה לעולם לא תתחתן איתי, או תהיה איתי באופן פורמלי. אבל אני לא יכולה בלעדיך. אתה הכי עדין והכי גברי, הכי ילד והכי גבר. אני יכולה לכתוב לך שעות: על הריח של הסבון שלך שמלווה את חלומותיי, על העור שלך, על מגע הקטיפה. הסקס אתך שכל כולו דבש, העיניים החכמות. השפתיים הרכות. על הבדיחות הפרטיות שלנו. על איך היית הראשון להיות בדלת שלי בכל פעם שהייתי צריכה אותך. על השיחות השקטות. על הצחוק המתגלגל עם הילדים. אתה ממלא את הבית שלנו בכל כך הרבה אהבה ואור, אחרי הרבה שנים שהיה לנו קשה.
 
אני אוהבת אותך אהבה סבלנית, אהבה שאין לה זמן, שרק הולכת וגדלה, שמרפאת את שנינו. אתה לא צריך להתבייש ממני. אני קוראת אותך, מרגישה אותך. בשבילי אתה מושלם בכל מצב, גם כשאתה מתרחק ונהיה עוקצני. אני עדיין אתך בלב שלם ובכל תא מגופי ונשמתי. לפעמים בהקרבה, לפעמים בצליעה. אבל אני אתך לאורך כל הדרך. אני מאמינה שיבוא היום, שאני ואתה ננצח את כל התבניות שיש לך בראש, ותראה שהמשפחה שלך עוד תקבל אותנו בחיבוק רחב.