כותרת
> C;
1/1
הלב של כרמיאלי

כרמיאלים מברכים לכבוד השנה החדשה

כרמיאלי הלב של כרמיאליפורסם: 18.09.17 , 10:07ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
השאלות ששאלנו אם כולם:
1. מה המשמעות של ראש השנה עבורך?
2. אם מי את/ה חוגג את ערב ראש השנה?
3. מה את/ה מאחל לתושבי כרמיאל לקראת השנה החדשה?
4. מה ההישג הכי משמעותי שקידמת בשנה שחלפה?
5. מה התוכנית הכי משמעותית שאת/ה מקדם/מת או עובד/ת עליו לקראת השנה הבאה?
6. איך את/ה רואה את כרמיאל בעוד 10 שנים?
7. מה היית רוצה לשנות בעיר כרמיאל?
8. מה הדבר הכי טוב שקרה לך בשנה החולפת?
9. מה אנחנו יכולים לאחל לך לשנה החדשה?

ראש העיר, עדי אלדר:

1. ראש השנה זו מסורת, משפחתיות ובעיקר התחדשות.
2. עם המשפחה שלי.
3. קודם כל בריאות טובה, תעסוקה והצלחה.
4. ההישג המשמעותי ביותר לעיר הינה הגעת הרכבת בערב ראש השנה. מדובר באירוע מכונן לעיר, מבחינתי זה הפרוייקט הכי גדול שעסקתי בו ב 30 שנות כהונתי.
5. עובדים על הרבה מאוד פרוייקטים: בית החולים השיקומי, הטכני, הקמת מרכז יום לקשיש, הקמת שכונת רמת נבון, פרוייקט דירה להשכיר, שידרוג פארק אופירה, הקמת אולם ספורט כרמים, פיתוח רחוב דרור, פיתוח איזור התעשיה ועוד....
6. כרמיאל תמשיך להתפתח ולהתעצם, תקלוט תושבים חדשים, הקמת מרכזי תעסוקה ועוד.
7. אני אוהב את כרמיאל כמו שהיא!
8. מבחינתי הגעת הרכבת זה הדבר הכי טוב.
9. רק בריאות טובה והרבה כח להמשך!

מ"מ ראש העיר, רינה גרינברג:

ראש השנה הוא סמל של התחדשות והתחלות חדשות, מעבר להיותו חג דתי וראש לחודשים, ראש השנה הינו חג מאחד ומשתף, חג של נתינה וחשבון נפש, של סיכום ומבט קדימה לשנה הבאה. כשאני מאחלת לכולם "שנה טובה" הרי צמד מילים אלו מכילות את הכל.
גם השנה כבשנים קודמות אני חוגגת עם בני משפחתי ועם תושבי כרמיאל ומודה לכל אותם רבים שהזמינו אותי להתארח עימם בחג.
כאשר שואלים אותי מה ההישג הגדול שלי בשנה החולפת, אזי בפעילותי הענפה בתפקידיי בעיריית כרמיאל כל שנה מסומנים הישגים רבים בתחומים רבים אך במיוחד גאה אני במאות משפחות העולים המגיעות אלינו לכרמיאל ממדינות חבר העמים ומכל קצווי עולם וגורמים לאיזון ולהתחדשות האוכלוסייה בעיר מול ההגירה השלילית, העלייה ומשפחות צעירים המגיעות לעיר משמחות אותי מאוד.
בתחום מינהלת העסקים אנו תומכים כיום בעסקים בלווי צמוד מול רשויות המתנות את רישוי העסק (כיבוי אש, משרד הבריאות וכו') ומקלים מאוד על בעלי העסקים השנה לשמחתי נסגרו פחות עסקים ומורגשת עלייה בפעילות הכלכלית בתחום המסחר.
כרמיאל לדעתי צריכה להתבסס בשנים הבאות כעיר המרכזית בגליל, עם שירותים ומרכזי ממשלה, מרכז עסקי מסחרי וכלכלי לצפון כולו ומתן עדיפות לחינוך לתרבות ולספורט.
שנה הבאה היא שנה מאתגרת מאוד, מאחורינו הרכבת שכבר ומיד לאחר החג תחל בנסיעות רציפות למרכז, כביש שש שהעבודות המתבצעות בו מקרבות אותנו עוד יותר למרכז ובמהירות, כל מי שטען שכרמיאל רחוקה מהמרכז ימצא סיבות אחרות, כרמיאל כיום פתוחה להשקעות בתחום ההייטק יותר מתמיד, למרות שמרכזי תעשייה גדולים וזמינים בכל התחומים נמצאים בטווחים של 20 דקות נסיעה מכרמיאל לכל כיוון.
שנה הבאה תהייה שנה יצרית מאוד זוהי שנת בחירות ורק טובת העיר לנגד כולם, מופעלים עלי לחצים גדולים להגיש את מועמדותי אך לעת הזו רק אאחל לכולנו שנה טובה ובריאות.

סגן ראש העיר, רותם ינאי:

