כותרת
> C;
1/1
אוכל

איך תבחרו את אריזת הקרטון לעוגה?

כרמיאלי אוכלפורסם: 11.07.16 , 13:47ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
כיום, מפעלים לעוגות, קונדיטוריות וגם אופים עצמאיים, רוכשים את מיטב חומרי הגלם על מנת לאפות עוגות נפלאות. כשם שלא מתפשרים על חומרי הגלם, ורואים בהם חלק בלתי נפרד מההצלחה של העוגה, הרי שגם לא מתפשרים בדברים נוספים שהינם בעלי משקל רב ביצירת החוויה ללקוח. דוגמא לכך, הן אריזות קרטון לעוגות. האריזה שבה תארזו את העוגה לקהל הלקוחות שלכם יכולה להעצים את חוויית הקנייה, תוך שאתם עוטפים את העוגה בנראות קלאסית, מפנקת ובוטיקית.

אריזות קרטון לעוגות – חלק בלתי נפרד מהטעם

מטרת העל של העוסקים באפייה, היא להעניק לקהל הטועמים חוויה בלתי מתפשרת של טעמים. לאחרונה נדמה כי ישנה נסיקה במדד ההתעניינות באוכל, ובאפייה בפרט, הודות לתכניות הריאליטי השונות, כך שמדובר ללא ספק על תור הזהב של התחום. כאשר מדובר על אפייה, חלק בלתי נפרד מהצלחה של מוצרים שונים, טמון בנראות שלהם. בטח שמתם לב, כי המאפים והעוגות השונות מגיעים ברמות גימור מושלמות, עד שלפעמים כואב לאכול אותם, ורק רוצים להנות מהנראות המרשימה. מאחר וישנו משקל רב כל כך לנראות בכל מה שקשור לאפייה, הרי שגם חשוב לארוז את העוגות השונות באריזות מרשימות. לא תאמינו כמה כוח יש לאריזות וכמה הן משפיעות על קהל הטועמים.
 
כאשר אתם רוצים לרכוש אריזות קרטון לעוגות, עליכם לקחת בחשבון שני פרמטרים חשובים שישפיעו על ההחלטה שלכם: המימד החזותי והמימד הפונקציונאלי. שידוך של שניהם ביחד, יבטיח לכם אריזות איכותיות שישרתו אתכם ויהפכו את העוגות שלכם לטעימות אפילו יותר.

 
המימד החזותי

בעת שבוחרים אריזה מקרטון לעוגה, הרי שישנו מגוון רחב ועשיר מאד של אריזות אפשריות. תוכלו לבחור בין אריזות קרטון פשוטות נטולות כל עיצוב, לצד אריזות קרטון מעוצבות ומסוגננות המגיעות במגוון עשיר של עיצובים ועיטורים. אם לא די בכך, בעת שאתם בעלי קונדיטוריה או בעלי עסק פרטי בתחום האפייה והעוגות, הרי שתוכלו ליצור אריזות קרטון עם עיצוב הלוגו שלכם, הסלוגן שבחרתם ודרכי התקשרות. כך למעשה אתם גם ממתגים את העוגות שלכם, וגם עוטפים אותן עבור הלקוחות באריזה הכי מזמינה שיכולה להיות. בחרו את האריזה שמשכה אתכם יותר מכולן, וזו אשר פועמת בקצב אחד עם המיתוג והמוצרים שאתם מוכרים.
 

המימד הפונקציונאלי

בסופו של דבר חשוב מאד גם לחשוב על המימד הפונקציונאלי, משום שאחרי הכל – האריזות באו לשמש כאן תפקיד חשוב. בעת שרוכשים עוגה, אורזים אותה באריזה מקרטון על מנת להקל את מלאכת הנשיאה שלה ממקום למקום. לכן, מאחר ואתם רוצים להעניק כמה שיותר נוחות ללקוחות, חשוב לבחור באריזת קרטון נוחה, חזקה ויציבה. תוכלו לבחור באריזת קרטון מרובעת, שהאחיזה בה נעשית בעת שכף היד מונחת על תחתית האריזה. מנגד, תוכלו גם לבחור באריזות בעלות ידית נשיאה, וכך להפוך את מלאכת הניוד של העוגה לקלה אפילו יותר.
 
 
אולי יעניין אותך גם
צבריס- בית קפה ומסעדה כשרה בלב משגב
רשת "סאלח דבאח ובניו" במבצע חסר תקדים – שלל מוצרים בשקל
קולינריה: שירותי קייטרינג בשרים מובילים בצפון
צבריס- בית קפה ומסעדה כשרה בלב משגב
רשת "סאלח דבאח ובניו" במבצע חסר תקדים – שלל מוצרים בשקל
קולינריה: שירותי קייטרינג בשרים מובילים בצפון
האביזרים שכל בשלן חובב חייב במטבח
דג מדגמן על תפוז וחזה עוף בגריל נפגשים על הצלחת
הריחות שעולים מעליית הגג של עדן הררי – דון עוגות בוטיק
שילובים משוגעים לקינוחים יוצאים מן הכלל
ממשיכים לשבור את השוק: רשת "סאלח דבאח ובניו"
הפשטידות הכי שוות