כותרת
> C;
1/1
הלב של כרמיאלי

מתחילים שנה ונזכרים בהתחלה של פורטל כרמיאלי

כרמיאלי הלב של כרמיאליפורסם: 13.09.15 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

החזון שנולד מתוך צורך פרסומי, רקם עור וגידים והצליח להגיע בתוך זמן קצר לכל בית ועסק בכרמיאל וסביבתה.
לפני קצת יותר משנתיים; לרונית איציקזון פלדמן עלה רעיון מבריק, השאר נהיה להיסטוריה.
מי שמכיר את משפחת איציקזון, הזכיינים של רי/מקס תגלית כרמיאל ומשגב, יודע שכשהם רוצים להרים פרויקט, אין ליד, אין כמו ואין על הדרך. אצלם זה הכי גדול. מהרגע הראשון פרויקט "פורטל כרמיאלי" נועד לגדולות. במקרה של פרויקט "פורטל כרמיאלי" המושג עסק משפחתי מקבל משמעות אחרת לגמרי – יותר בכיוון של מפעל משפחתי!
אז מה הוא בעצם פורטל כרמיאלי? "פורטל כרמיאלי" הוא פלטפורמת פרסום מתקדמת וייחודית במינה, יש יגידו ה- Walla וה- Ynet של כרמיאל. כל החדשות, הנושאים המעניינים, המידע המקומי, טלפונים חשובים, מאמרים וכתבות תחקיר, טורי דעה, דרושים, יד 2, ספורט, ילדים, נדל"ן, דת בקהילה ומה לא. כל מה שתושב כרמיאל צריך נמצא באתר המושקע שתכנתו לפרטי פרטים מעל לשנתיים. והכל למען מטרה עילאית – כרמיאלים לא צריכים לצאת החוצה מכרמיאל. האג'נדה שמובילה את קברניטי הפורטל היא שיש בכרמיאל כמעט כל מה שצריך, ועכשיו, בעזרת פורטל כרמיאלי; כבר לא צריך לחפש, הכל מרוכז במקום אחד.
"פורטל כרמיאלי" הפך עם הזמן למעין צינור מידע למען התושב וממנו, כאשר בכל יום תושבים שולחים עדכונים לגבי אירועים, בקשות מיוחדות לפרסום, בקשות לעזרה, דיווח על מפגעים וכל העולה על רוחם, והפורטל בדרך כלל שמח לשתף!
פורטל כרמיאלי מפעיל מספר לוחות שימושיים מאוד כגון: לוח דרושים, לוח יד 2, לוח אימוץ בעלי חיים ולוח נדל"ן. לוח הדרושים לדוגמה, נותן למחפשי עבודה מכרמיאל פלטפורמה וגישה חינם למשרות החמות ביותר ואפשרות להצטרף למאגר הדרושים הגדול שמגיע לחברות השמה גדולות באזור ועוזר למקד את בקשתך. כך כבר עשרות כרמיאלים מצאו עבודה דרך הפורטל. בעלי עסקים נהנים מהאפשרות להעלות משרות חינם וכך להיחשף למחפשי עבודה רלוונטיים.
לפורטל כרמיאלי דף פייסבוק גדול ופעיל מאוד עם מספר חברים עצום מכרמיאל והסביבה. הכמות גדלה מיום ליום, והגולשים נהנים מהדברים האקטואליים ביותר שמציע הפורטל גם דרך הפייסבוק. חפשו את "כרמיאלי - מחוברים להצלחה", עשו לייק ותוכלו ליהנות מעדכונים בזמן אמת, המלצות על בעלי עסקים, מבצעים חמים, משרות הדרושים החמות ביותר, פרויקטים לעזרה לקהילה, קישורים לכתבות המעניינות ביותר ועוד אין סוף תכנים איכותיים ומתאימים לכל גיל.
"פורטל כרמיאלי" הוא לא רק פורטל חברתי וכאן מתבססת עוצמתו הגדולה. הפורטל מרכז בתוכו מאגר עסקים ענק שגדל מיום ליום, המציג את כל בעלי המקצוע בכרמיאל וסביבתה. מאגר העסקים מוצע לצרכנים ללא כל תמורה, ונתמך במערכת חיפוש מתקדמת. צריך שיפוצניק דחוף בכרמיאל? אין שום בעיה! כנס לקטגוריית השיפוצניקים שבמאגר העסקים הגדול, תערוך השוואה ורק תבחר מי מתאים לך ביותר. הולך לקניות באזור המרכז? כנס לקטגורית "מרכז העירה" ותראה מאיזה חנויות, קופונים ומבצעים תוכל ליהנות באותו האזור.
