כותרת
> C;
1/1
הלב של כרמיאלי

כפיות הפיצו אור מתוק עבור ילדים חולי מחלת הסרטן

כרמיאלי הלב של כרמיאליפורסם: 20.12.17 , 11:36ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


מכתב מרגש מאמא כרמיאלית לילד המתמודד מחלת הסרטן:
"בני חלה לפני שנה וחצי במחלת הסרטן והוא מאוד אוהב לבשל ולאפות. זה נותן לו כוח ומצב רוח בזמן הטיפולים. העשייה והיצירה ממלאות את יומו בשפיות ואור.
עקב חולשה שנוצרה בגלל הטיפולים הכימותרפיים, בני בקושי מצליח ללכת לבית הספר, ואני תמיד חשבת על איך אפשר לשמור לו על מצב רוח מרומם ולתת לו כוחות להמשיך להלחם ובכל זאת להמשיך לחלום לצחוק ולהשאר ילד. חיפשתי ואני מחפשת בשבילו תעסוקה לשעות הבוקר כמה שעות להעביר בכיף .
חברה סיפרה לי על בית ספר לבישול ואפייה כפיות שנפתח בכרמיאל... נסעתי בהתרגשות וציפייה שבני יגשים חלום ויוכל להנות מסדנה של בישול ואפיה...כאשר הכרתי את איתמר, המנהל של כפיות, אדם מיוחד עם לב ענק, הוא כל כך ריגש אותי והעלה רעיון שבני וכל החברים שלו מהמחלקה האונקולוגית ברמב"ם יגיעו עם האחים ליום כיף בחנוכה. יום שכולו אפיה, שוקולד, קצפת ופיצות והכל בתרומה!
כל כך התרגשתי...סיפרתי לבני ולחבריי, והנה היום המיוחד הגיע. חלק לא הצליחו להגיע כי הרגישו לא טוב, או שמערכת חיסונית היתה מאוד מאוד חלשה וזה היה מסוכן להם, אבל בכל זאת הגיעו אחד עשר ילדים מתוקים שנהנו, יצרו, צחקו והיו מאושרים כל כך! אנחנו ההורים צפינו מהצד כל כל השמחה ועל אהבת החינם הזאת.
רצינו רק להגיד תודה לאיתמר ואלדד המדהימים מכפיות שתמיד תהיו בריאים ותמיד תהיו בצד הנותן!!! שתדעו רק טוב!!! תודה על כל השמחה שגרמתם לילדינו כי כל שמחה נותנת כוחות ותקווה, וכשיש תקווה יש הכל ואפשר לנצח כל מחלה!!!"