לקוחות כללית נהנים מעתה משירות מקוון חדשני: "בדיקת מלאי בבתי מרקחת". בשירות זה, הזמין בכל טלפון חכם ללא צורך באפליקציה ייעודית, יכולים לקוחות כללית לבדוק, בזמן אמת, אם תרופה או ציוד רפואי שנרשמו להם, נמצאים בבית המרקחת אליו ברצונם לפנות. השירות מכסה יותר מ-700 בתי מרקחת של כללית בכל רחבי הארץ, בהם כל בתי המרקחת במרפאות כללית וכן את כל בתי המרקחת הפרטיים ורשתות הפארם הנמצאים בהסדר עם כללית.
השירות המקוון החדש מאפשר חיפוש קל אחר שם התרופה, כולל השלמה אוטומטית של שם התרופה ובדיקת מלאי התרופה או האביזר הרפואי בבית המרקחת המבוקש, עוד בטרם ההגעה. את מיקום בית המרקחת ניתן לאתר לפי שם, לפי יישוב, או לפי קרבה גיאוגרפית למכשיר הנייד שבו משתמשים. השירות כולל גם הצגת תוצאות שמציעות המציעה תרופות תואמות (גנריקות) לתרופה שאינה נמצאת במלאי והפניה לבתי מרקחת סמוכים אחרים, בהם ניתן להשיג את התרופה, במקרה שאינה מצויה בבית המרקחת המסויים.
כחלק מהנגשת השירות והמענה לצרכי המשתמשים בו, יכלול השירות ניווט לבית המרקחת באמצעות WAZE, בלחיצת כפתור. בנוסף, ניתן מידע על שעות פעילות בית המרקחת הנבחר וחיוג לבית המרקחת בלחיצת כפתור.
המערכת פותחה בעבודה משותפת של ליאור וולף, ראש אגף רפואה מקוונת בכללית, עם הצוות המקצועי של הרוקח הראשי של כללית, ד"ר שמואל קלנג. הם מוסרים גם שב'כללית' עתידים בימים אלה ליצור ממשק נוסף, שיאפשר גם חיפוש אוטומטי של תרופה, בעת לחיצה על מרשם און־ליין לתרופה.
השירות עובד מכל סמארטפון ואינו דורש רישום מוקדם או הורדה של אפליקציה כלשהי. לפרטים נוספים: במב"ם - "בדיקת מלאי בית מרקחת".
פרופ' מ"ק חן שפירא, מנהלת מרחב חיפה וג"מ בכללית, מציינת שזה נדבך נוסף במגוון השרותים המקוונים המתוחכמים של כללית, אשר יקל מאד על המטופלים בקבלת תרופותיהם באופן זמין ונגיש ביותר.