כותרת
> C;
1/1
לימודים

חווידע טבע חוזרים לפעילות ואתם מוזמנים!

כרמיאלי לימודיםפורסם: 16.11.16 , 12:13ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


להגדלה לחצו על התמונה:              
חווידע  כרמיאל הוא מרכז מדע אינטראקטיבי וחווייתי, מיסודו של ארגון החונכות פר"ח בחווידע אנחנו מעודדים ילדים ומבקרים לגעת, להפעיל ולשחק עם המוצגים ובדרך זו לחקור באופן פעיל תופעות מדעיות. השם "חווידע"- צירוף המלים חוויה וידע - משקף את מטרתו העיקרית של 
המרכז: ליצור סביבת למידה בלתי פורמאלית, נעימה ומהנה כדי לקרב את הילדים אל עולם המדע. מניסיון רב שנים אנחנו יודעים שילדים מגלים סקרנות רבה כלפי העולם הסובב אותם וכי הם לומדים בצורה הטובה ביותר על ידי התנסות אישית פעילה. מרכז חווידע נמצא ברחוב צה"ל 103 בכרמיאל  ומקיים מגוון פעילויות במהלך השנה לבתי ספר, גני ילדים ואחר הצהריים פעילות לקהל הרחב.
 
בחווידע תוצג החל מחודש דצמבר הקרוב  תערוכת 'תפעילו ת'מוח', תערוכה אינטראקטיבית שפותחה ועוצבה על ידי צוות גן המדע במכון דוידסון לחינוך מדעי, ובה כלולים מוצגים אינטראקטיביים חדשים המעבירים באופן חוויתי את מסתרי המוח האנושי. התערוכה מספקת הצצה אל המתרחש בנבכי המוח של האדם ובעלי החיים, מגוון אשליות אופטיות, וכן אפשרות 'להיכנס' אל מעמקי המוח בתוך דגם מתנפח ענק של מוח אנושי בגודל 24 מטרים רבועים. התערוכה תוצג עד חודש אוגוסט 2017 בשלוש שפות – עברית, אנגלית, ערבית – על פני שטח של כ- 150 מ"ר.

לעמוד הפייסבוק של חווידע טבע>>