כותרת
> C;
1/1
עסקים בכרמיאל

יו קריאייטיב, משרד הפרסום שכבש את עולם הדיגיטל

כרמיאלי עסקים בכרמיאלפורסם: 21.02.22 , 09:23ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

משרד הפרסום הדיגיטלי, יו קריאייטיב מלווה עסקים רבים בארץ ובעולם.

בשיחה עם המנכ"ל, אושר כהן הוא מסביר על חשיבות הפרסום הדיגיטלי על ידי ליווי מקצועי ומהן היתרונות שלהם כחברת פרסום.

"היכולת שלנו למנף עסקים וחברות בישראל ולהגיע יחד איתם ליעדים רחוקים מוכחת בפני השטח."

yo-creative היא חברת פרסום דינמית המתאימה את עצמה לכל לקוח על פי דרישותיו, תוך כדי פיתוח אפיקים מכירתיים המתאימים בצורה ייחודית לעסקים השונים ומעניקה פתרונות שיווקיים לחברות ולעסקים תוך הבנת תחומי העיסוק השונים, באמצעות: פתרונות פרסום דיגיטליים החל מפיתוח, תחזוקה ועיצוב אתרים, אחסון אתרים, פרסום ממומן, שיווק תוכן, ניהול מדיה חברתית, גרפיקה ומיתוג, יחסי ציבור ועוד... כל זאת נעשה בראיה מקצועית ואמינה עם עשייה מקסימלית לקבלת תוצאות בטוחות לעבר השגת היעד של העסק אותו הם מלווים.

המשרד הוקם על ידי אושר כהן .

אושר בעל ניסיון רב בתחום הפרסום והמדיה, פיתוח ואחסון אתרים, "המטרה היא להעניק לעסקים שירות וייעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, יצירת מהלכים המניעים לפעולה, שנועדו להעניק ללקוחות תוצאות בשטח, מכירות ותנועה שוטפת לבית העסק תוך התמדה על מיתוג וייחודיות בולטת ויוצאת דופן".

למה כל כך חשוב היום בעיקר לעסקים שרוצים להצליח ליווי מקצועי כפי שאתם מעניקים?

"השיווק הדיגיטלי קיים כבר לא מעט שנים, אבל היום יותר מהעבר, לפני ביצוע פעולה, אם זאת קנייה או כל שירות אחר, אנשים נכנסים לאינטרנט ובודקים, קוראים ומחפשים את העסק שבולט יותר ונראה יותר באתר וברשת.

השיווק הדיגיטלי פרץ בעיקר בתקופת הקורונה, עידן הקורונה שינה בכל העולם את המחשבה. בעזרת החברה שלנו הלקוחות מקבלים נראות ייצוגית במדיה וברשתות החברתיות.

אנו עושים זאת בכמה מישורים: בונים תיק עיצוב גרפי עם סרטוני פרסום, בניית תדמית תלת ממד, אנימציות, עיצוב הנראות בפיד באינסטגרם ובפייסבוק ועוד... במקביל, יחסי ציבור בטלוויזיה וברדיו, אתרי אונליין המתוחזקים ברמה היום יומית עם קמפיינים ממומנים.

בעידן של היום אם עסק לא שם, הוא לא קיים.

היתרון הגדול הוא שאנחנו צוות מקצועי שעובד יום יום לקדם את העסקים.

בעל העסק רק צריך לספק את החומר ולהישאר עם ראש שקט, אנחנו עושים עבורו את העבודה, הוא לא נוגע בה".

מה היתרונות כחברת שיווק דיגיטלי?

"ניסיון עשיר של ליווי מאות חברות בארץ ובעולם, עם צוות מאוד מקצועי כל אחד בתחומו.

הלקוח מקבל מעטפת שלמה של תקציבאים, קופירייטינג, גרפיקאים, עורכי וידאו, מנהלות סוציאל מדיה וכותב תוכן.

ישנם לקוחות קיימים ברשת או כאלה שמעולם לא ביצעו זאת קודם לכן, אנחנו בונים ומתאימים לכל עסק את המיתוג הנכון ואת הדרך הנכונה ביותר לפרוץ קדימה.