1. עם ישראל קיבל מתנה יקרה, את חודש אלול ואת ראש השנה, כתמרור דרך הקורא לנו לעצור, להאט ולהביט. ראש השנה עבורי הוא הזדמנות לחשבון נפש, בקשת סליחה, תיקון והתחדשות.
זהו זמן לבחינת הערכים והמידות ולקריאת כיוון להתחלות חדשות במסע החיים האישי והציבורי שלי.
2. את ערב ראש השנה אחגוג השנה עם משפחתי האהובה בבית הוריי, עם אחי ומשפחתו.
נטעם ממטעמיה של אימי שדואגת, כמו סבתי ז"ל, שלכל אחד יהיה את מה שהוא הכי אוהב, שולחן החג הצבעוני ייצג עדות רבות בעם ישראל.
3. אאחל לכל תושבי כרמיאל מכל ליבי, שנה טובה ומתוקה!
מי יתן ותהיה זו שנה של בריאות ואושר, של עשייה ומעורבות, של שגשוג וצמיחה, שנה של שיתופי פעולה בין קהילות, שנה של אחריות הדדית, קבלת האחר, ראיית הטוב, נתינה, אחדות וענווה.
4. בשנה החולפת עסקתי באינספור יוזמות ונושאים, פרוייקטים ופניות מהציבור, ניסיתי לשלב בין עיסוקיי המקצועיים והמשפחתיים לבין שליחותי הציבורית אותה אני עושה מבחירה ובאהבה בהתנדבות. הישג אחד שאני גאה בו במיוחד השנה הוא פרויקט "כרמיאל עולה לירושלים" – זיהינו שבשנים האחרונות תלמידים רבים לא ביקרו באופן יזום בירושלים, החלטנו לצאת לפרויקט שאפתני ובשנת החמישים לשחרור ירושלים להוציא את כל תלמידי כרמיאל, ביחד עם מאות הורים, מנהלים ומורים לסיור חווייתי ומיוחד בירושלים. 
מחזה מרגש במיוחד היה לראות בסוף כל יום סיור כזה את כל השכבה שיצאה מבתיה"ס השונים בעיר ("דתיים" ו"חילוניים") בטקס סיום משותף ברחבת הכותל המערבי.
הישגים חשובים נוספים שקודמו השנה: "סטאטר דיגיטלי" (תוכנית לחיזוק העסקים בעיר (נמצאת בשלביה הראשונים), מדרשת "מתת" פותחת את שנתה הרביעית, הקמנו את "מטיבתא" (ישיבת הסדר המשלבת לימודים, התנדבות קהילתית ושירות מלא ומשמעותי בצה"ל), בימים אלה אנו פותחים את "ניגון משפחתי" – מרכז משפחה גלילי ייחודי.
לכל "הישג" במסע הציבורי שלי יש צוות של אנשים נפלאים שתורם מזמנו, מכשרונותיו ומיכולותיו לטובת הציבור והעיר כרמיאל, כל אחד מהם מעורר השראה בתחומו והעשייה שלו ושל כולנו יחדיו איננה מובנת מאליה, אני מוקיר על כך תודה.
5. אני בשליחות ציבורית, התוכנית הראשונה, הגדולה והחשובה ביותר מבחינתי היא לשרת נאמנה את כל תושבי כרמיאל, להיות להם לאוזן קשבת ולהיות שותף משמעותי, מקצועי, ענייני ואחראי בהנהגת העיר. 
השנה תתאפיין מבחינתי בהגברת הפעילות בעיר במגוון רחב יותר של תחומים ואתגרים העומדים בפנינו, בראש ובראשונה הדאגה לחיזוק הצעירים בכרמיאל, אלה שעזבו ואלה שחשוב לנו שישארו ולשם כך ינתן דגש רציני בתחומי החינוך, מחירי הדיור והתעסוקה בכרמיאל.
נושאים שיזמתי ושקרובים מאוד לליבי כמו: "משחקים בשכונה", סדרת הרצאות של "אנשים מעוררי השראה", "סטארטר דיגיטאלי" לחיזוק  העסקים המשפחתיים בעיר ועוד רבים נוספים יגדלו וירחיבו את פעילותם משמעותית. 
6. בעוד 10 שנים אני רואה את כרמיאל גדולה ומפותחת יותר, עיר שלמרות התפתחותה הצליחה לחבר בין קהילות ובכל זאת גם לשמור על ייחודיותן, עיר אטרקטיבית אשר שואבת אליה תושבים צעירים ממקומות שונים בארץ ובעולם בזכות תעסוקה מגוונת, עיר מובילה בתחומי החינוך, הספורט והפנאי האיכותי של כל תושביה. עיר שכל השינויים שעברה בשנים האחרונות עם הנהגה צעירה ויצירתית הצליחה לחזק, בכל התחומים,  את מעמדה כבירת הגליל. 
7. יש לנו עיר נפלאה!
הייתי משנה את דרך קבלת ההחלטות ואת סדר העדיפויות בנושאים מסויימים, פחות פופוליזם וקידום אג'נדות אישיות, יותר שקיפות, מענה לכל תושבי העיר, קידום שיתופי פעולה וכן יותר מאור פנים והסברה לתושבים.
הייתי שם את נושא הצעירים בראש סדר העדיפויות העירוני ומקדם, לשם כך, את הנושאים שציינתי ואלה ישפיעו גם על תושביה הותיקים של העיר.
הייתי מאוד רוצה לשנות ולעשות סדר, אחת ולתמיד, בתחום הספורט שמשפיע על אלפים מתושבי העיר, מקדם תרבות וערכים חשובים לחיים ומשפיע על מגוון גדול של תחומים.
8. מבחינה אישית – שהצלחנו לצאת למסע משפחתי מרתק נוסף, הפעם ברומניה, אין לביחד המשפחתי הזה תחליף!
מבחינה מקצועית – היכולת לייצר תהליכי חינוך והעצמה חדשניים וייחודיים לילדים ולנוער,סיפוק עצום ושליחות של ממש!
מבחינה ציבורית – הקמה וקידום מיזמים חינוכיים ערכיים בעיר, וכן היכולת להשפיע ולסייע לתושבים באופן ישיר ומיידי, הידיעה שהצלחתי להחזיר אמון ותקווה לעיני אנשים ולהיות שותף ליוזמות ולחלומות של אנשים טובים בעיר.
9. יכולת ואפשרות להמשיך לפעול ולהשפיע ככל יכולתי למען כרמיאל וכל תושביה.
שאמשיך לנווט נכון בין שלל עיסוקיי ומחויבויותיי מתוך אמונה, בסדרי עדיפויות נכונים, עם שיתופי פעולה נוספים למען הכלל. 
שאדע ושאצליח לפעול תמיד מתוך כוונה מיטיבה, בדרך ארץ ובענייניות בכל תחומי החיים ובשליחותי הציבורית בפרט.

סגנית ראש העיר, שולה כהן:

1. ראש השנה זה הזמן לפתוח דף חדש, לעשות חשבון נפש ולצבור כוחות לשנה החדשה!
2. עם המשפחה שלי.
3. בריאות, פרנסה, אהבה ובעיקר שידעו לראות את הטוב!
4. ברמת העיר ההישג המשמעותי ביותר זה הגעת הרכבת לעיר עם כל הפוטנציאל הטמון בכך.
ברמתי האישית יש לי סיפוק אדיר מהשינוי והעשייה שאנו מובילים באגף הנוער העירוני. אין סוף פעילויות חדשות, עבודה בתוך השכונות, הקמת מועדוני נוער, פעילות קיץ עשירה. הנוער זה העתיד שלנו ולכן אני כל כך מאושרת מההצלחה שם.
5. הפרויקט הכי משמעותי הינו הרחבה ופיתוח של אזור התעשייה בנוסף הפעלת התוכנית המודולרית של משרד החינוך בתחום הנוער שיפתח רשת שירותים ומעגלים נוספים לבני הנוער בעיר.
6. כרמיאל הופכת ומתחזקת כעיר מטרופולין הגדולה בגליל!
7. הייתי שמחה לראות עוד מקומות תעסוקה מרכזיים, בזה אני עוסקת רבות ומקווה שהתוכנית הלאומית לצפון תסייע לנו בזה.
8. הדבר הטוב ביותר בשבילי זה שאני ממשיכה במרץ ובחדוות עבודה לקום כל בוקר לקדם נושאים חשובים ולתת סיוע לתושבים.
9. שנצליח ליישם את כל מה שאנחנו מתכננים!