מעל 300 מפרסמים עברו תחת השירות הנהדר שפורטל כרמיאלי מציע וקיבלו קידום בגוגל, לקוחות וחשיפה גדולה בעולם האינטרנט. כיום מפרסמים בפורטל כרמיאלי ממורים לנהיגה, דרך בניית ציפורניים ועד מוסדות ענק כמו בנקים ורשת המתנ"סים.
"פורטל כרמיאלי" משקיע עשרות אלפי שקלים על קידום בגוגל, ושולט באופן מוחץ כמעט בכל קטגוריות הפרסום. כמעט כל ערך חיפוש בצירוף המילה "בכרמיאל" יוביל אותך לתוצאות בהן "פורטל כרמיאלי" ממוקם בתוצאות הראשונות. כך לדוגמה אם תחפש 'עו"ד בכרמיאל' תקבל קישור מהתוצאה הראשונה היישר לקטגוריית "עורכי דין" ב"פורטל כרמיאלי".
"פורטל כרמיאלי" מציע לבעל העסק פלטפורמת פרסום המאגדת בתוכה קידום, צילום, אתר תדמיתי, חשיפה אדירה ועוד הרבה אופציות, בחבילות שוות לכל כיס . "פורטל כרמיאלי" למעשה נותן לך לעשות הכל במקום אחד.
בעל העסק הבוחר לפרסם בכרמיאלי, יוכל ליהנות ממוצרי פרסום ושדרוגים שונים בדמות צילומי תדמית הכוללים צילומי רחף ועריכה במחירים שלא מוצאים בשוק, פרסום על שלטי עיגול ברחבי העיר ועוד אפשרויות מיתוג נהדרות לבעל העסק.
הפורטל מופעל גם באפליקציה שזמינה להורדה באפ-סטור וגוגל פליי. כל תכני האתר מותאמים באופן מושלם לסלולר ומצוידים בפיצ'רים נחמדים כמו קישור ישיר מאתר העסק להוראות ההגעה ב-Waze, חיפוש עסקים מהיר ושמירת "כרטיס בית העסק" עם אייקון ייחודי על דף הבית בסלולר.
גולת הכותרת מגיעה מכיוון אחר לגמרי. פורטל כרמיאלי יצא בקרוב לעוד מוקדים ברחבי הארץ. הגדולה של הפרויקט האדיר הזה, הוא שהיא תציע בקרוב פלטפורמה לזכיינות ותתופעל בערים שונות בארץ... יותר ערים = יותר חשיפה. פשוט שווה יותר לעסק שלך להיות שם!
מאחורי הפורטל עומדים אנשי צוות בעלי יכולות מיוחדות כל אחד בתחומו: סוכני שטח, אנשי תוכן, מקדמים, מתכנתים, צלמים, גרפיקאים, מומחים לפייסבוק ועוד והכי חשוב צוות דינמי, צעיר שאוהב את כרמיאל ונשאר בכרמיאל.
ככה זה ב"פורטל כרמיאלי"; כמה מקצועי – ככה משפחתי.

אולי יעניין אותך גם
הריחות שעולים מעליית הגג של עדן הררי – דון עוגות בוטיק

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

ראיון עם רוני כרם-פז על ספרה החדש 'המכשפה מנחל חילזון'

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

מדיקל סנטר - מרכז אסתטיקה רב תחומי בתל אביב

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

טקס יקירי העיר כרמיאל 2020-2021

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

איך תוכלו לסייע לנזקקים מכל הלב?

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

לאה לוי המרגשת, נציגת "כנפים של קרמבו" מכרמיאל.

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

פתחון לב יחד עם עיריית כרמיאל

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

אלון אזולאי במחווה מרגשת ללוחמי גדסר נחל

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד

הספר על מייסדי העיר כרמיאל משנת 1964

פורטל כרמיאלי – כל מה שאתה צריך במקום אחד