היתרון הגדול שלנו שיש לנו עבודה משותפת עם אושיות רשת רבות מהמובילים ביותר לכל תחום. למשל במידה ומגיע לקוח מתחום האוכל, יש לנו את האפשרות לקדם את העסק גם עם אושיה המתעסקת בתחום המזון שתפרסם עבורו וככה גדלות המכירות ונוצר הד ציבורי לעסק של הלקוח. אנחנו עובדים עם אושיות גדולות שמקפיצים ונותנים תנופה לעסק גם בחמישים אחוז במכירות ללקוחות שלנו".

לא פעם נשמע בעל עסק שאומר שלפתוח עסק זה הוצאה גדולה והם מנסים לחסוך בשיווק, הם אומרים שיפתחו בעצמם דף עסקי שיספק עבודה, עד כמה זאת טעות משמעותית?

"ההוצאה הכי חשובה לשם הכנסה, זה להשקיע בשיווק דיגיטלי.

יש שחושבים שהאינטרנט נמצא אצלם בכף יד אחת ואין דבר כזה ובטח שלא לפרסם רק במקום אחד כמו דף עסקי ברשת חברתית.

אם בעל עסק רוצה להצליח ובגדול, זה לא מספיק וצריך שיהיו לו את כל הכלים.

בעל עסק בשנת 2022 חייב להבין, כשהוא מתכנן את ההוצאות לפתיחת העסק, לשכלל בתוכם גם את התקציב הפרסומי.

ככל שיגדיל את הפרסום, כך ייחשף ליותר קהל, אין יותר הצלחה מסחררת בעזרת פרסום העובר מפה לאוזן, מי שסומך רק על זה ימצא את עצמו עם עסק "שמתגלגל" ולא תופס תאוצה.

לכן, גם ליווי של מספר חודשים משנה ויוצר מהפך.

השיווק הדיגיטלי הוא האבא והאמא של העסק".

מה התהליך שעובר לקוח בתחילת הדרך?

"בפגישה הראשונית אנחנו לומדים מי הוא הלקוח, אנחנו בונים אסטרטגיה ובוחנים מי קהל היעד של העסק, באיזה אזור הוא ממוקם, מי הגיע עד כה לעסק ומדוע ומתחילים בעבודה.

יש לקוחות שמגיעים בשלב הראשוני כבר בהקמה ויש שקיימים וזקוקים לסיוע בפריצה קדימה. במשרד שלנו יש את הצוות הכי מקצועי שיש, כל אחד יודע מה הוא עושה בתוך התהליך, זאת שרשרת שרצה.

אנחנו מלווים עסקים גדולים, החל ממפעלים, תאגידים, משרדים ממשלתיים וגם עסקים בינוניים וקטנים, אנחנו "מלבישים" לכל עסק את מה שמתאים עבורו, כמובן לפי התקציב שעומד ברשותו.

הליווי הקצר הוא שלושה חודשים ויש שאיתנו כבר שנים.

בסופו של דבר, התוצאות הן ההוכחה להצלחה ויש מאחורינו הרבה מאוד המלצות של עסקים שליווינו ועדיין מלווים".

במקביל למשרד הפרסום יו קריאייטיב, יצאת למיזם ייחודי של חנות בגדים בשם "סטפנייה" עם לינור סביניק מהאח הגדול. ספר על החיבור ועל "סטפנייה"

"לינור סביניק, אדם מדהים עם חוש אופנתי מעולה.

באח הגדול רמי נהג לכנות אותה 'סטפנייה' כי היא מתלבשת כמו דוגמנית איטלקייה, משם בעצם הגיע הרעיון לשם של החנות האינטרנטית שלנו.

יחד איתה ייסדנו את המותג, חנות "סטפנייה" זהו מיזם של חנות בגדים אינטרנטית, האתר מאוד קליל וידידותי למשתמש והבגדים שאנחנו מביאים הם בגדים מיבואנים בארץ ובעולם, בגדים מאוד איכותיים של המותגים הטובים בעולם.

לינור בוחרת את הבגדים, היא בעלת יכולות נפלאות ליצירת קשר אישי, עמית, אשתי שאוהבת ומחוברת מאוד לאופנה לוקחת חלק נכבד מאוד גם היא בבחירת הדגמים שימכרו באתר, וביחד (אני ועמית) עוסקים בכל הקשור לקידום ולשיווק, מאוד חשוב לנו להיות חלק מהקהילה ולעשות טוב ולתרום.

לאחרונה תרמנו בגדים לנשים נפגעות מינית, כשטוב לכולם, טוב לנו".

לאתר של יו קריאייטיב, לחצ/י כאן >>

מנכ"ל יו קריאייטיב, אושר כהן