יו"ר האופוזיציה, משה קונינסקי:

1. ראש השנה עבורי הוא ציון דרך לשנה של עשייה שהסתיימה וקריאת כיוון לשנה חדשה רבת אתגרים עם יעדים ברורים למימוש הן במישור האישי, הן במישור המקצועי/ציבורי והן במישור המשפחתי.
2. את ערב ראש השנה אנחנו חוגגים כמסורת עם כל בני המשפחה. אני מקווה שגם השנה כמו לפני שנה יתארח  אצלינו א' - חייל "בודד" לארוחת החג.
3. לתושבי כרמיאל אני מבקש לאחל כי תהיה השנה החדשה שנה של אחווה ורעות, שנה של הגשמה עצמית ,שנה של שגשוג ופרנסה טובה, שנה של בריאות ואיכות חיים ואריכות ימים. מי ייתן וכל משאלותיכם תתגשמנה.
4. אדם המחפש להדגיש את השגיו אינו ראוי להנהיג ציבור. העשייה הציבורית היא מתמשכת ,אינה פוסקת ומאתגרת. את העשייה שופט הציבור! את התרומה לזולת שופט האדם המקבל את הסיוע, ואת הפעילות למען החברה והקהילה שופט האל במרומים. חשוב שנדע כולנו לקיים את המצווה "ואהבת לרעיך כמוך" ונמשיך לפעול למען האחר ולמען החברה שבה אנו גרים! 
5. כרמיאל נמצאת בתקופה מאתגרת מאד. מחד, היא עתידה לקלוט מאות משפחות חדשות ואלפי תושבים חדשים בשנים הקרובות עם אכלוס שכונת גבעת נבון ומאידך, האתגר המשמעותי שלנו הוא להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה בעיר. לקדם את התעשיה בכלל וההייטק בפרט. לעודד יזמים צעירים כרמיאלים, לסייע להם לממש את חזונם, להקים בכרמיאל את  ביתם, לגדל כאן את משפחותיהם ולפתח באמצעות הדור הצעיר בעיר את התעשייה ואת העיר. 
6. כרמיאל ב-2027 תהייה בירת הגליל. מודל ודוגמה לכל. תהיה עיר אטרקטיבית הקולטת משפחות צעירות. עיר ירוקה, עיר איתנה כלכלית שאין אדם בישראל שלא מכיר ולא שמע עליה!
7. כרמיאל משתנה גם ברגעים אלו. זו עיר דינמית עם אוכלוסיה הטרוגנית ואיכותית. אך אל לנו לנוח על זרי הדפנה. עלינו לפעול בשקידה ובמרץ על פיתוח העיר ולתת דגש בעיקר בנושא הרחבת מגוון אפשרויות התעסוקה והתעשייה בעיר תוך התמקדות בתעשייה עילית - הייטק.
8. החתונות של הבנות הגדולות שלי בר וים.
9. כל אשר אבקש לברך ולאחל לעצמי אבקש למסור ולהעביר לתושבי העיר. אבקש בהזדמנות זו לברך ולאחל שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל תושבי כרמיאל.

חבר מועצת העיר, אבי קוריאט:

ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת בשבילי לקבל מבט חדש או מחודש על החיים ועל עצמנו, לחשוב מה טמון ומונח כאתגר לפתחנו.
ראש השנה הוא זמן נפלא לחישוב כמה והאם השתנינו והתפתחנו, לסמן לעצמנו סימני דרך- לשנה מתוקה כדבש, לשנה מוצלחת באופן כללי ואישי.
יום זה הוא גם זמן לתפילה מכל הלב, תפילה שמעצבת חיים ופורצת מגבולות הלב, אל החיים, תפילה שנותנת כוחות ורצון והבטחה לשינוי ולהתחדשות.
את ראש השנה אני חוגג עם משפחתי והמשפחה המורחבת משולב בכרמיאל ובישוב נעוריי חצור הגלילית.
היו לי מספר השיגים ברובם חברתיים. לא על כולם אני יכול לספר, אבל אני חושב שאופן ניהול ועדת הכספים העירונית בקדנציה ראשונה והעברת וקבלת החלטות המשפיעות לטובה על חיי התושבים בעיר אני רואה כהישג, כמו גם הידוק הקשרים עם משפחות השכול בעיר. קיימת תוכנית שאני מקדם יחד עם יו"ר ארגון יד לבנים ויקיר העיר, איציק כהן, לבניית מוזיאון מורשת קרב בבית יד לבנים בעיר, דבר שיביא את כרמיאל גם לתודעת מערכת החינוך בארץ. האתר יסביר באופן מוחשי את תקופת תקומת מדינת ישראל כאן אצלנו בכרמיאל. כולי תקווה שפרויקט זה יסתיים במהרה.
את העיר שלנו אני רואה כעיר עוגן ומרכזית. עיר שתמשיך לגדול ולהתפתח הן במספר התושבים והן מבחינת אזורי תעסוקה ותעשיה, אני מבטיח יחד עם חבריי להמשיך את פיתוח העיר.
אני מאחל למשפחתי, לתושבי העיר ולחיילי צה"ל שנה טובה, שנה של בריאות טובה, שנה של אחווה ורעות ושנה שבה יתגשמו משאלות ליבנו לטובה ולברכה.
לעצמי אני מאחל שאמשיך לעסוק בפעילות הציבורית למען הציבור ותושבי העיר שלנו ולהגיע להישגים עבור עירנו הנפלאה.
אבי קוריאט חבר מועצת העיר, יו"ר ועדת כספים וועדת הנצחה עירונית.

חברת מועצת העיר, לימור מזור:

חג ראש השנה עבורי הוא סיומה של שנה מבורכת אחת, ותחילת שנה חדשה מבורכת ומוצלחת יותר מקודמת...
את ערב ראש השנה מאז ומתמיד אני חוגגת עם משפחתי הקרובה והמורחבת הכוללת: הורים, אחים/יות, גיסים/ות, כלות, חתנים, ילדים ונכדים.
אני מאחלת לתושבי כרמיאל בראש ובראשונה בריאות איתנה, הצלחה, שגשוג ורק בשורות טובות.
בשנה שחלפה סיימתי את לימודי לתואר ראשון בהצטיינות, עוד שנה של פעילות ציבורית אנפה, היחשפות לציבור הרחבה בהקשה ובסיוע נרחב לציבור באשר הוא.
לקראת השנה הבאה, משהתפניתי מלימודיי, אגביר את הפעילות הציבורית של למען תושבי כרמיאל.
בעוד 10 שנים אני רואה את כרמיאל כאבן שואבת ובירת הגליל מפותחת הן מבחינת תעסוקה וקליטת זוג צעירים.
אני אוהבת את העיר כרמיאל וגאה לגדל בה את ילדיי. אך אין ספק שתמיד יש מקום לריענון ולשינויים. יותר מפעליי הייטק, יותר תעסוקה וקליטת משפחות צעירות.
אשמח לקבל את ברכתכם לבריאות לי ולבני משפחתי ולכל בית ישראל. המשך הצלחה בעשייה ציבורית והמשך צמיחה אישית ושנה טובה.
שלכם לימור מזור

מנכ"לית היכל התרבות, לילך רנה-וקסמן:

1. ראש השנה זהו חג של התחדשות ושינוי. התרגשות לקראת התחלות חדשות תקופה טובה לחשב מסלול מחדש להביט אחורה ולהנות מההישגים שהשגתי וללמוד מהטעויות שעשיתי להתמלא באנרגיות חדשות וטובות לקראת עוד שנה של עשייה  למען תושבי כרמיאל והסביבה. זו עוד הזדמנות נהדרת לאחל לבני משפחתי  שנה של התקדמות והתפתחות  אישית ומקצועית .
2. עם המשפחה האהובה שלי והורי היקרים.
3. אני אוהבת את העיר כרמיאל שאני כל כך מזוהה עימה ומאחלת לכל התושבים הרבה בריאות ואושר,  שנמשיך לטפח ולקדם  חיי קהילה הנתמכים על ערכים של כבוד ושיוויון.
4. אני גאה בצוות ההיכל  ובפעילות היכל התרבות . זהו הישג של עבודה משותפת  ותודות לתמיכה והאמון של ראש העיר עדי אלדר ורינה גרינברג מ"מ ויו"ר ההנהלה. השנה בקרו בהיכל  מאות אלפי צופים בכל הגילאים הגדלנו את היקף הפעילות ואת מספר המנויים . הוספנו תכנים ותערוכות. אני שמחה על הקשר הפתוח והישיר מה שמאפשר לנו להיות קשובים לצרכים מהשטח. אני שמחה על ההזדמנות שניתנת לי בכל שנה במסגרת התנדבותי ב - "שותפות ביחד "לקדם פרויקטים לטובת העיר והאיזור עם הקהילה בפיטסבורג. השנה נבחר הגן הארכיאולוגי בחווה החקלאית להיות לנו לפרויקט דגל וזאת לצד תוכניות נוער מגוונות ותוכניות בוגרים
5. להמשיך לבסס ולקדם את היכל התרבות כמרכז הגדול והמשמעותי בצפון כולו. חשוב לנו לטפח את דור הילדים הצעיר ואנו רוצים לראות רבים מהם בסדרת מנויי הילדים האיכותית   להמשך לקדם ולהעמיק את קשרי הקהילה בשותפות כרמיאל- משגב- פיטסבורג. וכמובן האתגר הגדול העומד בפניי בניהול פסטיבל מחול כרמיאל ועל כך נרחיב בבוא העת.
6. עיר משגשגת ופורחת שקולטת עוד ועוד משפחות צעירות  שבונות קהילה חזקה ואכפתית. מאמינה שייתווספו מקומות תעסוקה איכותיים ומפעלים חזקים . חולמת על מוסד אקדמי גדול שייתן מענה לעוד תחומי השכלה גבוהה  כמו מדעי הרוח והחברה.אומנויות ועוד.כעיר מחול רואה כאן בעתיד מרכז  מחול הכולל הקמת להקת מחול מיקצועית מרכז שנערוך בו גם כנסי מחול וכיתות אומן  למורים מהארץ ומהעולם.
7. הייתי שמחה לו הייתה יותר גאוות יחידה .ויש לנו במה להתגאות יש לנו  עיר נהדרת.
8. מההודעה על מנויי כמנכלית פסטיבל המחול כרמיאל,  בהחלט היה רגע מרגש מאוד . קרו המון דברים טובים במישור המשפחתי והאישי.. הייתה שנה נהדרת.
9. בריאות, המשך עשייה פורייה, לבלות(וכמה שיותר) זמן איכות עם משפחתי המתרחבת שגורמת לי אושר גדול.

סמנכ"ל רשת המתנ"סים כרמיאל, איריס צין:

1. ראש השנה הוא חג של התחדשות. זמן לסכם את מה שהיה ולהציב יעדים ומטרות להמשך.
2.עם משפחתי האהובה הכוללת השנה גם את אחי ובת זוגו שהגיעו מארצות הברית.
3. שנה של בריאות וביטחון, אהבת חינם והמון סיפוק והנאה משלל הפעילויות המגוונות והאיכותיות שמציעה רשת המתנ"סים.
4. הקמת התשתית לשפע של תוכניות חדשות: צהרונים חברתיים, חוג לכל ילד, תוכנית הילדים והנוער בשכונות, הרחבה משמעותית של ההיצע בתחום המחול ועוד ועוד.
5. התוכנית לחיזוק הצפון הכוללת את חוג לכל ילד, תוכנית הילדים והנוער בשכונות ותוכנית הצהרונים החברתיים שכולן מתחילות לפעול בימים אלו בהפעלת רשת המתנסים ובשיתוף פעולה הדוק עם מינהל החינוך ובתי הספר הנפלאים שלנו בעיר.
6. כרמיאל בעוד 10 שנים תהיה עיר גדולה יותר, צומת מרכזית בגליל, עם מרכז עירוני מתחדש, מתחם הייטק ואוניברסיטה.
7. יותר תעשייה מתקדמת ואופק תעסוקתי לצעירים ולאקדמאים.
8. בתי הבכורה השתחררה מהצבא, נכנסתי לתפקיד מאתגר ומעניין ברשת המתנ"סים המאפשר לי לחלום ולהגשים.
9. בריאות, נחת מהמשפחה והמשך עשייה במרץ של כל הצוות הנפלא של רשת המתנ"סים למען תושבי כרמיאל.

מנהלת אגף הנוער העירוני, איילת כהן:

1. ראש השנה מסמל בעבורי פתיחת שנה, חידושים והרפתקאות חינוכיות.
2. חוגגת עם משפחתי היקרה.
3.  כתושבת חוץ אני מאחלת לתושבי כרמיאל להבין כמה העיר כרמיאל כל כך מיוחדת: אינטימית, מושקעת בחינוך, איכות סביבה, תרבות ובעוד ובפרויקטים מגוונים הנוגעים בכל קצוות הקשת, איך משקיעים מחשבה בכל תושב/ת ובצרכים שלהם.
4. פתיחת מועדוני הילדים והנוער בשלוחות המתנ"ס ובתוכנית קיץ מושקעת שנותנת מענה חינוכי וחוויתי לבני הנוער.
5. תוכנית חדשה שנקראת ילדים ונוער מסביב לשעון שמטרתה העיקרית היא להגיע עד אחרון הילדים והנוער בכרמיאל ולתת להם מענה חינוכי, רגשי, חברתי ולימודי בתחומי החינוך הבלתי פורמלי. התוכנית גורמת לכל אנשי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי לשלב כוחות ולראות את הרצף החינוכי מבוקר עד ערב של הילדים והנוער בכרמיאל.                       
6. אימפריה.                     
8. שיותר ויותר אנשים נחשפים לתחום הבלתי פורמלי וצועדים עם אגף הנוער יד ביד  בדרך למטרות החינוכית שהצבנו לעצמנו .                       
9. אתם יכולים לאחל לי שבראש השנה הבא אני אשב בוועדת היגוי של התוכנית: ילדים ונוער מסביב לשעון ואומר בגאווה "הגענו עד אחרון הילדים והנוער של כרמיאל".

