כותרת
> C;
1/1
אירועים

איך לבחור אולם אירועים בצפון

כרמיאלי אירועיםפורסם: 30.01.18 , 12:27ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


אזור הצפון מציע נוף פסטורלי ומגוון עשיר מאוד של טבע, אורבניות לצד חוויה נעימה, אינטימית ובוטיקית.
אנשים שמחפשים משמעות בערב המיוחד של חייהם ימצאו זאת בקלות בעזרת היצע עשיר של מקומות שיתנו מענה לכל דרישה והעדפה.
 
אולם אירועים בצפון צריך לבחור על פי מספר משתנים שרצוי להגדיר עוד בשלבי התכנון הראשונים שמבצעים חתני השמחה. למען חיים קלים ועזרה ברגעים המאתגרים ערכנו עבורכם מספר טיפים והמלצות לבחירה המקום המושלם לאירוע שלכם:

 
חתונת בוטיק או אירוע חברה המוני?

האם חלמתם על אירוע קטן עם אווירה אינטימית או זיקוקים, מכונות עשן והמוני אנשים שקורעים את הרחבה? רצוי מאוד לערוך רשימה מסודרת של כמות האורחים הצפויה, ויפה שעה אחת קודם. את מקום האירוע בוחרים על פי כמות המוזמנים וקונספט האירוע. ישנם אולמות אירועים שיודעים לבצע התאמות ולגלות מוביליות רבה בעוד אחרים יתאימו אך ורק לחגיגות עם כמות גדולה של אנשים.
 
אז אם בחרתם באירוע בוטיקי עם כמות מצומצמת של אורחים אז ודאו כי ישנה אווירה חמימה ומשפחתית במקום, לכל אורח יחס אישי וישנה תשומת לב מיוחדת מצוות המקום.
 
גודל האירוע אינו רק מימד של כמות אורחים אלא גם של הקונספט הדרוש לנצח על  החגיגה. חתונה אורבנית או אירוע חברה המלווים בהטרגוניות רבה מצריכים התאמות מיוחדות ופעילויות מקבילות על מנת לספק לאורחים סגנונות שונים והיצע רחב של הרפתקאות בערב מיוחד.
 

מחיר של אולם

מקומות אירועים בצפון בעלי מנעד רחב של מחירים. ממקומות אזוטריים ויקרים מאוד בגליל המערבי ועד אולמות אירועים שמספקים מנות בפחות מתשעים שקלים בקריות. עמק יזרעאל מציע מחירים אטרקטיבים לאירועי בוטיק והעיר חיפה מציעה את כל סוגי האירועים בטווח מחירים משתנה. כמובן כי המחיר הוא פונקציה של איכות, כמות ושירות וזאת יש לקחת בחשבון. אל תתפתו להצעות הכל כלול במחיר אטרקטיבי במיוחד, זה צריך להדליק נורה אדומה ולהצביע על משתנים שתגלו שאינם לרוחכם.
 
בהתייחס לכמות האנשים אז כמובן שלגודל המקום יש השפעה ישירה על המחיר. אולמות רחבי מימדים יחייבו כמות גדולה יותר של אנשי צוות, תחזוקה רבה יותר ומנות שיספקו את כמות האורחים. כל אלה יתבטאו במחיר.
 
למי שירצה להנות גם ממקום מעוצב, אפקטים שונים ואטרקציות יצטרך לקחת זאת בחשבון. אולם קטן לאירועים יכול לחסוך בעלויות ולאפשר להשקיע יותר בדברים האחרים, רצוי לקחת זאת בחשבון.
 

מיקום של האירוע

אם בצפון עסקינן אז מדובר על אזור רחב למדי שיכול אף להתבטא בשעה נסיעה. אם רב האורחים שלכם יגיעו מהעיר חיפה אז כדאי להתרכז באירועים באזור העיר, קריות או רמת ישי. למי שרב החוגגים יגיעו מאזור רמת הגולן אז בוודאי שצריך לחשוב על אפשרות קרובה יותר שתמנע נסיעות ארוכות ותאפשר לאורחים להישאר על הרחבה עד השעות הקטנות.
 
בעיקר כאשר מדובר באירועי חברה אז למיקום ישנה משמעות רבה. עובדים אוהבים ורוצים לחגוג בתנאי שבסיום האירוע יוכלו לחזור בקלות לביתם. בניגוד לאירועים כמו חתונות, בר מצוות וכד', באירועי חברה לא נהוג לספק הסעות ממקום האירוע כך שיש לקחת זאת בחשבון.