כותרת
> C;
1/1
הלב של כרמיאלי

מסיבת החיילים עליה פיקדו דפנה וגיא עלתה על כל הציפיות

כרמיאלי הלב של כרמיאליפורסם: 06.07.15 , 09:29ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

מצדיעים לתושבים שתרמו לחיילים!

הם עשו זאת, גיא מרציאנו ודפנה גיל, הם שוב מוכיחים שהכל אפשרי אם רק רוצים, ערב מוצ"ש האחרון , הם דאגו למסיבה ענקית, קרוב ל-300 חיילים וחיילות ובני ובנות שירות לאומי "התייצבו"  שם לחגוג. הם הצליחו להרים עוד פרוייקט , להפיק עוד אירוע. הפעם לטובת חיילי כרמיאל וזה ממש לא מובן מאליו. אין להם בעיה להזיז הרים, רק צריך להתחיל באבן הקטנה, בכוחות משותפים והתמדה, הם אומרים ומוסיפים, שאין בעיה כאשר תושבי כרמיאל תמיד משתפים פעולה.

עסקים בעלי תפקידים, תרמו וחולקו שוברים של פינוקים במהלך המסיבה, מנושא היופי האוכל והבריאות. מלבד השוברים, חולקו גופיות, כובעים ואלכוהול, השמחה הייתה גדולה. לא רק לחיילים הפעם הצדיעו גם לתורמים שבלעדיהם כפי ש אומרים השניים כל זה לא היה קורה.

אז תודה ענקית בשם כולנו לכל התורמות והתורמים:

קניון חוצות כרמיאל, חברת דורקס, מקדונלד, מספרת גיא לוי , אדרנלין, ניר זר סטוק דיל דיאגו זאיפרט 'אילן אזולאי, דורון שלג. דינה ורונן שוקרני סימה אלפנדרי מאפרת מקצועית , אבי אקריש, פיצה רבין, פיצה רשבי מלך הפיצה, ניר שלום, רבקה אוזן, אלון אזולאי,לירון ליבשיץ, ליאת קינן מאפרת, שלומית לייבה, פיצריני, נטלי בן אבו קאבסה, שרון אברמוב, טוני סאבה, קארינה אסאל, משה שבתאי ,מורוארי קאשני.

אולי יעניין אותך גם