יו"ר נעמ"ת כרמיאל, גלית הופמן-אבידור:

1. ראש השנה עבורי בראש ובראשונה הוא יום הולדתו של סבא שלי, סיומה ציסר ז"ל. ההתאספות של כל בני המשפחה סביב השולחן והרגשת הביחד. שנית ראש השנה הוא הרגע בו את מרשה לעצמך לקחת אתנחתה ולהביט על השנה שעברה, על הטוב שבה ועל האתגרים בהם עמדת, ולשים בפנייך אתגרים חדשים לשנה שמתחילה עכשיו.
2. אני, תומר והילדים נתחיל את השנה החדשה בתפילה קצרה בבית כנסת הרפורמי השוויוני ידיד נפש בבז 121 ומשם לארוחת ערב משפחתית עם המשפחה המורחבת.
3. מכל ליבי אני מאחלת לתושבי כרמיאל והסביבה שנה של סבלנות, סובלנות וכבוד הדדי, שנה של בריאות לכל מי שכרגע מתמודד עם חולי, שנה של התחלות חדשות והתבוננות יותר אופטימית על החיים. 
4. השנה החולפת מבחינתי היתה פתיחת מעגל חדש בחיי, היבחרותי ליו"ר נעמ"ת מרחב כרמיאל, ופרידה משאר עיסוקיי בהם ליווי והדרכה 4 קומונות נוע"ם ב-4 השנים האחרונות, ליווי והדרכה של  קבוצות נוער וסטודנטים מסין, ארה"ב ואירופה. כשההישג הכי גדול הוא שכל אחד ואחת מהם יודעים לספר על העיר כרמיאל ועל מדינת ישראל עם אהבה, ברק בעיניים והתלהבות. 
5. כיו"ר נעמ"ת חדשה עומדים בפני אתגרים רבים. האחד מיצוב נעמ"ת כרמיאל בקרב תושבי העיר, הכפרים השכנים ומשגב בדגש ניכר במקומות העבודה. אני רוצה שכל אישה תדע שבנעמ"ת יש אוזן קשבת לכל צרכיה ורצונותיה. האתגר השני הוא פיתוח מנהיגות נשית באזורנו, וזאת בעזרת קורסים שנפתח מיד לאחר החגים.
6. כמי שגדלה כאן משנת 1972, ובחרה להישאר ולגדל כאן את ילדיי, וכאופטימיסטית חסרת גבולות אני צופה לנו עתיד טוב, כולי תקווה שנצליח להביא מקומות עבודה טובים ואיכותיים נוספים לעיר שיצרו כאן שכבה נוספת של צעירים שאוהבים את העיר ורוצים להמשיך לחיות כאן ושההרגשה של הביחד לא תעלם.
7. כמי שאוהבת את העיר כמו שהיא, הייתי בוחרת להמשיך ולשמר את תחושת האחדות בעיר, הפרגון ההדדי ושיתופי הפעולה בין הארגונים השונים.
8. שנת השירות של נעם בתי בארה"ב. השנה הזו לימדה אותי שתומר ואני עשינו משהו נפלא ומיוחד ביחד, כי בסופו של יום ילדייך הם ההצלחה הכי גדולה שלך.
9. בריאות ושכל חלומותיי יתגשמו.

זכיין רי/מקס כרמיאל ומשגב, נח איציקזון:

1. התחלה חדשה וחשבון נפש.
2. בקרב המשפחה.
3. אני מאחל לתושבי כרמיאל בריאות, פרנסה והצלחה. המשך התפתחות ושיפור ברמת החיים, החינוך והביטחון, ושלא יהיו פקקים!
4. המשכנו להתפתח ועלינו בדירוג המובילים של של רי/מקס ישראל. נכנסנו לבין 80 המשרדים המובילים באירופה. התפתחות גדולה בנדל"ן המסחרי.
5. גידול נוסף של מספר בסוכנים, גידול נוסף בנתח השוק והמשך התפתחות מקצועית. מאחל לעצמנו להגביר הבאת אוכלוסיה איכותית וטובה לכרמיאל.
6. אני לא אובייקטיבי, אני פשוט מאוהב בכרמיאל והאזור. אני רואה רק דברים טובים. משגשגת, ללא אבטלה ואיכות חיים גבוהה.
7. לא רק בכרמיאל - יותר אחווה, דאגה ופרגון באוכלוסיה ופחות שנאה. המשך פיתוח העסקים הקטנים בעיר מאוד חשוב לי!
9. לאחל לי מה שאני מאחל לאחרים. בריאות, פרנסה והצלחה!

איימי מקס הנדלר:

ראש השנה מסמל התחלה, כל שנה אני בוחרת פרוייקט חדש ומשתדלת לתרום עצמי ומזמני לזולת.
השנה אשתדל להירתם למאבק הצודק של הנכים.
ראש השנה עבורי הוא גם זמן לשלום. שימו בצד ריבים משפחתיים,  החיים קצרים מידי.
זהו הזמן לחגוג עם המשפחה.
מאחלת לתושבי כרמיאל פחות פקקים ויותר חשוב שלמרות האבק יישארו כולם בריאים.
לחיות באהבה ובכבוד הדדי עם בני זוג, עם הילדים, שכנים וחברים, לא לחיות בדאגה כלכלית וחשש בריאותי.
ההישג שלי השנה היה שהצלחתי לתת יד ולעזור לאנשים פחות חזקים.
נהניתי בשנה החולפת לזכות לעוד נכדים.
הייתי מאוד רוצה שלכל התושבים תהיה אוזן קשבת בכל שרות ציבורי בעיר, שרות אדיב בכל תחום, כך שכל תלונה תבוא על מקומה בכבוד בסבלנות ובאהבה, ודירות עמיגור שנמכרו לפני שנים - לדאוג שיהיו עוד דירות לכל מי שזכאי כך שלעולם לא נראה אוהל ברחבת העירייה.
מעל הכל שתושבי כרמיאל יזכו ראשונים לכל עבודה המוצעת בעיר. אני מאחלת בריאות לחולים, פרנסה לעניים, אהבה לכל הרווקים,  בהצלחה לנכים וכבוד לקשישים.
ברוכים תהיו על עשייה טובה לחברה.

מרו סרימילי:

1. זמן איכות עם משפחתי וחברים. התחלות חדשות. הצבת מטרות ויעדים אישיים ומקצועיים.
2. חוגגת את ערב החג עם משפחתי בקיבוץ כפר בלום.
3. מאחלת לתושבי כרמיאל חג שמח ושנה טובה. שנדע לפרגן ולקבל את השונה.
4. קיבלתי את ויצ"ו סניף כרמיאל ללא הנהלה. המשימה הראשונה שעמדה בדרכי -  גיוס חברות הנהלה. נשים חזקות, פעילות, חברתיות ומתנדבות בנשמה. לצד ההנהלה יש לי מתנדבות וותיקות וחדשות שמלוות אותי צעד צעד למען הצלחת הסניף. בהרבה נתינה למען הקהילה בכרמיאל.  אני מודה לכל אחת ואחת מהן על שעות התנדבות רבות למען הקהילה. כל אחת היא חלק בפאזל ענק של נתינה.
5. השנה יופעלו בויצ"ו כרמיאל 2 תוכניות ליבה של אגף רווחה ומשפחה בויצו ישראל. "שעה טובה עם ילד" "ועוצמה צעירה" את התוכנית ירכזו מתנדבות. חודש הבא תפתח בסניף לשכה משפטית שתופעל ע"י עורכות דין מכרמיאל והקריות בהתנדבות. בלשכה ניתן יהיה לקבל ייעוץ משפטי ראשוני לנשים . בנושא דיני משפחה ודיני עבודה.
6+7. הייתי רוצה לראות יותר דיור בר השגה.  מקומות תעסוקה בשכר הוגן ולא בשכר מינימום. עידוד וקידום יזמות נשים, מעורבות חברתית וערבות הדדית .
8. הדבר הטוב שקרה לי בשנה החולפת זו ההזדמנות שניתנה לי ע"י הנהלת ויצ"ו ישראל לנהל את סניף כרמיאל. ההצטרפות למשפחת ויצ"ו מאפשרת לי לקדם רעיונות ויוזמות חברתיות, כיו"ר סניף כרמיאל בהתנדבות.
9. עמידה במטרות וביעדים האישיים והמקצועיים שהצבתי לעצמי.

מנהל מרכז צעירים ומרכז הון אנושי, יובל קיסוס:

1. אני חוגג עם משפחה וחברים. שבת הוא גם יום הולדת של הילד הקטן שלי ולכן תהיה חגיגה נוספת של אוכל ואורחים.
2. שקט.. זו שנה של בחירות ובדרך כלל בשנה זו יש לא מעט "רעש". מאחל לכולם, שימצאו את הדרך הנכונה, הרגועה ונקייה לקיים את האירוע הדמוקרטי החשוב הזה.
3. הקמת קהילה "תנופה צפונית", קהילה שמורכבת ממשפחות צעירות שרוצות להשפיע על חייהם בעיר. אני מאוד מעריך אנשים שרוצים לתרום זמן לטובת משימה חשובה כזו.
4. בשנה הבאה, אני מתכנן לצאת בקול קורא "ליוזמות חברתית". אני מאמין שהפעילות הקהילתית והיוזמות צריכות בעיקרן להגיע מהתושבים. לכן, אני
5. הולך לתקצב יוזמות של אנשים/קבוצות, עפ"י קריטריונים, שישפיעו על חיי הצעירים בעיר.
6. בירת הגליל. אני חושב שהעיר תתחיל תנופה מחודשת. השכונה החדשה תביא איתה תושבים צעירים חדשים, הרכבת ועוד כמה מרכיבים אזוריים שמתפתחים. אני חושב ומרגיש, שיש רוח צעירה חדשה, והמון צעירים שרוצים להיות שותפים ופעילים כדי להשפיע על חייהם.
7. הייתי רוצה לראות עוד ועוד צעירים משתתפים בפעילויות ובחיי התרבות בעיר. הייתי רוצה לראות יותר מקומות בילוי שמצליחים לשרוד. לראות יותר עסקים חברתיים שמעסיקים מגוון רחב של אוכלוסיות.
8. שינוי התפקיד. מאוד אהבתי את מקום העבודה הקודם שלי, יחד עם זאת, כאשר עוברים למקום חדש, זה אתגר וזריקת מרץ מחודשת. אני מרגיש, שעל כתפיי יש אחריות, בנושא תעסוקה, צעירים, הכוונה לתעסוקה וללימודים, מלגות ועוד הרבה אתגרים שהם מאוד חשובים בצמיחה של עיר.
9. שתמיד נאמין שאפשר להצליח, שנשאף וגם נגיע הכי גבוה שאפשר.
הכי חשוב, זה בריאות, לי ולכל הסובבים אותי. שנזכה להרבה אושר ואהבה.

אבי גיסברג, מנהל המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה:

1. לפני הכל ראש השנה מסמל עבורי חודש של כאב ראש ומריבות אצל מי עושים את החג ,אחרי זה איבדנו קצת את האנושיות. זה נהיה חג של הודעות בפלאפון עם משפטים בנאליים כמו שנה טובה שנה של פריחה שמרוב הודעות זה עושה לי פריחה בגוף. מעבר לזה יש הרגשה של התחדשות משהו חדש קורה - משפחתיות, כולם ביחד עם המשפחה, ואוכל שלא תמיד עובר בגרון (אני אשכנזי מה לעשות).
2. השנה אני מארח אצלי בבית את המשפחה שלי ושל אישתי. אנחנו אשכנזים והם מרוקאים האוכל יהיה מתוק וחריף. החך הולך להתבלבל חופשי. השנה זה חג ראש השנה הכי עצוב שהיה לי בלי אבא שאני כל כך אוהב ומתגעגע אליו.
3. אני מאחל לכל תושבי כרמיאל קודם כל שנה רגועה, שלווה והגשמה עצמית שנדע להמשיך להרים את העיר הנפלאה שלנו למקומות טובים כי יש לנו עיר מדהימה והפוטנציאל שלה הוא אין סופי מאחל לכל תושבי כרמיאל להתפרנס בכבוד ולהיות מאושרים.
4. אני עובד עם ילדים, וכמנהל המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה, אני חושב שלהפוך מעל 400 ילדי המכללה לכדורגל למאושרים, זו זכות ענקית. אני עובד 24/7 עם צוות מאמנים מדהים שהם כמו משפחה שנייה שלי כדי להעניק לילדים הנפלאים שלנו את הטוב ביותר.
זו זכות אדירה לשמח ילדים ובכדורגל יש כוח עצום מעבר למשחק עצמו. השנה גם הצלחתי להוציא בעזרת עמותת פרחי כרמיאל את צוות המאמנים שלנו להשתלמות במחלקת הנוער של ברצלונה והיה מוצלח ביותר. ידע זה כוח ואנחנו נעביר מהידע שצברנו לילדי כרמיאל הנפלאים.
5. לקראת השנה הבאה אני שוקל ברצינות להיכנס לפוליטיקה בעיר. אני רוצה להיות בעמדה שאוכל לשנות, לייצר, להקים ולבנות דברים לעיר שאני כל כך אוהב וכל כך מזוהה איתה מאז שנת 79 שעליתי אליה מאורוגוואי. המון אנשים שאלו אותי במהלך השנים למה אני לא נכנס לתוך הפוליטיקה. המון אנשים היו רוצים לראות אותי שם, ואולי השנה התנאים הבשילו מבחינתי. אני שוקל טוב טוב את צעדי לקראת הבחירות. אני חושב שיש לי המון מה לתרום. לא רק בספורט שאיתו אני מזוהה. הרבה מעבר לספורט אני אצטרך לקבל החלטות בקרוב מאוד, לא מחפש תפקיד - טוב לי איפה שאני נמצא, אני מחפש לעשות לעירי.
6. אני רואה את כרמיאל כמרכז הצפון והגליל. עיר יפהפיה שתביא לכאן עוד משקיעים. נעשתה עבודה מצויינת בעיר הזאת. צריך להמשיך בכל הכוח ולהתחיל להחזיר את צעיריה הביתה. עכשיו כשהרכבת כאן זה כוח אדיר להשקיע בעיר הזאת. אני מאמין ובטוח שמשקיעים ישקיעו כאן ויביאו עוד מקומות עבודה, והעיר תמשיך להתפתח ולגדול והלוואי שתהפוך גם למעצמת ספורט. יש לי רעיונות ותוכניות ואני יודע שיש רצון. כרמיאל תמשיך לגדול ולהיות עיר תוססת, רעננה ותמשוך אליה צעירים שימשיכו להרים את העיר. אני מאמין שבעוד עשר שנים יהיה לפחות עוד מגרש כדורגל גדול למען ילדי כרמיאל ואולי אפילו עוד שניים זה החזון שלי ואני מאמין בו באמונה שלמה.
7. לא הייתי רוצה לשנות בכרמיאל דבר. הייתי רוצה להוסיף ליופי הקיים ולשפר את הקיים ולהמשיך להפוך אותה לעיר שמחה עם אנשים שמחים שגאים להגיד "אני כרמיאלי". כרמיאל תמיד היא בית בשבילי.
8.  הילדים שלי טום וליב זה הדבר הכי טוב שקורה לי כל שנה.
9. מה לאחל לי לשנה החדשה? בריאות איתנה והגשמה זה הכי חשוב כל היתר כבר יסתדר.

גיא דמרי:

המשמעות של ראש השנה בשבילי היא התחלות חדשות, מחשבות על עשייה מרובה כלפי המשפחה והסביבה שלי. אני חוגג את ראש השנה עם משפחתי. אני מאחל לתושבי כרמיאל קודם כל שנה טובה להם ולכל בני ביתם. שנה של בריאות, מזל, שגשוג, ברכה, הצלחה, פיתוח ועשייה והרבה אהבת חינם. בפן המקצועי ברשותה של ממלאת מקום ראש העיר, הגברת רינה גרינברג, הצלחתי לגרום ליותר תושבים להכיר את מרכז העירה ולהביא למרכז בעלי עסקים צעירים ומקומיים שיוכלו להתפתח ויגרמו לתושבים לבוא ולהכיר את מתחם העירה מחדש. בפן האישי, בימים אלה סיימתי את לימודי התואר השני במנהל עסקים. בכוונתי לפתח הרבה יותר את מרכז העירה בלהביא לשינוי בתמהיל העסקים ולגרום ליותר תושבים לבוא ולהיות חלק גדול מהתהליך, ובכך לתרום לקהילה והכלכלה המקומית. אני רואה את כרמיאל בעוד 10 שנים כעיר מפותחת ומרכזית בפריפריה. עיר שמחזירה אליה את החברה הצעירה, עיר של פיתוח, של הרבה מאוד עסקים ותעשייה. הייתי רוצה לשנות בכרמיאל - שהתושבים יהיו יותר מהמתחרים המקומיים והעסקים הקטנים ובכך יתרמו לסביבתם האישית והכלכלית. בפן המקצועי הצלחתי ברשות מ"מ ראש העיר, הגברת רינה גרינברג, ליישם את כל התכניות שתוכננו למרכז העירה. בלימודי סיימתי בהצלחה לימודי לתואר שני במנהל עסקים. בפן האישי הכרתי את בת זוגי שגית אשר משלימה חלק די חשוב ממני וראיתי את ילדי גדלים ומתבגרים בשנה האחרונה.  הייתי רוצה שיאחלו לי שנה של בריאות, מזל, הצלחה, שגשוג, פוריות, שלום והצלחה בנתינה שלי כלפי משפחתי, בת זוגי והסביבה כולה.

נתנאל הררי:

1. המשמעות של ראש השנה עבורי היא להתחיל הכל מחדש - שנה חדשה ממלאת אותי באנרגיה על מנת להתחיל דף חדש ונקי. מטרות חדשות, יעדים חדשים וחלומות חדשים.
2. אני חוגג את השנה החדשה עם משפחתי היקרה.
3. אני מאחל לכולם בפרוץ השנה החדשה  - למי שחסר משהו שיקבל אותו, למי שזקוק למשהו שישיג אותו, למי שחולם משהו שיגשים אותו, למי שמחכה לבריאות, שהשנה החדשה תביא לו בריאות הגוף והנפש. בכללי בריאות, פרנסה טובה, והצלחה בכל דרך, חלום ומטרה. שנה טובה ומתוקה.
4. האמת שקשה לי לבחור - מהגעת מכבי חיפה לכרמיאל לאחר 20 שנה לזכרו של אלון, להגעת גדול הפייטנים בארץ בפעם הראשונה, אני חושב שאני אבחר בהגעת קבוצת כדורגל החופים שלי בפריים טיים של ערוץ הספורט שהגיעה לראשונה למעמד הפיינל פור (חצי גמר) ושמה את כרמיאל על המפה.
5. יש המון כאלו: עוד כמה חודשים נערוך אירוע מרגש שיזמתי והובלתי - הגעת אלופת המדינה בכדורסל, הפועל ירושלים לכרמיאל, למשחק ראווה לזכרו של בקל הי"ד. בין לבין יגיעו לכרמיאל בשנה החדשה גם אלופת המדינה בכדורגל, הפועל באר שבע, והקבוצה המעוטרת בישראל, מכבי תל אביב.
6. רואה אותה כמו בחלום עם פארק מים ומגלשות, קבוצת כדורגל בליגה הלאומית, כדורסל משגשג, המון אטרקציות והכי חשוב שתשאר יפה כמו שהיא.
7. את מצב הספורט נקודה.
8. הגעתי השנה יותר משלוש פעמים לאולפני ערוץ הספורט אבל שום דבר לא משתווה לכשאני מגיע למקום עבודתי במגרשים המוארים ומקבל המון אהבה והערכה מבני הנוער והצעירים כאחד. זה הכח והדלק שלי להמשיך קדימה. כשאתה משפיע על אחרים - אין יותר ברכה מזה.
9. רק בריאות כל השאר בונוס .

גיא מרציאנו:

1. ראש השנה הוא החג האהוב עליי. האווירה המיוחדת של תחילת שנה חדשה והמנהגים השונים פשוט מרגשים אותי כל שנה מחדש .
מתחילים שנה בחיוכים והנאה, שנה מתוקה ומוצלחת.
2. כמו בכל שנה אני חוגג עם משפחתי הקרובה. את החג אנחנו עושים אצל הוריי ביחד עם אחי התאום מואיז ואחותי קרין ומשפחתה.
אנחנו מנצלים את החג לזמן איכות עם המשפחה והחברים הקרובים.
3. אני מאחל לתושבי כרמיאל שנה טובה ומוצלחת. שנה של רוגע ושלווה, בריאות ואחווה. שהמשאלות יתגשמו והחלומות יתממשו.
4. בשנה שחלפה יזמתי פרויקט שנקרא "אומרים תודה לדור התקומה" שיצא לפועל דרך "מבראשית כרמיאל" .
בכל חג במשך השנה הצלחנו, בזכות מאות מתנדבים ומתנדבות, להגיע לאלפי בתים של קשישים וניצולי שואה ולהעניק להם שי לחג .
בכל חג מספר ילדים, יחד עם הורים ומחנכים, הגיעו לקשישים ואיחלו חג שמח ושוחחו עמם.
הבעיה הכי גדולה היום של הקשישים וניצולי השואה היא הבדידות, והפרויקט הזה הפיג חלק ממנה.
השנה הפרויקט נכנס למסגרת בתי הספר וילדינו ילוו את הקשישים במשך כל השנה על מנת שייווצר תהליך של קשר בין דורי.
אני רוצה להודות מקרב לב למי שלקח חלק בפרויקט וכמובן לתורמים היקרים שפתחו את הלב והכיס.
5. לפני כחודש הוצאנו לפועל ביחד עם גרעין נחל פרויקט שיפוץ דירות של קשישים ומשפחות מעוטות יכולת .
בשלושה ימים שיפצנו תשעה בתים. השיפוצים כללו עבודות צבע, תיקוני גבס ואנשי מקצוע שליוו בכל התחומים.
הכרתי נוער מצוין מרחבי הארץ לפני גיוס שנתנו הכל על מנת לסיים כמה שיותר בתים, אני מודה להם ולאנשי המקצוע שנרתמו על ההשקעה הרבה והתרומה לקהילה. באותו מיזם נתקלתי בצורך אמיתי של סיוע בתחזוק הדירות ולכן בשנה הבאה הצבנו לנו מטרה של שיפוץ 100 בתים של קשישים ומשפחות מעוטות יכולת בכרמיאל. בימים אלו אני בונה תוכנית עבודה שנתית בשיתוף אגף הרווחה העירוני.
יש מלפניי, ולא סביבי אני מדגיש, תושבי כרמיאל מקסימים שמראים לי את הדרך הנכונה לשנות ולעשות למען האחר ואין לי מספיק מילים על מנת להודות להם.
6. בתפיסתי אני רואה את כרמיאל בעוד עשור כעיר התאומה של באר שבע.
כמו שבאר שבע היא בירת הדרום, כרמיאל צריכה להיות בירת הצפון. אבן שואבת לתעשייה בדגש על הייטק ומשפחות צעירות שיבואו להקים את ביתם בעיר. כמו כן חייבים לפעול שתוקם אוניברסיטה איכותית שתמשוך המון צעירים להתגורר בעיר וללמוד פה דבר שיביא פרנסה לעסקיי העיר ופריחה מחודשת של שכונות וותיקות .
כרמיאל בעוד עשור צריכה להכפיל ואף יותר את כמות תושביה במשפחות צעירות מכל הארץ. יש לה נתוני פתיחה מצויינים לכך - הנחה במס, רכבת, מחיר דירה נמוך לעומת המרכז ורמת שירות גבוהה לתושב.
7. כרמיאל בעשור האחרון, ואף יותר, עוברת תהליך של עזיבה מסיבית של צעירי העיר, הבעיה הזו אינה רק בכרמיאל אלא מאופיינת כתופעה בכל הפריפריה. צעירים אשר מסיימים צבא עוברים להתגורר במרכז על מנת להתפרנס וללמוד.
לצערי מכל שכבת גיל מעט צעירים בוחרים להמשיך בכרמיאל את חייהם. התופעה הזו היא קריטית ומסוכנת לכרמיאל בפרט ולגליל בכלל.
מה שהייתי רוצה לשנות זה את תמהיל תושבי כרמיאל, לדעתי צעירי כרמיאל הם העתיד של העיר והגליל כולו, ולכן יש ליצור מקומות עבודה איכותיים של הייטק ולא מסחר. להשקיע בדור הצעיר בכל התחומים כמו חינוך, תעסוקה, דיור מוזל .
השינוי צריך להגיע בכמה דרכים, השקעה בבני כרמיאל על ידי הבאת משאבים רבים ממשרדי הממשלה לטובת צעירי העיר (לימודים חינם, הקמת קהילה צעירה ועוד) והבאת משפחות צעירות מכל הארץ. לכרמיאל יש המון מה להציע למשפחות צעירות שמחפשות מקום איכותי לגור בו.
8. בשנה החולפת נולד לי בן, ששמו בישראל הוא עומר אהרון מרציאנו. לעומר יש שתי אחיות גדולות, עידן הבכורה ודניאל שחוגגת יום הולדת השבוע. אני מאוהב בילדיי ומודה לקדוש ברוך הוא על המתנות שקיבלתי. אישתי היקרה באמת אשת חיל, המון בזכותה אני מצליח לפעול ולעשות למען תושבי העיר.
9. הדבר היחיד שאני מבקש שתאחלו לי זה בריאות לי ולמשפחתי, גמר חתימה טובה ושאמשיך בעזרת השם להצליח בכל תחום בו אני פועל ולטובת האחר.

עדית גל:

1. חג משפחתי, מתחבר לתחילת שנת הלימודים, לפריחת החצבים - אוהבת את החג...
2. את ערב החג בביתה של אחותי בראשון לציון, עם המשפחה המורחבת.
3. להיות סובלניים יותר איש לרעהו, ליהנות מהנוף אליו קמים כל בוקר, ו...בלי פקקים ובלי חול....
4. הייתי שותפה להגשמת חלום ישן, בבית הספר, פינות ישיבה מדהימות לתלמידים, עם קירות "מדברים ערכים" במרחבי בית הספר. אני רואה כל בוקר את התלמידים נהנים מהן, ועדיין מתרגשת.
5. הרחבת תכנית שהתחלנו בה בשנה שעברה בבית הספר, שילוב ערכים בכל תחומי החיים בבית הספר, הן בהוראה והן בחינוך החברתי, בסביבה הלימודית ועוד.  מלאה באנשים ומשפחות צעירות, שבחרו לבנות בכרמיאל את ביתן, אגודת ספורט אחת חזקה, שקבוצת כדורסל הנשים שלה היא הטובה בארץ ומרכז תרבות לגליל כולו....
7. יש מה לשנות, אבל מעדיפה לא לענות על זה....
8. קרו לי הרבה דברים טובים, אבל אם לבחור באחד, חזרתי לבית הספר אחרי שבתון, והרכב האנשים בצוות הקרוב אלי, גרם וגורם לי לקום כל בוקר בחיוך לעבודה, אפילו אם מחכה לי יום מאתגר במיוחד. אני עובדת עם חברים קרובים ואהובים. זה כיף גדול.
9. חוץ מהברכות הבנאליות (אבל החשובות) של בריאות לי ולמשפחתי - מאחלת לעצמי שאצליח לגעת בנפשם של תלמידי, להפוך אותם לאנשים אכפתיים יותר, מעורבים, סובלניים ואוהבי אדם. 

הנרי בן שימחון:

1. עבורי ראש השנה זה שנה חדשה עבור עם ישראל, שמחת ישראל ותקווה לערבות הדדית.
2. אני אוהב את עם ישראל אבל חוגג עם המשפחה שלי ומשתדל לדאוג לחיילי צה"ל ליותר טוב.
3. אני מאחל לתושבי כרמיאל לשנה החדשה ערבות הדדית, אהבת הזולת, שמירה על הביטחון, שמירה על הסדר הציבורי, פחות שחיתויות ויותר לדאוג לנוער בכל דבר ועניין.
4.ההישג
אולי יעניין אותך גם
הריחות שעולים מעליית הגג של עדן הררי – דון עוגות בוטיק
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
ראיון עם רוני כרם-פז על ספרה החדש 'המכשפה מנחל חילזון'
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
מדיקל סנטר - מרכז אסתטיקה רב תחומי בתל אביב
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
טקס יקירי העיר כרמיאל 2020-2021
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
איך תוכלו לסייע לנזקקים מכל הלב?
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
לאה לוי המרגשת, נציגת "כנפים של קרמבו" מכרמיאל.
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
פתחון לב יחד עם עיריית כרמיאל
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
אלון אזולאי במחווה מרגשת ללוחמי גדסר נחל
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא:
הספר על מייסדי העיר כרמיאל משנת 1964
שאלנו את הכרמיאלים מהי משמעות החג עבורם עבורם? מה הם עשו בשנה החולפת? איך הם רואים את העיר בעוד עשור? מה התוכניות שלהם לשנה הבאה? עם מי הם מבלים את החג? ועוד... הנה מה שיצא: